Die ramp is veel erger dan die in het huis. Waarom die info naar SST???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:55 schreef courgette het volgende:
Eigenlijk maakt het me geen fuck uit of zij daar van op de hoogte worden gesteld. Ik maak me meer zorgen over Tsjernobyl2 en duizenden doden dan of een groep mensen die zich opsluit in een huis in Portugal er wel vanaf weet....
nee..zo ver het geen impact op ze heeft niet..ze hebben er voor gekozen als glazen aapjes in een kooi te zitten..dus dan moeten ze maar erna leven ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
Moeten de bewoners in het SST-huis niet op de hoogte gebracht worden van wat er zich heeft afgespeeld in Japan?
Tijdens Big Brother 3 werden de bewoners destijds wel op de hoogte gebracht van 9/11 (Streamverslagen 12 september 2001). Dat was wat mij betreft een goede zet. Jammer dat niet iedereen dit meteen geloofde daar
Nu is dat niet helemaal hetzelfde, maar voor Japan en de wereld heeft het wel een groot impact. Dat laatste zeker als het zo doorgaat met die reactor.
Mocht dit nieuws bekend worden gemaakt in het huis zal het waarschijnlijk als clue worden opgepikt en voor Sharon zal het misschien wel als schokkend worden ervaren ivm haar geheim(tsunami overleefd).
Hoe zit het met jullie? Vinden jullie dat de bewoners op de hoogte gebracht moeten worden van de ramp en de situatie nu in Japan?
en trouwens..ze denken daar toch nog alleen aan beschonken koppen sex en het geld...zo veel verstand hebben ze daar niet...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:35 schreef trollie67 het volgende:
[..]
nee..zo ver het geen impact op ze heeft niet..ze hebben er voor gekozen als glazen aapjes in een kooi te zitten..dus dan moeten ze maar erna leven ook
Net zoals ieder ander normaal mens denk ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen om te zien hoe Sharon reageert.
Uiteraard. (en wel onafhankelijk van de vraag of dat goede tv oplevert)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:54 schreef iBenny het volgende:
Moeten de bewoners in het SST-huis niet op de hoogte gebracht worden van wat er zich heeft afgespeeld in Japan?
eenschquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:08 schreef Flashbox het volgende:
Als de bewoners er geen Familie hebben wonen of op vakantie zijn, vind ik het geen toegevoegde waarde dat ze het zouden moeten weten.
Waarom ze het misschien wel zouden moeten weten.
1: Als ze Familie daar hebben wonen of op vakantie zijn.
2: Of ze moeten het als Clue voor Sharon willen gebruiken, wat ik persoonlijk ziek zou vinden.
3: Of het moet veel dichterbij zijn gebeurd (Europa) dan Japan wat best wel ver weg ligt.
Sorry hoor...Heb een andere mening.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou interessante tv kunnen opleveren.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:10 schreef janet68 het volgende:
[..]
Ja, maar dan alleen om te zien hoe Sharon reageert.
Hmm, dat is nog niet eens het punt. Of dat zou geen punt moeten zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Zou interessante tv kunnen opleveren.
Met jou kan ik praten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:44 schreef Soury het volgende:
Ik vind van wel al ben ik bang dat het ze verder geen reet kan schelen. Zo hoog schat ik dat zootje wel in.
Maar dan nog zou het wel erg interessant zijn om de reacties te zien van die gasten.quote:
Die lui zijn al zo dom om aan dit programma mee te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dan nog zou het wel erg interessant zijn om de reacties te zien van die gasten.Het is geen kattepis wat mij betreft.
Omdat ze een tsunami heeft ervaren doet niet onder van gevoelens van andere bewoners.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:49 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die lui zijn al zo dom om aan dit programma mee te doen.
Dus ze zouden er waarschijnlijk niet de ernst van inzien.
m.u.v. Sharon
Anders heeft het niet echt meerwaarde vind ik. Wat hebben de bewoners eraan om het nu te weten, je kan er toch niets mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
Hmm, dat is nog niet eens het punt. Of dat zou geen punt moeten zijn.
Persoonlijk vind ik dat ze daar recht op hebben. De hele wereld is in rep en roer en zij maken zich druk om het behang enzoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anders heeft het niet echt meerwaarde vind ik. Wat hebben de bewoners eraan om het nu te weten, je kan er toch niets mee.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat ze daar recht op hebben. De hele wereld is in rep en roer en zij maken zich druk om het behang enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |