abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 00:21:15 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1615203
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in het commentaar-topic: Commentaren op de streamverslagen, deel 1
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op: Streamverslagen 11 september 2001

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 00:33:40 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1615319
00:30 uur
Gert-Jan en Aldrico zitten te badderen. Al bekvechtend en stefverheffend. Aldrico komt weer heel dicht bij Gert-Jan. Hun gesprek in amper te verstaan.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 12 september 2001 @ 01:47:08 #3
3193 Rubbertje
ik denk, dus ik creëer
pi_1615874
>huh, niet erg druk hier<
Andires zit Kelly hevig te zoenen, terwil Endrico het spoor duidelijk bijster is.
"All motion is relative, maybe it is you who has moved away by standing still"
  woensdag 12 september 2001 @ 08:17:04 #4
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_1616278
'T is nog erg rustig in huis. 2 streams gericht op bed van kelly/dries, waar zo te zien niets gebeurd. 1 stream gericht op het terras, ook geen kip te zien. 1 stream op badkamer, ook daar een zalige leegte.
pi_1616303
Ondertussen staan ze met een paar man in de badkamer zichzelf op te tutten enzo
pi_1616307
Ik zet de streams aan en zie een hoop drukte

8:36
STEM: DE battle begint over 30 sec.

Battle is begonnen

Alle bewoners verzamelen in de huiskamer
GJ moet naar de DBK komen
GJ krijgt de opdracht van BB..hij moet met iedereen naar de slaapkamer om daar batterijen te willen en de battle voor te lezen.

woensdag 12 september 2001 @ 08:46:04 #7
1377 jjanet
pi_1616320
El aldrico is wakker, poetst zijn tanden, wandelt rond in badkamer, smeert zijn droge huid nog eens in en mompelt tegen zichzelf (onverstaanbaar dus).

Veel ruis, mannenstemmen: "Ron,is de kabel lang genoeg van dinges? Frank wil weten hoe het geluid is als de kabel tekort is". Dit was denk ik niet de bedoeling, het lijken mij medewerkers van Yorin.

grote activiteit in huis. iedereen staat op. Stem in huis: "... onverstaanbaar... over 4 minuten" later: "the battle begint over 3 minuten" Frank: "ja, dat kan niet, dat zijn amerikaanse minuten" (???)

drukte in badkamer, haast haast. Andries heeft alle tijd om zijn haar te fatsoeneren. aldrico verzamelt alarmtasjes.

Huisstem :"1 minuut... 30 sec...20 sec... 10 sec... 5 sec... nu!"

"Willen alle bewoners zich verzamelen in de huiskamer" Iedereen is er. "Wil gertjan naar de dagboekkamer komen"

andere bewoners wachten af, diane moet plassen, andries is humeurig

gertjan terug: "allemaal naar de slaapkamer komen"
in slaapkamer... gertjan:" ik mag er niet te lang over doen, batterijen wisselen... mooi." " dit is een captainbattle ...(ook individuele punten): iedere bewoner moet een afstand afleggen, iedere meter is een punt, pas als de onderste voet over de metermarkering gaat telt de meter als een punt, over de eerste 2,5 meter zijn geen punten te behalen,de battle is geslaagd bij 120 punten, ieder moet poging wagen, ieder heeft maar 1 poging, bij falen, iedereen naar arme gedeelte. aanwijzing bij binnentreden battlefield: ga op een rij staan schouder aan schouder en wacht op de aanwijzingen die jullie krijgen. veel succes."

gertjan "ik denk dat het iets met hoogte te maken heeft"

(stream 1 laat ondertussen hoogwerker zien, met mandje eraan)

pi_1616322
GJ gaat voorlezen:
(er staat een kraan buiten )

Het is eeen captain battle + groepsbattle

er kunnen individuele punten gehaald worden

Ze moeten ergens inklimmen voor iedere meter 1punt
eerste 2,5 meter telt niet
Battle is geslaagd als er 120 punten gehaald zijn
iedere bewoner MOET een poging wagen

Bij verlies moeten ze naar het arme gedeelte
bij winst mogen ze in rijk blijven.
Ze moeten starks schouder aan schouder naar elkaar gaan staan

8:48
Ze moeten nu wachten in de slaapkamer
Er heerst wat spanning voor wat ze te wachten staat
Aldrico heeft in een kristallen karaf gepist omdat hij het niet kon ophouden.

8:53
Stem: Alle bewoners naar de battlefield komen.
Bewoners gaan door het hek naar buiten
Ze krijgen instructie over veiligheid en moeten een speciaal broekje aandoen.
Broekje is voor de veiligheids-kabel.
Ze krijgen verdere instuctie.

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 12-09-2001 09:00]

woensdag 12 september 2001 @ 08:53:29 #9
1377 jjanet
pi_1616349
frank: "ik moet een plas plegen, anders presteer ik niet"

aldrico en gertjan moeten ook plassen, maar ze moeten in de slaapkamer blijven. Bewoners lijken wat zenuwachtig.

aldrico heeft geplast in iets waaruit (diane: neem me niet kwalijk maar wij moeten daar wel uit drinken) gedronken kan worden. Aldrico:"jajalala, ga terug naar Wassenaar"

geruzie over plassen, karaffen, wawawaw

Andries ;"ik denk dat we ons op de battle moeten cocentreren" (vat battle nog eens samen)

Aldrico wauwelt iets over geestelijk voorbereiden (ik snap hem niet), Andries ook niet.

gertjan wil zich ff druk maken over de cyclus: wie gaat er eerst, wat is de volgorde. En dit opstaan voor de battle moet ook beter.

Stem: willen alle bewoners zich naar buiten begeven?

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 08:56:51 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616357
00:50 uur
De groep discussieert in de slaapkamer over hoe deze opdracht het beste kan worden uitgevoerd. Ze moeten per persoon gemiddeld 20 meter klimmen. Frank: "Nee, 22,5 meter, het bakje is 2,5 meter waar je instapt". Volgens Aldrico kan dit niet. Gert-Jan: "Laten we onze strategie uitwerken, denk eerst goed na! Wat moeten we aan? Moet er nog ieand naar het toilet?". Ze verwachten trouwens een klimwand.

Stem: "Willen alle bewoners naar buiten komen?".

De groep loopt naar buiten en ziet de kraan. Na een korte voorstelling aan het personeel volgen instructies. Ze moeten een 'broekje' aan. Een soort tuigje. De instructeur doet dit eerst voor. Instructeur: "Geen medelijden met jezelf, gewoon zo strak mogelijk aantrekken!". Daarna: "Let op, ik zie nu mensen het broekje achterstevoren aantrekken, dít is de voorkant".

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 12-09-2001 08:58]

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 08:57:33 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616361
Diane: "Lekker hoor, die kouwe riemen tussen je benen. Giechel".
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:01:08 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616370
09:00 uur
De meesten stuntelen wat met het tuigje, maar hebben het uiteindelijk aan. De instructeur loopt alles nog even langs. Instruteur: "Ok, iedereen zit, dan zie je hier het woord 'Danger' staan, dat is níet het merk van de truck". Ahaa, bedrijfsgrapje, dus.

Er kruipt een mier over de lens van de camera, het lijkt wel een monster!

woensdag 12 september 2001 @ 09:04:57 #13
1377 jjanet
pi_1616383
bewoners gaan naar buiten en zien hoogwerker en cameramannen, instructiepersoneel.

Iedereen moet een 'broekje' aantrekken. (= een hangmechanisme-ding) Aldrico: " Moeilijke toestanden."

[offtopic: gertjan aldrico en kelly dragen rose trui, zou daar reden voor zijn?]

instructeur (heet frank) controleert de broekjes, lussen aan been worden ook vastgemaakt. Frank :"ik moet gelijk weer denken aan cliffhanger"

instructeur: "Wie gaat er als eerste?"

(grrrrrr alle streams down)

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:07:00 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616389
09:05 uur
Frank: "Dit doet me denken aan cliffhanger, daar stond ook danger". Ze vragen zich af hoe hoog de kraan is. De eerste meter is rood gemarkeerd. De hoogte blijkt 30 meter te zijn. Ze overleggen over wie als eerste gaat. Aldrico probeert een en ander te coördineren.

Frank: "Is er een tijd aan verbonden?". Dat blijkt niet zo te zijn. Alles wat ze individueel méér klimmen is voor henzelf(?). Kelly gaat als eerste een poging wagen. Ze moeten langs een soort touwladdertje omhoog klimmen. De rest vraagt of ze moeten aanmoedigen. Dat moeten ze zelf weten, zegt de constructeur. Ze beginnen dus maar te joelen.
"Go Kel, je gaat het redden!". Dat soort kreten dus.

woensdag 12 september 2001 @ 09:11:20 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_1616397
Bewoners gaan nu schouder aan schouder staan

Ze moeten omhoog klimmen in een touwladder. Iedere meter is rood gemarkeerd.

Ze moeten gezamelijk 120 meter klimmen.

Kelly als 1e: 17 meter
GJ...kom op Kel in z'n paal heb je nog nooit geklommen

Diane als 2e: ? meter
Diane klimt rustig omhoog..GJ en Frank coachen haar.
Diane wil te vroeg stoppen de anderen praten haar omhoog.
GJ woordt kwaad op Aldrico en zegt :Hou nou GVD je bek
Je houdt ons de hele nacht wakker en nu ben je er niet.
Andries: rustig het is nu niet het moment om ruzie te maken (gaat nog leuk worden vandaag,Red)

GJ als 3e: ? meter
Aldrico heeft de boodschap begrepen en helpt GJ nu.
Hoewel Aldrico begint weer rare dingen te roepen????
GJ blijft halverwege hangen

[Dit bericht is gewijzigd door misterDre op 12-09-2001 09:27]

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:11:59 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616401
Kelly klimt best kranig omhoog. Ze zit inmiddels zeker op éénderde van de hoogte van de kraan, een meter of 10 dus. De rest ruziet een beetje wie als derde en vierde etc omhoog gaat. Ze komen er uit.

"Rustig Kel!, je zit op 10 meter, kijk of je nog een metertje kan pakken! Ok, wéér een meter! Je gaat goed, Kel!". Het gaat langzaam, maar gestaag. Ze durft op een meter of 15 hoogte niet meer verder. Ze laat zich zakken aan de veiligheidskabel.

Volgende! Diane. Andries: "Neem je eigen tempo, Diaan, laat je niet gekmaken".

woensdag 12 september 2001 @ 09:12:13 #17
1377 jjanet
pi_1616402
Kelly als eerste, aldrico begint wat winti-taal als aanmoediging uit te slaan... gaat later over in "go kelly, go kelly" kelly gaat voortvarend het touwladder op, omhoog dus, richting hoogwerker.

"kom op Kelly je kunt het, weet je nog extravaganza, daar hou je van! je vrienden staan daarboven te wachten!"

Kelly: "ik hou het niet meer op hoeveel zit ik nu?" En klimt gewoon door. Kelly: ik wil niet meer, ik wil naar beneden, nee ik trek het niet meer, m'n armen worden slap" En klimt gewoon door. Kelly: nee, ik moet naar beneden nu, en laat zich vieren aan reddingstouw.

Kelly terug op aarde. "jeetje Mina"

diane als tweede, vindt het op de grond al eng. En hijgt al bij tweede stap.

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:16:47 #18
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616415
09:15 uur
Diane lijkt er meer moeite mee te hebben dan Kelly. Ze wordt aangemoedigd door de groep. Gert-Jan: "Het gaat goed Diaan!". Frank: "Laat haar maar gaan, eigen tempo". Gert-Jan: "Zolang je niet uitglijdt, gaat alles goed".

Diane wil niet verder, maar ze heeft lang niet genoeg afstand afgelegd. Gert-Jan: "Als je niet verder klimt, halen we het niet". Andries: "Je moet verder! Pak nog een paar streepjes!". Aldrico pruttelt iets over dat ze lichamelijk sterker is dan geestelijk, maar het mag niet baten. Diane kapt er mee.

woensdag 12 september 2001 @ 09:18:19 #19
1377 jjanet
pi_1616420
Hevig hijgende Diane na 4 (?) meter. Gekke klimtechniek ook.
andere bewoners blijven goedbedoelde aanmoedigingen schreeuwen: "als je nu stopt redden we het niet he? , dan kunnen wij het goed maken" "denk als een aap"

Diane houdt ermee op. Zegt dat het haar spijt. gertjan en frank steunen haar. Frank begint over :"verkeerde techniek" gertjan breekt hem af.

gertjan maakt ruzie met aldrico : "als we je nodig hebben ben je er niet, hele nachten hou je ons wakker, zing nu maar eens wat."

gertjan als derde, vliegt als er gek in

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:19:38 #20
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616423
09:20 uur
De groep ruziet over de gevolgde tactiek. Iedereen heeft er zo z'n mening over. De instructeur grijpt in: "jongens, dit is niet het moment voor ruzie, de volgende moet klimmen".

Gert-Jan is aan de beurt. Hij start snel, maar heeft er na een paar meter ook al moeite mee. Aldrico raaskalt dat GJ moet denken aan Nancy: "Geef haar een kus! Pak Nancy!".

† In Memoriam † woensdag 12 september 2001 @ 09:21:15 #21
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1616433
Deze opdracht gaat, zoals het er nu naar uitziet, mislukken.
Aldrico heeft het weer over resultaat gericht je doel halen, maar niemand put daar kracht uit...
pi_1616466
Goedenmorgen.
Gert-Jan liet zich van het touw vallen. Hij slaat een kreetje. Ze moeten nog 120 meter hebben, Frank denkt niet dat ze het redden.
blabla
pi_1616471
Aldrico doet yoga oeveningen met GJ. GJ doet enthousiast mee.
blabla
  woensdag 12 september 2001 @ 09:28:32 #24
1377 jjanet
pi_1616473
gertjan gaat goed. Aldrico schreeuwt iets over Nancy (vriendin van gertjan?): "fuck nancy! fuck nancy! ze zit boven op je te wachten."

Aldrico (ik begrijp hem niet) zegt iets over management en resultaatgerichte doelen. Gertjan rust op 11 meter.

diane begint een liedje te zingen "I will survive"

Aldrico wil meezingen maar kent tekst niet:"lalallala"
gertjan zwoegt verder. Zwaar hijgend:"hoever nog voor het paaltje? is dit de kleur?" onverstaanbaar antwoord. gertjan lijdt en kreunt en valt en schrikt hoorbaar.

Nu gehaald: 10, 17 en bijna 20 meter van gertjan, volgens frank.

Aldrico probeert gertjan ontspanning bij te brengen. Kijk naar mij, kijk naar mij! ontspan je armen... wwawawawa

frank als 4e

pi_1616478
Frank klimt in het touw. Alrico en GJ liggen op de grond. GJ is half bewusteloos en Andrico zingt hem toe in het Spaans ()
blabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')