Dit is speciaal toegevoegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef n8n het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit aan te vragen en 80% van mijn 'reguliere' muziek niet?
Hier ook hoorquote:
Doe ik toch, alleen mijn voeten mag ik niet warmen aan jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kruip je maar dichter tegen je vriendje aan
Die zijn niet te warmen. Die onttrekken warmte aan alles maar worden nooit warm.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Doe ik toch, alleen mijn voeten mag ik niet warmen aan jou
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zijn niet te warmen. Die onttrekken warmte aan alles maar worden nooit warm.
Dat doet die van mij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Doe ik toch, alleen mijn voeten mag ik niet warmen aan jou
Hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook!
Nja ik vind het meestal niet erg want ik straal altijd gigantisch veel warmte uit, maar soms doet ze het vanuit het niks en dan schrik ik me dus kapot
Kan ik pretty please ook 1 nummer toevoegen danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is speciaal toegevoegd.
Ik vermoed dat jouw reguliere muziek geen top 40 is.
Je kunt er 100 toevoegen, als het maar een beetje normaal isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan ik pretty please ook 1 nummer toevoegen danen nee top 40 ken ik niet
hoe dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt er 100 toevoegen, als het maar een beetje normaal is
Minimale kwaliteit: 256kbpsquote:
cool ga ff kijken waarmee ik met alles aan de kbps voldoequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Minimale kwaliteit: 256kbps
formaat: mp3
Via zippyshare bijvoorbeeld?
En geen live optreden dingen
Lager dan 256 klinkt echt niet, het gaat namelijk een compressor/limiter/expander/gater/exiter etc. door en tegen de tijd dat daar je 128kbbps mp3'tje uit is klinkt het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef n8n het volgende:
[..]
cool ga ff kijken waarmee ik met alles aan de kbps voldoe
Hèt nummer dat ik wilde is helaas 192 vbr, heb nu alles ff op bitrate gefilterd dus dat komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lager dan 256 klinkt echt niet, het gaat namelijk een compressor/limiter/expander/gater/exiter etc. door en tegen de tijd dat daar je 128kbbps mp3'tje uit is klinkt het echt verschrikkelijk.
95% in Draakje is 320kbps.
DM even artiest - titel, wellicht kan ik het vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Hèt nummer dat ik wilde is helaas 192 vbr, heb nu alles ff op bitrate gefilterd dus dat komt goed
800MB uit 1 lijstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Hèt nummer dat ik wilde is helaas 192 vbr, heb nu alles ff op bitrate gefilterd dus dat komt goed
adam k & soha - twilight (deadmau5 remix)quote:
Stonden die er al niet in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
adam k & soha - twilight (deadmau5 remix)
Adam K & Soha - Question (Original Mix)
Ercola & Heikki L - Deep At Night (Adam K & Soha Remix)
komen er zo bij
Welke versie is dat dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stonden die er al niet in?
En Deadmau5 heeft die helemaal niet gemixt
Omdat het een deadmau5 sound heeft willen mensen die tag wel eens meegeven in youtube zodat ze sneller gevonden worden. Hetzelfde gebeurt met toca me de inpetto remix, die heeft een erge deadmau5 sound en zelfs deadmau5 heeft eens gezegd: ik was dat niet, was het maar waarquote:
Er moeten geen 400 compleet obscure platen bij natuurlijk hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef n8n het volgende:
zip is 770MB, had gelukkig nog 2GB over @ dropbox. Net begonnen met uploaden, gaat wss een uurtje of langer duren
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarvan staan er 2 nummers in.
Je white woman is iig aanvraagbaar.
zal best meevallen, zijn er 83, zag net wel dat er 4 .mp4's bij zaten dus die moet je dan ff er uit vissenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moeten geen 400 compleet obscure platen bij natuurlijk he
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef sharr het volgende:
Ik haat ooronsteking. Je hoort niets dan ruis en het doet pijn
eh hoi weer.
Koelkast hoe is het met je stem?
Jij hebt echt altijd wat hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef sharr het volgende:
eh hoi weer.
Lastigquote:
De laatste tijd wel ja, valt me mee dat ik nog niet uit elkaar gevallen benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij hebt echt altijd wat heh?
Ik heb ook zoeen periode gehad niet lang geleden, maar nu weer helemaal beter dus met jou komt het ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, valt me mee dat ik nog niet uit elkaar gevallen ben
En je bent nog wel zo jong meisje tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet mee spotten mijn ex is letterlijk uit elkaar gevallenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ietsje meer terug, maar nog altijd weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef sharr het volgende:
eh hoi weer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik Frans Bauer voor je heb aangevraagd ben je weer weg
Nou stiekem wel neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk dat wij vragen "waarom ben je dom?"
Volgens mij willen we niet weten wat ze mankeerde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Niet mee spotten mijn ex is letterlijk uit elkaar gevallen
botontkalking, eigenlijk geen idee of ze nog leeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij willen we niet weten wat ze mankeerde?
Dat weet je toch zelf wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk dat wij vragen "waarom ben je dom?"
Ooooo ik dacht aan iets anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef n8n het volgende:
[..]
botontkalking, eigenlijk geen idee of ze nog leeft
prima als in 6 jaar niet gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ooooo ik dacht aan iets anders.Maar ook dat is lastig.
Goed contact nog met je ex?
Erg apart inderdaadquote:
Als je weet wat het gaat kosten is het nog belachelijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit vind ik echt zulk non-nieuws heh
Dat het fucking perron in fucking Hilversum 8 fucking centimeter te hoog is volgens de Europese fucking norm
Myra heeft het zelf bedacht en ingesprokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft die jingle van "ik sta helemaal in de brank" gefixt?
Jij draait toch zeker Chrome?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
IE9 staat op de site nog als "test drive" en in windows update zit 'ie ook niet
http://www.beautyoftheweb.com/#/downloadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
tjemig wat een enthousiasmequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi, ik ben er straks ook weer
http://en.softonic.com/s/internet-explorer-9quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wel, vind het fijner werken dan Mozilla.quote:
Dat flikkerde ik na 1 minuut al van die Mac afquote:
Waarom speciaal Opera voor FOK! dan, en niet ook voor de rest ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik IE, alleen voor FOK! heb ik Opera.
Fok! is juist lelijker met Opera door de matigere ondersteuning van CSSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.verticalforest.com/youtube5-extension/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat flikkerde ik na 1 minuut al van die Mac af
Kom op hey, niet eens Youtube filmpjes kunnen afspelen
Ik gebruik Opera 100%, maar het zuigt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
private browsingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wel, vind het fijner werken dan Mozilla.
Behalve dat je niet kan uitschakelen dat hij je geschiedenis opslaat.
Moet ik na elke fapsessie het geheugen weer wissen
Kom op, als je een filmpje wil zien moet je er alleen op hoeven klikken vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef n8n het volgende:
[..]
http://www.verticalforest.com/youtube5-extension/
Ik snap je niet, gewoon op play klikken en goanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom op, als je een filmpje wil zien moet je er alleen op hoeven klikken vind ik.
Niet helemaal eerst downloaden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wel, vind het fijner werken dan Mozilla.
Behalve dat je niet kan uitschakelen dat hij je geschiedenis opslaat.
Moet ik na elke fapsessie het geheugen weer wissen
Ja die sessie vergeet ik altijd te openen.quote:
Met Chrome kan het ook volgens mij ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Voordeel van Mozilla- FF is dat je in je snelkoppelingen kunt maken in je browser naar je favoriete sites. Hoef je alleen maar te klikken om erheen te surfen.
Maar wellicht kan dat in andere browsers ook.
Welke dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ook een verzoekje gedaan
schuldigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat er een geschiedenis functie in zit, wie gebruikt dat nou ?
daar ben ik dan weer te lui voorquote:Als je vaker naar een website wil gaan bookmark je hem toch ?
een mooi liedjequote:
Tof (hoop ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een mooi liedjemerk je straks wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tof (hoop ik)
1986SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nja ik wil niet dat andere mensen zien naar wat voor sites en topics ik kijk hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:19 schreef n8n het volgende:
[..]
schuldig
[..]
daar ben ik dan weer te lui voor
Verdronken Vlinder is uit dat jaar.quote:
Omdat niets zo fijn is als IE. Alleen DMs werken niet onder IE8.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom speciaal Opera voor FOK! dan, en niet ook voor de rest ?
Ik heb custom css, maar sowieso werkt allesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:13 schreef n8n het volgende:
[..]
Fok! is juist lelijker met Opera door de matigere ondersteuning van CSS
Er gaat niets boven IE.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik gebruik Opera 100%, maar het zuigt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoorde dat het vandaag mooi weer is in nederland... welke provincie heeft al dat mooie weer nou weer ingepikt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik hoorde dat het vandaag mooi weer is in nederland... welke provincie heeft al dat mooie weer nou weer ingepikt
die moet nog in draakje komen vind ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verdronken Vlinder is uit dat jaar.
Maar die staat niet in Draakje
Ben jij zeker geborenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die moet nog in draakje komen vind ik![]()
1986 is gewoon een bazenjaar
Ik heb Firefox voor gasten, geen zin mezelf opnieuw aan te melden bij facebook, youtube, gmail ed. Als ze mn history zien maakt het me ook niet uit, iedereen kent mijn verknipte geest al goed genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nja ik wil niet dat andere mensen zien naar wat voor sites en topics ik kijk hoor
Niet dat het heel erg beschamend is ofzo
Geen top 40, anders had hij er in gestaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij zeker geboren
En ja Verdronken Vlinder hoort zeker wel in Draakje
is wel mijn lievelingskleurquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij zeker geboren
Deze is met naam, leuke kleurtjes en metquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel mijn lievelingskleurMaar hou van alle felle kleurtjes
Heeft wel degelijk in de top 40 gestaan. Nummer 11 zelfs.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geen top 40, anders had hij er in gestaan
laat ze maar zeuren! dit is mijn oude ui in een nieuw jasjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze is met naam, leuke kleurtjes en met![]()
Nu maar hopen dat niemand gaat zeuren
Crap vergetenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben jij zeker geboren
Alle top 40 van 1965-2010 zit er anders in.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:25 schreef Stokstaart het volgende:
Groen is juist wel een Knetterkleur![]()
[..]
Heeft wel degelijk in de top 40 gestaan. Nummer 11 zelfs.
Hij stond in de tipparade sorryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle top 40 van 1965-2010 zit er anders in.
Doe je toch iets vaan GUUUUUUUSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan gewoon geen verzoekjes bedenken
Nee, het is rock-ish. Ik hou hier niet van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gaat om het nummer toch?
En die is wel tof toch?
heb dr al 1 bedachtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe je toch iets vaan GUUUUUUUS![]()
Of Adele
ik moet kwartier wachten... maar daarna ga ik weer een ijzersterke aanvragenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:30 schreef n8n het volgende:
Heb even een bazenplaat aangevraagd, gewoon, omdat het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:32 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb een kutnummer aangevraagd uit blijk van mijn onvoorwaardelijke liefde voor Knetters.
whahaha.. ik zei toch dat ik rekening hield met jullie.. dus vraag mijn normale gedoetje niet aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Nouja toegegeven gisteren/vannacht heb je best leuke muziek aangevraagd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha.. ik zei toch dat ik rekening hield met jullie.. dus vraag mijn normale gedoetje niet aan
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja toegegeven gisteren/vannacht heb je best leuke muziek aangevraagd.
Volgens mij ben jij er ook een van de pikstraf of niet. Dan wil ik geen verkering meer hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
al zou ik dat natuurlijk best kunnen doen
Sharr, meisje, lieffie, dingetje, deejee.. hoe ist met jou dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef sharr het volgende:
stone sour - through glass heeft toch ook in de top40 gestaan?
Ja nummer 14.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef sharr het volgende:
stone sour - through glass heeft toch ook in de top40 gestaan?
uhmm nee zo 1 ben ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er ook een van de pikstraf of niet. Dan wil ik geen verkering meer hoor.
Als het goed is houd de dame in kwestie dat 'toch' niet volquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er ook een van de pikstraf of niet. Dan wil ik geen verkering meer hoor.
Hoi!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Sharr, meisje, lieffie, dingetje, deejee.. hoe ist met jou dan?
Hij staat er niet inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja nummer 14.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stone_Sour
Die dude is je avatar, is dat Donnie Darko?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi!dingetje
Ja wel goed hoor eigenlijkMet jou ?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm nee zo 1 ben ik nietzou mezelf dan alleen maar straffen
moequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi!dingetje
Ja wel goed hoor eigenlijkMet jou ?
Nee dat is die dude van die film over Parkinson.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Die dude is je avatar, is dat Donnie Darko?
Ja Jake Gyllenhaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Die dude is je avatar, is dat Donnie Darko?
Ja eindelijk weer dat lopende mannetje terugquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moemaar goed
vinde ge van mijnen ui?![]()
had vannacht de groene.. maar deze is baasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja eindelijk weer dat lopende mannetje terug
Hij is wel een baas inderdaad.quote:
Neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is wel een baas inderdaad.
Heb je Love and Other Drugs al gezien?
Zekerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Stokstaart het volgende:
Staan er ook Franse nummers in Draakje?
Vanmorgen nog een gedraaidquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:40 schreef Stokstaart het volgende:
Staan er ook Franse nummers in Draakje?
Welke dan?quote:
dit gaat eng wordenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:42 schreef Stokstaart het volgende:
Chris de Burgh mooie muziek.
Carry me is ook baas van hem
Ik had vanmorgen een DM van Opa Bakkebaard.quote:
Wattanquote:
jij hoort tequote:
al zeg je het zelfquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef n8n het volgende:
Wat vraag ik toch een partij heerlijke nummers aan
Sorry maar Chris de Burgh is toch van een ander kaliber dan Caro Emerald of Kaandorp.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hoort teop mijn verzoekjes.. zo is het altijd gegaan... dat ben ik gewend.. ik raak in paniek... veranderingen en zulks.. ik ga even mijn psychiater bellen voor advies
hmm crap... mijn knetterness zwakt af dus....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry maar Chris de Burgh is toch van een ander kaliber dan Caro Emerald of Kaandorp.
M.a.w. mijn smaak is niet anders jouw verzoekjes zijn gewoon beter
Zolang hij geen dictatoriale moodswings heeftquote:
Groetjes, Ezio.
Middagquote:
hallo persoon met een toffe avatar die ik niet kan plaatsenquote:
Voyage Voyage is dat het origineel of die remix van Kate Ryanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
La Ballade Des Gens Heureux (Live)
Amoureux Solitaires
Voyage Voyage
Om maar eens wat franse nummers te noemen
allebei staan er inquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voyage Voyage is dat het origineel of die remix van Kate Ryan
Origineel is beter, was die van nightflyer?quote:
Desirelessquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Origineel is beter, was die van nightflyer?
Aight.quote:
Ik ben alleen bekend met die van nightflyer en kate ryanquote:
Origineel is veel beter. Sowieso verneukt Kate Ryan elk nummer. Was ook zo met Ella Ellaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ben alleen bekend met die van nightflyer en kate ryan
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Origineel is veel beter. Sowieso verneukt Kate Ryan elk nummer. Was ook zo met Ella Ella
hmm ga jij draaien?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:55 schreef sharr het volgende:
Zal ik er om kwart over twee ingaan (indien dat goed is)?
Jij gaat toch stratenmakers loerenquote:
tenzij het gaat regenen.. maar uhm.. twijfel nu welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij gaat toch stratenmakers loeren
Ik zou gewoon gaan hoor. Dat wil je toch niet missenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tenzij het gaat regenen.. maar uhm.. twijfel nu wel
ze zijn nog wel paar weken bezig dus.... hmm ik zie welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon gaan hoor. Dat wil je toch niet missen
Wat ga je draaien?quote:
morgen koelkast verjaardagquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
morgen koelkast verjaardag
We moeten eigenlijk iets organiserenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
morgen koelkast verjaardag
Daar zijn we dan best laat mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk iets organiseren
of in de bus vanuit disneyland frankrijk en dat je er dan nog de hele busreis mee zitquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vooral als het over je heen komt in de kroeg![]()
![]()
![]()
OEREND HARD.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
Wat voor soort willen jullie horen?
Nu ga ik even opruimen.
Kate Bushquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
Kate Bush aanvragen en dan zeuren op fripSide?
Oei, dat is nog wel goorderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of in de bus vanuit disneyland frankrijk en dat je er dan nog de hele busreis mee zit
Ze zijn overduidelijk bekent geworden door hun slechte gitaren jaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
althans, er is best leuke gitaarmuziek maar die hoor je nooit. Het zijn altijd die afgezeken zeikbands als Aerosmith, Bon Jovi, Dire Straites, 3 doors down, Metallica, Nirvana, Pearl Jam, RHCP
Ik vind dat daarvan alleen Pearl Jam wel een aantal leuke liedje heeft, rest is echt om te braken ja, dikke klodders groene braaksel in je tapijt door die oorherrie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
althans, er is best leuke gitaarmuziek maar die hoor je nooit. Het zijn altijd die afgezeken zeikbands als Aerosmith, Bon Jovi, Dire Straites, 3 doors down, Metallica, Nirvana, Pearl Jam, RHCP
Dit is best faal.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hoor jou altijd andere gitaarmuziek draaien, die is nog best te doen. Niet van die zeikherrie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oei, dat is nog wel goorder
[..]
Ze zijn overduidelijk bekent geworden door hun slechte gitaren ja
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind dat daarvan alleen Pearl Jam wel een aantal leuke liedje heeft, rest is echt om te braken ja, dikke klodders groene braaksel in je tapijt door die oorherrie.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind dat daarvan alleen Pearl Jam wel een aantal leuke liedje heeft, rest is echt om te braken ja, dikke klodders groene braaksel in je tapijt door die oorherrie.
Dat is een poepchinees!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:48 schreef n8n het volgende:
[..]
hallo persoon met een toffe avatar die ik niet kan plaatsen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Voor knetter.
Liefde maakt blind
Anders vraag je zoiets niet aan hequote:
kloptquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Anders vraag je zoiets niet aan he
Hehe en ik draag rozequote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
+ geen seks met je vriendin willen
wil jij ons iets vertellen SSB?
De muziek die je ouders draaien tijdens je pubertijd leer je nooit meer waarderenquote:
Pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef n8n het volgende:
[..]
De muziek die je ouders draaien tijdens je pubertijd leer je nooit meer waarderen
oneens, mijn vader ontdekt nog altijd goede muziek. Soms help ik hem aan muziek en soms helpt hij mij aan muziek. Door mijn vader luister ik nu andere muziek dan de mainstream jongeren...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:12 schreef n8n het volgende:
[..]
De muziek die je ouders draaien tijdens je pubertijd leer je nooit meer waarderen
maar die van viro is nog ergerquote:
dan plas je toch gewoon in bed.. maakt mij niet uit hoor.. ik heb er geen last vanquote:
je moet heul geen muziek luisteren met oorontsteking dat is heel slecht zegt mijn mamaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
In ear oordopjes zijn bij nader inzien geen succes, ik krijg heul niks in mijn oren gedaan, ze zijn opgezetDan maar door de spiekerss
Lekker warmquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan plas je toch gewoon in bed.. maakt mij niet uit hoor.. ik heb er geen last van
Ja maar dan kan ik toch niet horen wat ik draaiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je moet heul geen muziek luisteren met oorontsteking dat is heel slecht zegt mijn mama
en die werkt op de KNO poli
in-ear met een ontsteking lijkt me geen succesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:18 schreef sharr het volgende:
In ear oordopjes zijn bij nader inzien geen succes, ik krijg heul niks in mijn oren gedaan, ze zijn opgezetDan maar door de spiekerss
Godver wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef n8n het volgende:
[..]
in-ear met een ontsteking lijkt me geen succesJe gebruikt toch ook geen dildo als het pus uit je doos druipt
Bedoel via een koptelefoon zeg maar. En al helemaal geen in-ear plugsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik toch niet horen wat ik draai
holy crap heb jij ervaring met een doos waar pus uit druipt?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef n8n het volgende:
[..]
in-ear met een ontsteking lijkt me geen succesJe gebruikt toch ook geen dildo als het pus uit je doos druipt
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef n8n het volgende:
[..]
Wat een baasquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:21 schreef n8n het volgende:
[..]
punt gemaakt?:Pquote:
Tsja wat kan ik daar op zeggenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
holy crap heb jij ervaring met een doos waar pus uit druipt?
Ja dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:23 schreef n8n het volgende:
[..]
punt duidelijk
[..]
Tsja wat kan ik daar op zeggen
Haha nee gelukkig niet, moest er wel meteen aan denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |