Aaf moet dat leuke bloesje die ze met het zuipfestijn aan had weer aan doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaf heeft weer iets te pulken gevonden
Ja dat zou zielig voor em zijn. whoehahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef marky het volgende:
Overigens is nu wel duidelijk dat het tussen Servio en Guido wel over is qua verbond. Servio komt alleen te staan als hij niet oppast.
en zo hoort hetquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef marky het volgende:
Overigens is nu wel duidelijk dat het tussen Servio en Guido wel over is qua verbond. Servio komt alleen te staan als hij niet oppast.
Hij heeft altijd zijn lieftallige Joanna nog.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef marky het volgende:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Aaf moet dat leuke bloesje die ze met het zuipfestijn aan had weer aan doen!
Geniaal hoe ze steeds beurtelings de een en dan weer de andere tiet bloot trok.
Al telaat voor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef marky het volgende:
hahahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Al telaat voor.![]()
Oh Joan weet fakking 200 miljoen procent zekur dat er in elke zaadlozing 100 miljoen zaadcellen zitten en ze wed om d'r hond.![]()
Wat zit jij heel de tijd te zeiken? Over dingen die je niet eens begrijpt blijkbaar.. Ze moeten die telefoon ''bewaken'' omdat ze er binnen 30 seconden bij moeten zijn met zn allen voordat ze op mogen nemen, zo niet dan volgt een sanctie. Gisteren zat ie er ook bij en gaf hij het telefoontje ook aan Alex..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:13 schreef Stability het volgende:
belachelijke aktie van flip...constant bij de telefoon zitten. hoe zielig !
Normaal komen er bij een zaadlozing 100 tot 200 miljoen zaadcellen vrij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Al telaat voor.![]()
Oh Joan weet fakking 200 miljoen procent zekur dat er in elke zaadlozing 100 miljoen zaadcellen zitten en ze wed om d'r hond.![]()
ze het wel gelijk;)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Al telaat voor.![]()
Nee hoor het gaat er alleen om dat ze zelf willen opnemen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat zit jij heel de tijd te zeiken? Over dingen die je niet eens begrijpt blijkbaar.. Ze moeten die telefoon ''bewaken'' omdat ze er binnen 30 seconden bij moeten zijn met zn allen voordat ze op mogen nemen, zo niet dan volgt een sanctie. Gisteren zat ie er ook bij en gaf hij het telefoontje ook aan Alex..
doe eens ff mak aan jij !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Wat zit jij heel de tijd te zeiken? Over dingen die je niet eens begrijpt blijkbaar.. Ze moeten die telefoon ''bewaken'' omdat ze er binnen 30 seconden bij moeten zijn met zn allen voordat ze op mogen nemen, zo niet dan volgt een sanctie. Gisteren zat ie er ook bij en gaf hij het telefoontje ook aan Alex..
Nee er staat net toch al dat hij gister gewoon de telefoon aan Alex gafquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat er alleen om dat ze zelf willen opnemen.
Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.quote:
Hoe kom je daar nou bij? 9 van de 10 keer is het iets voor de groep ofso.. gisteren was hij er ook als eerst en liet hij Alex opnemen, dus onzin..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee hoor het gaat er alleen om dat ze zelf willen opnemen.
Het is net zo'n verwend kleutertje inderdaad...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef mYsca het volgende:
Je ziet Laura denken, wat moet ik met dit kut kind op schoot
dat denkt ze helemaal nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef mYsca het volgende:
Je ziet Laura denken, wat moet ik met dit kut kind op schoot
Alleen omdat niemand anders haar aandacht geeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef PinkDream het volgende:
[..]
dat denkt ze helemaal niet
ze zoekt hem zelf OOK steeds op
Juist, en het gaat hun om die ene keer dat het niet voor de groep is.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? 9 van de 10 keer is het iets voor de groep ofso.. gisteren was hij er ook als eerst en liet hij Alex opnemen, dus onzin..
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.
Ze vind Alex ook leuk dat heeft ze meerdere keren toegegevenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef mYsca het volgende:
[..]
Alleen omdat niemand anders haar aandacht geeft.
Jij geef zelf ook commentaar.op hemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !
een antwoord ja....en nu weer ontopicquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:46 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jij geef zelf ook commentaar.op hem
Dit schrijf JIJ : Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Stability het volgende:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef Stability het volgende:
[..]
een antwoord ja....en nu weer ontopic
Juistquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:47 schreef quentin77 het volgende:
laura zit alex nu ook te kriebelen. als ze ervan baalt dat hij daar ligt zou ze dat niet doen.
Jaja precies.. maar als ik van jou dingen lees als: ''Guido slaapt weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Stability het volgende:
[..]
commentaar op de streams !!!! ok? daar is dit topic namelijk voor , kanshebber !
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegenquote:
Ze heeft net een puist uitgezogen.....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegen![]()
heb ik iets gemist????
Je weet toch zelf, je mist altijd wat als je even weg gaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo weer terug, even bijgelezen kom ik deze cap tegen![]()
heb ik iets gemist????
en de boze mannetjes zijn er ook weerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:43 schreef henkbarte het volgende:
[..]
Kan je beter tegen jezelf zeggen, jezus al die reacties. Je zou ze eens terug moeten lezen. Slecht voor je hart hoor.. kansloze.
Jullie???quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jullie willen dingen zien die er niet zijn, nu niet, nooit niet...
laten we missen op een groot woord houden..,. maar vind die cap wel geniaal!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef mYsca het volgende:
[..]
Je weet toch zelf, je mist altijd wat als je even weg gaat.
Fight!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
en de boze mannetjes zijn er ook weer
het word weer gezellig![]()
![]()
Hou nou eens je klep dichtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
hoi bolokusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
Dat is omdat er niemand anders is, wat al eerder hier werd aangegeven...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Jullie???
En laura zoek hem toch zelf op
Ik kriebel niet iemand die ik niet leuk vind
of ga ZELF bij hem op bed liggen
okee Jij je zinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is omdat er niemand anders is, wat al eerder hier werd aangegeven...
Wat een psychologie van de koude grond....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef quentin77 het volgende:
[..]
ik geef je op een briefje dat het er wel degelijk is. ze vond hem in het begin al heel erg leuk en dat is nu inmiddels weer wat teruggekomen. dat kun je zien hoe ze nu zijn nek vasthoudt terwijl hij daar ligt.
Zo lang ze zegt dat ze hem niet moet is het ok.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:51 schreef quentin77 het volgende:
[..]
ik geef je op een briefje dat het er wel degelijk is. ze vond hem in het begin al heel erg leuk en dat is nu inmiddels weer wat teruggekomen. dat kun je zien hoe ze nu zijn nek vasthoudt terwijl hij daar ligt.
Wie heeft geen pest aan Alex ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:
[..]
nee, gewoon logisch nadenken. iets waar sommigen hier erg veel moeite mee schijnen te hebben.
uit alles blijkt gewoon dat laura alex wel degelijk nog steeds erg leuk vindt. als je dat niet wilt zien ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je de pest hebt aan alex ofzo.
Plus iedereen zijn eigen zicht erop tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:
[..]
nee, gewoon logisch nadenken. iets waar sommigen hier erg veel moeite mee schijnen te hebben.
uit alles blijkt gewoon dat laura alex wel degelijk nog steeds erg leuk vindt. als je dat niet wilt zien ligt dat waarschijnlijk aan het feit dat je de pest hebt aan alex ofzo.
Tuurlijk, droom lekker verder en zie wat je wil zien, ik zie het heel anders. Klaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:53 schreef quentin77 het volgende:
[..]
idd KLAARquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tuurlijk, droom lekker verder en zie wat je wil zien, ik zie het heel anders. Klaar.
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!quote:
Alles voor het spel, niets bijzonders verder. Lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
Laura gebruikt alex alleen maar joh.....
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
btw hadden ze er niet een servio achter kunnen plakken. ik bedoel als ze toch bezig zijn!
precies.......niets is wat het lijkt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alles voor het spel, niets bijzonders verder. Lijkt me duidelijk...
Denk het niet (meer)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:55 schreef knagsje het volgende:
Laura gebruikt alex alleen maar joh.....
Not gonna happen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Kom niet meer bij als na sst overal op tv en in de bladen een hele love story sta van Alex en Laura en samen wonen en kinderen krijgen
gaan sommige hier vreemd op hun neus kijken hahaah
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Kom niet meer bij als na sst overal op tv en in de bladen een hele love story sta van Alex en Laura en samen wonen en kinderen krijgen
Nogmaals: je ziet dingen die er niet zijn! Wens, vader gedachten enzo..Zoals meer vrouwelijke posters hier...quote:
nix en nada 2.0quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
voor kinderen moet er nog wel iets gebeuren.............quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef PinkDream het volgende:
Ja was meer voor de grap dat ik dat zeiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...
ik zal me maar aanmelden danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef knagsje het volgende:
[..]
je kunt je ook vergissen, ik denk dat laura alleen gaat voor iemand met veel geld en die zij onder de duim kan houden...
Volgens mij is het hier COS en niet COFquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nogmaals: je ziet dingen die er niet zijn! Wens, vader gedachten enzo..Zoals meer vrouwelijke posters hier...
eensch!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier COS en niet COF
alsie maar groot genoeg isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
ben je onder de duim te houden dan?
Lul er maar over heen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:59 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Volgens mij is het hier COS en niet COF
thats his power!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef snetje het volgende:
Gerard is weer lekker aan het sturenze vinden het allemaal verdacht dat hij zoveel over boten weet
There you go...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Laura vindt Alex aardig, meer niet. Dat heeft ze tegen Monique ook al een aantal keren gezegd.
Ze weet heel goed dat ze zonder hem vrij kansloos is in het spel.
Zeer waarschijnlijk wel ja, zal wel zo blijven voortaan ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef BONG4002 het volgende:
.
Ik heb gelukkig niet veel gemist
Ben benieuwd of vanavond tijdens de uitzending, de nominatieuitslag wederom live bekend wordt gemaakt aan de bewoners
Sterker nog later hadden Mo en Guido het over Laura waarin Guido bang was dat Laura veel te ver zou willen gaan om maar in het programma te blijven.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Laura vindt Alex aardig, meer niet. Dat heeft ze tegen Monique ook al een aantal keren gezegd.
Ik denk dat ze dit zegt, juist om goed in de groep te blijven liggen, maar hem stiekem wel leuk vind! (ik weet dat jullie het hier allemaal niet mee eens zijn trouwens)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef CartWOman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |