quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
Ik net bij de lidl, zag ik een aanbieding bier. 12flesjes 25cl voor 3 euro. Deze jongen denkt lekker als ik toch in de tuin bezig ben. Kom ik thuis, blijkt het <1% alcohol bier te zijn.
Ik had echt trek in een lekker biertje en nu heb ik mezelf gefopt
Nothing beats Hertog Jan.quote:
Bierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
Ik net bij de lidl, zag ik een aanbieding bier. 12flesjes 25cl voor 3 euro. Deze jongen denkt lekker als ik toch in de tuin bezig ben. Kom ik thuis, blijkt het <1% alcohol bier te zijn.
Maar hoe doe je de Hertog Jan dan?quote:
Dat zijn idd fouten die je nooit 2x moet maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:08 schreef Chestbrah het volgende:
ik weet nog goed een paar jaar geleden, ik snel naar de supermarkt op zaterdagavond, vlak voor sluitingstijd in alle haast 2 sixpacks gepakt. Kom ik thuis, had ik amster malt gekocht. Nooit zal ik het vergeten
Jij houdt zeker wel van een lekkere Bafvaria.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Chestbrah het volgende:
wat ook vreselijk is: bavaria is ineens flink duurder geworden
Zelfs heineken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef Chestbrah het volgende:
ik vind alles lekker wat in de aanbieding is
onterecht. t is nog steeds bier hoor, alleen dan mss iets zoeter en met meer calorieën.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
Inderdaad, van die mensen die het stoer vinden dat ze een bepaald merk bier drinken of een bepaald merk shag/sigaretten roken en dat ook dwangmatig overal gaan lopen verkondigen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:44 schreef Lysdexie het volgende:
haha cool nee hertog jan nee grolsch nee bavaria dit dat
Mensen die niet genieten van een koud biertje van welk merk dan ook. [ afbeelding ]
ik ga meestal eerst langs de ah en daarna naar de lidl, voor fruit en groente bijvoorbeeld. Bij de ah betaal je 2 euro voor 6 basilicumblaadjes en bij de lidl krijg ik daar een heel plantje voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:50 schreef ramakandra het volgende:
verrekte mongol, wie koopt er dan ook bij de lidl? wannebe pauper
ga dan naar de c1000 ofzo, hoef je niet eerst langs die pauper zaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:51 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik ga meestal eerst langs de ah en daarna naar de lidl, voor fruit en groente bijvoorbeeld. Bij de ah betaal je 2 euro voor 6 basilicumblaadjes en bij de lidl krijg ik daar een heel plantje voor.
Maar wel beter voor je lever, dat malt bier.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
daar zijn heavy deadlifts voor, 1 setje neutraliseert al het alcohol wat je de vorige dag heb gedronken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:03 schreef witho het volgende:
[..]
Maar wel beter voor je lever, dat malt bier.
Alvast voor jou een dikke faal vanwege je mislukte troll en het niet kunnen gebruiken van de forever alone imagequote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:45 schreef FB-aight het volgende:
Mensen die bier drinken omdat het "lekker" is... foreveralone.jpg
Bier drink je alleen maar om "one of the guys" te zijn toch? foreveralone.jpg
Om er beschonken van te raken is het niet efficient genoeg.. beter vodka! baasvandeclub.jpg
Mensen die vodka drinken omdat het "lekker" is... foreveralone.jpg
jij faalt, maar dat snap je denk ik niet 13.gif emo.gifquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef Tommsch het volgende:
[..]
Alvast voor jou een dikke faal vanwege je mislukte troll en het niet kunnen gebruiken van de forever alone image
keto is voor bazenvandeclubquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:47 schreef Chestbrah het volgende:
bier is eigenlijk een product direct afkomstig uit de hel
al die carbs
rear delts worden snel vergeten door velenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:48 schreef Chestbrah het volgende:
rear delts moet je trouwens wel echt 'voelen'
Dat dus. Ik was het slotje vergeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef Tommsch het volgende:
Wanneer ging dit topic van bier over naar een verkapt "oh-kijk-mij-eens-stoer-ik-ga-naar-de-sportschool-en-verdoe-daar-mijn-tijd" topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |