me 2 , dat is het laagste wat fonsje op dit moment kan doen, hij zit nu op de goede weg wat mij betreft..... nou maar hopen datie de volgende afslag niet mistquote:
t is niet waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, hoe komen jullie hierbij?
Denk nog eens na?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Denk dat ze dan meer kijkcijfers krijgen hoor...
Dan ben ik overtuigd dat je naam goed bij je past.....Wous...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:08 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
... GedaanDenk nogsteeds 't zelfde
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
meneer de stem, ik wil u even melden dat 50% van het huis weer in de foetus houdingis gekropen. zou u daar alstublieft weer verandering in kunnen brengen
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
meneer de stem, ik wil u even melden dat 50% van het huis weer in de foetus houdingis gekropen. zou u daar alstublieft weer verandering in kunnen brengen
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
De streamlock is er al....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:10 schreef bollokus het volgende:
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
ik discussieer de hele dag hier op FOK!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef chufi het volgende:
Ze hebben wel 30 min. moeten discussieren over een eenstemmig besluit ... Das vermoeiend
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geheim van Huub is een makkie: "Ik sla alleen maar vrouwen, mannen laat ik door mijn stapmaatjes in elkaar rossen."
Ben je altijd bij Huub in de buurt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geheim van Huub is een makkie: "Ik sla alleen maar vrouwen, mannen laat ik door mijn stapmaatjes in elkaar rossen."
Ach, DIE prutser!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wij hebben het erger wij moeten naaf slapende mensen kijken.. Dat is pas vermoeiendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef chufi het volgende:
Ze hebben wel 30 min. moeten discussieren over een eenstemmig besluit ... Das vermoeiend
Jij bent toch zeer meegaand Bolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik discussieer de hele dag hier op FOK!
zum beispiel:
- een lange missie
- en Streamlock
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
No loss, wees blij!quote:
ik ben het met bijna iedereen eens....quote:
Lijkt me niet iets waar je neef eerlijk voor uit wil komen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, maar een neef van mij wel.
Die vindt hem dan wel aardig anders ben je niet vaak met Huub.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik niet, maar een neef van mij wel.
klopt ja, dat betekende dat je nog een leven had voor sstnl, bij vele is dat al ver ervoor gestrand!quote:
Ik herhaal: Tijd voor een nieuwe mindfuck!quote:
Naar God nog wel en niet aan gort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ach, DIE prutser!
Ik denk dat die gast zelfs dit programma nog naar god zou kunnen helpen.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
klopt ja, dat betekende dat je nog een leven had voor sstnl, bij vele is dat al ver ervoor gestrand!
hij is veranderd, de tekst staat boven!!!!!quote:
weet niet hoor man???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef djockey het volgende:
[..]
secret story is ook, ondanks dat er niet of nauwelijks gestuurd wordt, niet saai.
Nou dan kijk ik zeker een andere ziggo dan jou? Het is niet altijd saai maar heel vaak wel liggen heel vaak in hun bed of hangen in een stoel te slapen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef djockey het volgende:
[..]
secret story is ook, ondanks dat er niet of nauwelijks gestuurd wordt, niet saai.
daar zijn de meningen hier over verdeeld.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:14 schreef djockey het volgende:
[..]
Nu je t zegtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
hij is veranderd, de tekst staat boven!!!!!
Jaap........door hem ben ik gestopt met kijken van de gouden kooiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Naar God nog wel en niet aan gort.
Doe dan Jaap erin. Die is tenminste hoogbegaafd en lult iedereen zo onder tafel.
huh!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik wil hem niet hebben, mag op aarde blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe dan Jaap erin. Die is tenminste hoogbegaafd en lult iedereen zo onder tafel.
ik vind het programma toch ook niet saai, ik bedoel jij bent toch ook niet de hele dag aktief bezig je zit minstens een uur al achter de tv.computertquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef delfse het volgende:
[..]
Nou dan kijk ik zeker een andere ziggo dan jou? Het is niet altijd saai maar heel vaak wel liggen heel vaak in hun bed of hangen in een stoel te slapen.
scherp bolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Jaap gelijk een bommetje doen, als Sharon bij het zwembad ligt.
hahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan Jaap gelijk een bommetje doen, als Sharon bij het zwembad ligt.
Dat is een inteligente man lekker rollen in de kots .quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:
wel op blijven letten he, volgens mij beginnen de fokkers een beetje in te kakkenhquote:
Met een film over een tsunami....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:17 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat ze een filmavond moeten krijgen
maar gelukkig duurt de aftiteling nog even!quote:
Het journaal volstaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Met een film over een tsunami....
Moet weer scherpe actie komen, Inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
wel op blijven letten he, volgens mij beginnen de fokkers een beetje in te kakkenh
Ik zou ook nooit mee doen met zo een progamma.Ja ik zit al een uur of zo achter de pc maar ik werk ook nog en lig niet de hele dag op mijn bed als ik niks te doen heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het programma toch ook niet saai, ik bedoel jij bent toch ook niet de hele dag aktief bezig je zit minstens een uur al achter de tv.computert
dat s zeker wel een goede!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou dat huis nu ook wel inwillen. Met een geheim en dat je de andere geheimen niet mag raden of doorvertellen. Lekker mindfucken bij die gasten.
Ja of gewoon die film met karim er in aanzettenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Slumdog Millionairequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:18 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Aafke mag niet drinken met haar antibiotica, ik zeg... DRANK IN HET HUIS!!!! NUUUU!!!
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik ook dat ze de bewoners moeten laten weten van die ramp in Japan
ja daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
En eigenlijk vind ik ook dat ze de bewoners moeten laten weten van die ramp in Japan
bijsluiter van aafes antibiotica volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef Nobodies het volgende:
Wat staat er op dat Secret Story kaartje dat Guido in z'n handen heeft? Had net de streams ff uitstaan.
Zou een leuke zijn....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:20 schreef muzas het volgende:
[..]
Ja of gewoon die film met karim er in aanzetten
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.quote:
lol, en karim die weer zenuwachtig rondjes gaat rennenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Zou een leuke zijn....
Niemand die dat als geheim ziet, maar zien ze allemaal alleen maar als clue...
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Nadrukelijk vertellen dat het geen clue isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.
Leuk gevondenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Amerikaanse film(dacht ik) over een Indiaas jongentje die zo slim is dat hij alle antwoorden van de Indiase versie van Weekend Miljonairs weet. En hij krijgt de opdracht van de regie om de laatste vraag fout te beantwoorden.
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
ik zeg doorsturen naar de redactiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
3 clues...
-Miljonair
-Hoogbegaafd
-Bollywood (India)
doen ze niet, gaat sharon huilen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Zijn er cleus van Sharon in huis?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:25 schreef muzas het volgende:
[..]
Heel erg oneens. In zo'n huis waar ze al weken verkondigen en uitvoeren dat 'niets is wat het lijkt', kan het zomaar zijn dat sharron het als een hele zieke clou ofzo opneemt. En de rest natuurlijk.
Doen ze niet, zou behoorlijk ongepast zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef iBenny het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |