abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94148319
Moeten de bewoners in het SST-huis niet op de hoogte gebracht worden van wat er zich heeft afgespeeld in Japan?

Tijdens Big Brother 3 werden de bewoners destijds wel op de hoogte gebracht van 9/11 (Streamverslagen 12 september 2001). Dat was wat mij betreft een goede zet. Jammer dat niet iedereen dit meteen geloofde daar :')

Nu is dat niet helemaal hetzelfde, maar voor Japan en de wereld heeft het wel een groot impact. Dat laatste zeker als het zo doorgaat met die reactor.
Mocht dit nieuws bekend worden gemaakt in het huis zal het waarschijnlijk als clue worden opgepikt en voor Sharon zal het misschien wel als schokkend worden ervaren ivm haar geheim(tsunami overleefd).

Hoe zit het met jullie? Vinden jullie dat de bewoners op de hoogte gebracht moeten worden van de ramp en de situatie nu in Japan?
pi_94148391
Eigenlijk maakt het me geen fuck uit of zij daar van op de hoogte worden gesteld. Ik maak me meer zorgen over Tsjernobyl2 en duizenden doden dan of een groep mensen die zich opsluit in een huis in Portugal er wel vanaf weet....
  dinsdag 15 maart 2011 @ 16:59:00 #3
336811 DionysusKaterman
Verzuurde Menopauzemuts
pi_94148547
Breng ze op de hoogte en beschouw het als een clou voor Sharon. Wedden dat zij gelijk zo emotioneel reageert dat ze zichzelf verraadt.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:08:03 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_94148875
yupz! Geeft meteen weer stof tot denken en praten. Voor Sharon betekent het een stukje extra emotie en het hele kernrampgebeuren levert ook voor Gerard/Karim wel extra gespreksstof op aangezien ze het van de week al over rampscenario's hadden... Ik zou zeggen; doen dus!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_94148902
Als de bewoners er geen Familie hebben wonen of op vakantie zijn, vind ik het geen toegevoegde waarde dat ze het zouden moeten weten.

Waarom ze het misschien wel zouden moeten weten.

1: Als ze Familie daar hebben wonen of op vakantie zijn.
2: Of ze moeten het als Clue voor Sharon willen gebruiken, wat ik persoonlijk ziek zou vinden.
3: Of het moet veel dichterbij zijn gebeurd (Europa) dan Japan wat best wel ver weg ligt.
pi_94149173
Breng ze naar Japan om te helpen bij die reactoren. :)

Weten ze ook direct wat er gebeurd is, en dan wordt Secret Story ook nog een beetje interessant...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_94149744
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef courgette het volgende:
Eigenlijk maakt het me geen fuck uit of zij daar van op de hoogte worden gesteld. Ik maak me meer zorgen over Tsjernobyl2 en duizenden doden dan of een groep mensen die zich opsluit in een huis in Portugal er wel vanaf weet....
Die ramp is veel erger dan die in het huis. Waarom die info naar SST???
In Japan wordt geen spelletje gespeeld.
pi_94150075
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
Moeten de bewoners in het SST-huis niet op de hoogte gebracht worden van wat er zich heeft afgespeeld in Japan?

Tijdens Big Brother 3 werden de bewoners destijds wel op de hoogte gebracht van 9/11 (Streamverslagen 12 september 2001). Dat was wat mij betreft een goede zet. Jammer dat niet iedereen dit meteen geloofde daar :')

Nu is dat niet helemaal hetzelfde, maar voor Japan en de wereld heeft het wel een groot impact. Dat laatste zeker als het zo doorgaat met die reactor.
Mocht dit nieuws bekend worden gemaakt in het huis zal het waarschijnlijk als clue worden opgepikt en voor Sharon zal het misschien wel als schokkend worden ervaren ivm haar geheim(tsunami overleefd).

Hoe zit het met jullie? Vinden jullie dat de bewoners op de hoogte gebracht moeten worden van de ramp en de situatie nu in Japan?
nee..zo ver het geen impact op ze heeft niet..ze hebben er voor gekozen als glazen aapjes in een kooi te zitten..dus dan moeten ze maar erna leven ook
pi_94150176
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:

[..]

nee..zo ver het geen impact op ze heeft niet..ze hebben er voor gekozen als glazen aapjes in een kooi te zitten..dus dan moeten ze maar erna leven ook
en trouwens..ze denken daar toch nog alleen aan beschonken koppen sex en het geld...zo veel verstand hebben ze daar niet...
pi_94152263
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:

[..]

Ja, maar dan alleen om te zien hoe Sharon reageert.
Net zoals ieder ander normaal mens denk ik.
"verschikkelijk"
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:31:28 #11
156798 Ifa
ow mêhn, miene böllus
pi_94152427
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:

Uiteraard. (en wel onafhankelijk van de vraag of dat goede tv oplevert)

[ Bericht 6% gewijzigd door Ifa op 15-03-2011 18:46:43 ]
Langeweile??? Stellt euch vor den Spiegel und kotzt euch selber an.... und wartet so lange bis der Zeitpunkt kommt, wo ihr merkt wie doof die Idee eigentlich war.
pi_94152634
Zou interessante tv kunnen opleveren. :Y
pi_94152684
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef Flashbox het volgende:
Als de bewoners er geen Familie hebben wonen of op vakantie zijn, vind ik het geen toegevoegde waarde dat ze het zouden moeten weten.

Waarom ze het misschien wel zouden moeten weten.

1: Als ze Familie daar hebben wonen of op vakantie zijn.
2: Of ze moeten het als Clue voor Sharon willen gebruiken, wat ik persoonlijk ziek zou vinden.
3: Of het moet veel dichterbij zijn gebeurd (Europa) dan Japan wat best wel ver weg ligt.
eensch ^O^
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_94152780
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Sorry hoor...Heb een andere mening.
Lijkt dan nu wel op ramptoerisme.
Maar goed!! Ieder zijn gewaardeerde mening hoor
pi_94152836
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:

[..]

Ja, maar dan alleen om te zien hoe Sharon reageert.
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm, dat is nog niet eens het punt. Of dat zou geen punt moeten zijn.
pi_94152919
Ik vind van wel al ben ik bang dat het ze verder geen reet kan schelen. Zo hoog schat ik dat zootje wel in. :{
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94152923
Haha.
Het punt is dat het helemaal geen punt is!
Waarom maakt iedereen hier dan toch 1 punt van??
pi_94152937
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:44 schreef Soury het volgende:
Ik vind van wel al ben ik bang dat het ze verder geen reet kan schelen. Zo hoog schat ik dat zootje wel in. :{
Met jou kan ik praten.
pi_94153086
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:44 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

Met jou kan ik praten.
Maar dan nog zou het wel erg interessant zijn om de reacties te zien van die gasten. :Y Het is geen kattepis wat mij betreft.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_94153201
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Soury het volgende:

[..]

Maar dan nog zou het wel erg interessant zijn om de reacties te zien van die gasten. :Y Het is geen kattepis wat mij betreft.
Die lui zijn al zo dom om aan dit programma mee te doen.
Dus ze zouden er waarschijnlijk niet de ernst van inzien.
m.u.v. Sharon
pi_94153537
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:

[..]

Die lui zijn al zo dom om aan dit programma mee te doen.
Dus ze zouden er waarschijnlijk niet de ernst van inzien.
m.u.v. Sharon
Omdat ze een tsunami heeft ervaren doet niet onder van gevoelens van andere bewoners.
Ik ben oprecht nieuwsgierig hoe ze daar mee omgaan.
pi_94153838
stuur s een twitter naar sst dan.
aan de andere kant worden ze van elk nieuws ontrokken
pi_94153934
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:

Hmm, dat is nog niet eens het punt. Of dat zou geen punt moeten zijn.
Anders heeft het niet echt meerwaarde vind ik. Wat hebben de bewoners eraan om het nu te weten, je kan er toch niets mee.
pi_94154070
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Anders heeft het niet echt meerwaarde vind ik. Wat hebben de bewoners eraan om het nu te weten, je kan er toch niets mee.
Persoonlijk vind ik dat ze daar recht op hebben. De hele wereld is in rep en roer en zij maken zich druk om het behang enzo
pi_94154143
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat ze daar recht op hebben. De hele wereld is in rep en roer en zij maken zich druk om het behang enzo
Helemaal mee eens ^O^

toevoeging: Als Sharon daardoor uit haar rol valt vanwege een enorm traumatische ervaring is dat begrijpelijk en mag ze verder met een nieuw geheim. Ik vind dat ze dit nieuws moeten krijgen, en niet over twee maanden!

[ Bericht 15% gewijzigd door ruudpuntenel op 15-03-2011 19:18:54 ]
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')