quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
Ik net bij de lidl, zag ik een aanbieding bier. 12flesjes 25cl voor 3 euro. Deze jongen denkt lekker als ik toch in de tuin bezig ben. Kom ik thuis, blijkt het <1% alcohol bier te zijn.
Ik had echt trek in een lekker biertje en nu heb ik mezelf gefopt
Nothing beats Hertog Jan.quote:
Bierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
Ik net bij de lidl, zag ik een aanbieding bier. 12flesjes 25cl voor 3 euro. Deze jongen denkt lekker als ik toch in de tuin bezig ben. Kom ik thuis, blijkt het <1% alcohol bier te zijn.
Maar hoe doe je de Hertog Jan dan?quote:
Dat zijn idd fouten die je nooit 2x moet maken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:08 schreef Chestbrah het volgende:
ik weet nog goed een paar jaar geleden, ik snel naar de supermarkt op zaterdagavond, vlak voor sluitingstijd in alle haast 2 sixpacks gepakt. Kom ik thuis, had ik amster malt gekocht. Nooit zal ik het vergeten
Jij houdt zeker wel van een lekkere Bafvaria.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:25 schreef Chestbrah het volgende:
wat ook vreselijk is: bavaria is ineens flink duurder geworden
Zelfs heineken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:30 schreef Chestbrah het volgende:
ik vind alles lekker wat in de aanbieding is
onterecht. t is nog steeds bier hoor, alleen dan mss iets zoeter en met meer calorieën.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:05 schreef Chestbrah het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |