misschien weet hij dat hij niet gemist word?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef Misiuuu het volgende:
Nou je het zegt.. Waar is hij! Hij was gisteren ook al zo stil..
Hij voelt aan zijn heumeuwater dat hij genomineerd is....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:10 schreef Urb het volgende:
Nog steeds mist niemand ( in en buiten het huis ) Servio.![]()
Of issie al weg?
hebben ze hem toch achter het behang geplaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:11 schreef Misiuuu het volgende:
Nou je het zegt.. Waar is hij! Hij was gisteren ook al zo stil..
Daar wik ik ook wel een dansje voor doenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef bollokus het volgende:
[..]
hebben ze hem toch achter het behang geplakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ooh dat meen je niet..?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef Urb het volgende:
Karim heeft gedrukt op Maik dat M&M getrouwd zijn.![]()
![]()
Kan altijd wel lachuh om de speculatie's van Karim, slaan nooit ergens op!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef Urb het volgende:
Karim heeft gedrukt op Maik dat M&M getrouwd zijn.![]()
![]()
Ik doe meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Daar wik ik ook wel een dansje voor doen![]()
![]()
![]()
Misschien in de KvdW?quote:
Kunnen we alvast wennen als hij er niet meer is na donderdag. Hij wordt nog niet gemist. alhoewel ik liever eerst Faalex zie verdwijnen mag Servio er van mij achteraan.quote:
Kan zomaar zijn dat ie op camera 4 tactisch achter de telefoon verborgen ligt....quote:
Ik heb geen idee, ben op dit moment streamloosquote:
de lijm is nog niet uitgehardquote:
Ze horen niksquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vertell vertell, voor de streamloze!!
ik hijg ook alleenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:18 schreef Darklight het volgende:
Had ik ze mooi tuk, bellen en niks zeggen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Capt1caveman het volgende:
Of gewoon een stunt van de regie....Een faketelefoontje
Ik hoorde een klik van een telefoon idd....quote:
Nu voeld ze zich slim!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef TimeJumper het volgende:
Echt een vraag voor Laura, heeft ze het gevoel alsof ze helemaal met het spel meedoet omdat ze 100 euro voor haar kluis heeft gewonnen
Heel mooi, nu weer opzouten, pisnicht!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef rita1959 het volgende:
En inderdaad Servio stond er nu wel bij, met boek in zijn handen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Heel mooi, nu weer opzouten, pisnicht!
Ja bij Flip denken ze allemaal dat hij zelf iets heeft gedaan, terwijl ze bij Mo wel denken aan een relatie met een sporter...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Nobodies het volgende:
En koppel het nu aan de liefdespartydan is Philip zijn geheim geraden
Alles is welkom voor haar atm zodat ze ook maar mee mag doen, en drukken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef TimeJumper het volgende:
Echt een vraag voor Laura, heeft ze het gevoel alsof ze helemaal met het spel meedoet omdat ze 100 euro voor haar kluis heeft gewonnen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Nobodies het volgende:
En koppel het nu aan de liefdespartydan is Philip zijn geheim geraden
Dat wel inderdaad!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles is welkom voor haar atm zodat ze ook maar mee mag doenen drukken.![]()
Ik vind het een mooie dis naar Joan die gister hele tijd in de kou heeft gezeten voor een groeps-missie.![]()
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef bollokus het volgende:
verdomd hijis er actiedoendie verdomdestreams het hierweer niet!
Daar gaat Gerard dan toch nooit aan meewerken...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Ze moeten zometeen een unaniem besluit nemen.. waarover verteld de Stem straks.
Als dat lukt, dan komt er een clue van Gerard en huis in.
Als het niet lukt dan komt het van iemand anders.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Als dat lukt, dan komt er een clue van Gerard het huis in.
Nou als iedereen het eens is, moet gerard het oneens zijn, dus simpelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Tamaartje het volgende:
Als dat lukt, dan komt er een clue van Gerard en huis in.
Absoluut, nu nog iets vinden waar ze een besluit over moeten nemen.....quote:
Is geen toeval.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou als iedereen het eens is, moet gerard het oneens zijn, dus simpel
Wel risico dat hij zich buitende groep zet.
Jammer dat Laura deze opdracht niet kreeg, da's dan weer toevallig
Daar komt de stem straks mee...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Absoluut, nu nog iets vinden waar ze een besluit over moeten nemen.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:29 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
Ja dat zei die, ik vind hem soms wel grappig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef Tamaartje het volgende:
Zei Philip nou dat die het niet netjes vond van Geer dat hij de telefoon opnam
Is u niet in het land?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
het ligt aan mijn andere server.....kmoet inloggenop vpn voor een NL IP-adres
Zoals altijd is Laura het spoor bijsterquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Tamaartje het volgende:
Laura: het is wel netjes dat Philip hem aan Gerard heeft gegeven
hij wilde ook altijd een moeilijke opdracht, was een uitdaging zei hijquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Zixon het volgende:
Gerard is ook echt de perfecte kandidaat hiervoor
Ik vind hem ook wel leuk maar hier erger ik me echt dood aan.. geef iedereen een kansquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat zei die, ik vind hem soms wel grappig.
Maar aan de andere kant hij ramt soms mensen compleet weg om maar bij die telefoon te komen, dat vind ik nou weer niet netjes.
Hij moet niet zeiken, hij is niet de enige die de telefoon op wil nemen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard zegt tegen Maik en Sharon dat zij het met hem eens moeten zijn vandaag.
Ze zeggen oke
hahaha oh mooiequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard zegt tegen Maik en Sharon dat zij het met hem eens moeten zijn vandaag.
Ze zeggen oke
ja da's waarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Zixon het volgende:
Gerard is ook echt de perfecte kandidaat hiervoor
quote:
In verband met kluisinhoudquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Stervio die zegt dat Geer niet interessant is?
Terwijl hij niet eens weet waar de stem het over had.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef beequeen het volgende:
Flip noemt Geer een paardenlul. Wat laat hij zich kennen zeg.
haha als er iemand interessant is is het gerard wel misschien moet servio eerst eens naar zichzelf kijken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Capt1caveman het volgende:
Stervio die zegt dat Geer niet interessant is?
Ja Flip de gek aansteken..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
houdoe en bedankt ole ole zou die dan moeten zingen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Terwijl hij niet eens weet waar de stem het over had.
Lijkt mij ook inderdaad. Vooral omdat Geer iedereen steeds weer de verkeerde kant op weet te sturen....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef diditje64 het volgende:
[..]
haha als er iemand interessant is is het gerard wel misschien moet servio eerst eens naar zichzelf kijken.
Hij baalt dat hij de telefoon niet op kon nemen en Geer wel. Zo kinderachtig.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef muzas het volgende:
Terwijl hij niet eens weet waar de stem het over had.
Nou 'zi'n ware aard komt boven, getver...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef beequeen het volgende:
Flip noemt Geer een paardenlul. Wat laat hij zich kennen zeg.
Nou laat hem maar weer een petje opzetten zodat hij eruit ziet zoals hij zich gedraagd, als pietje pukquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij baalt dat hij de telefoon niet op kon nemen en Geer wel. Zo kinderachtig.
Ik denk terug aan Stervio, die Guido wegtrapte bij de telefoon?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou 'zi'n ware aard komt boven, getver...
En dan nog zeggen, 11 mensen zeggen dat ik het meest de telefoon opneem, nou dan gaat er bij zijn eigen geen belletje rinkelen dat dat dus zo is![]()
En zijn argument wie het er eerst bij is, klopt niet he, want hij beukt iedereen uit de weg.
Ik vind hem met dit irritant
Gevaarlijk, als die maar oppast, Laura lult met iedereen meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef Tamaartje het volgende:
Geer haalt nu ook Laura erbij... dat zij het met hem eens is.
nee als ze het niet eens kunnen worden komt de clue van aafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Misiuuu het volgende:
Als iedereen met hem eens is.. Dan krijgt hij een clue van Aafke?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:41 schreef Capt1caveman het volgende:
Kijk!
Eindelijk gaan ze goeie dingen doen bij de regie!
Dit is wat SST zou kunnen redden.......
Verschrikkelijke man... houd een dag lang zn muil, en bij belangrijke dingen wil ie meteen weer haantje de voorste wezenquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef minzo het volgende:
hahahhah gelukkig hebben ze geen SL :d Dit echt lache
Psies!quote:
die kerel kan de groepenfuckenquote:
that'sthegamequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Psies!
Als ze zo door blijven gaan met mindfucks gaat het heel wat interessanter worden voor alle kijkers....
Wellicht komt die kloe zowieso bij iedereen terecht en is dit gewoon een dikke mind-fuck.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Flashbox het volgende:
Deze missie slaat echt nergens op, die clue komt ten alle tijden bij Gerard terecht. want die blockt gewoon.
flipje -10!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
Sluit wel mooi aan nu na de mokkige reactie van Philip zoeven bij de telefoon
Hij hoeft niet naar de kamer, hij moet alleen zorgen dat ze het oneens blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa, daarom wil hij zelf naar de kamer.. Zodat hij het niet hoeft te delen!
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Ransjih het volgende:
hier laat ik mn puin in huis voor liggen
Idd.. die is instant sjaggo in labielquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef farscapevr8 het volgende:
joanne kan er niet mee omgaan....heerlijk:P
Ja met haar tuttige commentaar "dit is zo ongepast"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef farscapevr8 het volgende:
joanne kan er niet mee omgaan....heerlijk:P
Nee horen de bewoners vanavond in de live.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef superkokje het volgende:
iemand de nominaties al kunnen achterhalen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
Mensen! ik kom net binnen en ik zie actie!![]()
Heb ff snel teruggelezen maar klopt het nou dat er zo een clue komt? Gerard heeft telefoon aangenomen en hij moet zorgen dat er niet unaniem beslist word anders gaat de clue over hem? en anders over aafke?of zit ik verkeerd?
Dan snap ik het niet meer..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hij hoeft niet naar de kamer, hij moet alleen zorgen dat ze het oneens blijven
Alleen van Sharon is 100% zeker dat ze Flip genomineert heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef superkokje het volgende:
iemand de nominaties al kunnen achterhalen
hij is weer lekker bezig, hè?quote:
karim,ik doe met je meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef beequeen het volgende:
Gerard: wat ze ook besluiten, ik ben het er niet mee eens.![]()
Zoals ik het heb begrepen zit je helemaal goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
Heb ff snel teruggelezen maar klopt het nou dat er zo een clue komt? Gerard heeft telefoon aangenomen en hij moet zorgen dat er niet unaniem beslist word anders gaat de clue over hem? en anders over aafke?of zit ik verkeerd?
Helemaal goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
quote:
Ze moeten het niet eens zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef minzo het volgende:
Waarom zeggen zie niet gewoon dat Gerard mag kiezen en iedereen stemt gewoon mee in. maarja moeten ze het natuurlijk wel weten
voor aaf wordhet wel weereens tijd voor een tipje van desluierquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Flashbox het volgende:
Het boeit mij geen bal wie die clue nu wel of niet krijgt, maar het is wel duidelijk dat er een paar personen in het huis een hele grote hand boven hun hoofd wordt gehouden door het hokje
Ze zijn het niet met Gerard eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef minzo het volgende:
Waarom zeggen zie niet gewoon dat Gerard mag kiezen en iedereen stemt gewoon mee in. maarja moeten ze het natuurlijk wel weten
Eensch!quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef Flashbox het volgende:
Het boeit mij geen bal wie die clue nu wel of niet krijgt, maar het is wel duidelijk dat er een paar personen in het huis een hele grote hand boven hun hoofd wordt gehouden door het hokje
en daar is grad het dus niet mee eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef minzo het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens, maar dat neemt niet weg wat ik in mijn vorige bericht zeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
voor aaf wordhet wel weereens tijd voor een tipje van desluier
Hij is nu helemaal in zijn elementquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:49 schreef Urb het volgende:
Joan fluistert: " IK word hier aggresief van!!!"![]()
Die is echt sociaal gestoord... kanzo gefrustreerd worden als mensen zich niet gedragen zoals zij wil dat ze zich gedragen,quote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:49 schreef Misiuuu het volgende:
HAHAHAHA Gerard!
Karim moet nadenken.. Het heeft tijd nodig
voor wie geldt dat dan, volgens jou?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:49 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar dat neemt niet weg wat ik in mijn vorige bericht zei
Het mooie is, hij zelf ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vind het heerlijk zoals Gerard het nu speelt
grad moet voorkomen dat er een unanieme beslissing genomen worden over welke clue het huis inkomt. lukt dat komt de clue van aaf anders die van gradquote:
Blokken.quote:
perfecte opdracht voor gerardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
grad moet voorkomen dat er een unanieme beslissing genomen worden over welke clue het huis inkomt. lukt dat komt de clue van aaf anders die van grad
Word grappig als ze zo besluiten dat Gerard gaat, en Gerard het er ook niet mee eens is!quote:
Nou JA! Ik was er verbaasd over maar heb al een paar keer z'n stem gehoord!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:53 schreef Ransjih het volgende:
iemand al een zinnige bijdrage van maik gehoord?
Dat hij niet stemt op iemand die nog een geheim heeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:53 schreef Ransjih het volgende:
iemand al een zinnige bijdrage van maik gehoord?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef beequeen het volgende:
Karim: ik ben niet 7 mensen , ik ben Karim.
Klopt, maar ik denk dat deze missie mss wel alleen speciaal voor Gerard gekozen is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:53 schreef muzas het volgende:
Het mooie is, als flip die telefoon had opgenomen, die had dit echt niet gekund. Hulde voor Gerard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |