Wellicht komt die kloe zowieso bij iedereen terecht en is dit gewoon een dikke mind-fuck.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Flashbox het volgende:
Deze missie slaat echt nergens op, die clue komt ten alle tijden bij Gerard terecht. want die blockt gewoon.
flipje -10!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
Sluit wel mooi aan nu na de mokkige reactie van Philip zoeven bij de telefoon
Hij hoeft niet naar de kamer, hij moet alleen zorgen dat ze het oneens blijvenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:43 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Jaa, daarom wil hij zelf naar de kamer.. Zodat hij het niet hoeft te delen!
Dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Ransjih het volgende:
hier laat ik mn puin in huis voor liggen
Idd.. die is instant sjaggo in labielquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef farscapevr8 het volgende:
joanne kan er niet mee omgaan....heerlijk:P
Ja met haar tuttige commentaar "dit is zo ongepast"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef farscapevr8 het volgende:
joanne kan er niet mee omgaan....heerlijk:P
Nee horen de bewoners vanavond in de live.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef superkokje het volgende:
iemand de nominaties al kunnen achterhalen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
Mensen! ik kom net binnen en ik zie actie!![]()
Heb ff snel teruggelezen maar klopt het nou dat er zo een clue komt? Gerard heeft telefoon aangenomen en hij moet zorgen dat er niet unaniem beslist word anders gaat de clue over hem? en anders over aafke?of zit ik verkeerd?
Dan snap ik het niet meer..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef D. het volgende:
[..]
Hij hoeft niet naar de kamer, hij moet alleen zorgen dat ze het oneens blijven
Alleen van Sharon is 100% zeker dat ze Flip genomineert heeft.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef superkokje het volgende:
iemand de nominaties al kunnen achterhalen
hij is weer lekker bezig, hè?quote:
karim,ik doe met je meequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef beequeen het volgende:
Gerard: wat ze ook besluiten, ik ben het er niet mee eens.![]()
Zoals ik het heb begrepen zit je helemaal goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:45 schreef metallica143 het volgende:
Mensen! ik kom net binnen en ik zie actie!![]()
Heb ff snel teruggelezen maar klopt het nou dat er zo een clue komt? Gerard heeft telefoon aangenomen en hij moet zorgen dat er niet unaniem beslist word anders gaat de clue over hem? en anders over aafke?of zit ik verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |