Dit is speciaal toegevoegd.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:22 schreef n8n het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit aan te vragen en 80% van mijn 'reguliere' muziek niet?
Hier ook hoorquote:
Doe ik toch, alleen mijn voeten mag ik niet warmen aan jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan kruip je maar dichter tegen je vriendje aan
Die zijn niet te warmen. Die onttrekken warmte aan alles maar worden nooit warm.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Doe ik toch, alleen mijn voeten mag ik niet warmen aan jou
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die zijn niet te warmen. Die onttrekken warmte aan alles maar worden nooit warm.
Dat doet die van mij ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:25 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Doe ik toch, alleen mijn voeten mag ik niet warmen aan jou
Hahahaquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat doet die van mij ook!
Nja ik vind het meestal niet erg want ik straal altijd gigantisch veel warmte uit, maar soms doet ze het vanuit het niks en dan schrik ik me dus kapot
Kan ik pretty please ook 1 nummer toevoegen danquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is speciaal toegevoegd.
Ik vermoed dat jouw reguliere muziek geen top 40 is.
Je kunt er 100 toevoegen, als het maar een beetje normaal isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Kan ik pretty please ook 1 nummer toevoegen danen nee top 40 ken ik niet
hoe dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt er 100 toevoegen, als het maar een beetje normaal is
Minimale kwaliteit: 256kbpsquote:
cool ga ff kijken waarmee ik met alles aan de kbps voldoequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Minimale kwaliteit: 256kbps
formaat: mp3
Via zippyshare bijvoorbeeld?
En geen live optreden dingen
Lager dan 256 klinkt echt niet, het gaat namelijk een compressor/limiter/expander/gater/exiter etc. door en tegen de tijd dat daar je 128kbbps mp3'tje uit is klinkt het echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:32 schreef n8n het volgende:
[..]
cool ga ff kijken waarmee ik met alles aan de kbps voldoe
Hèt nummer dat ik wilde is helaas 192 vbr, heb nu alles ff op bitrate gefilterd dus dat komt goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lager dan 256 klinkt echt niet, het gaat namelijk een compressor/limiter/expander/gater/exiter etc. door en tegen de tijd dat daar je 128kbbps mp3'tje uit is klinkt het echt verschrikkelijk.
95% in Draakje is 320kbps.
DM even artiest - titel, wellicht kan ik het vindenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Hèt nummer dat ik wilde is helaas 192 vbr, heb nu alles ff op bitrate gefilterd dus dat komt goed
800MB uit 1 lijstquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:35 schreef n8n het volgende:
[..]
Hèt nummer dat ik wilde is helaas 192 vbr, heb nu alles ff op bitrate gefilterd dus dat komt goed
adam k & soha - twilight (deadmau5 remix)quote:
Stonden die er al niet in?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
adam k & soha - twilight (deadmau5 remix)
Adam K & Soha - Question (Original Mix)
Ercola & Heikki L - Deep At Night (Adam K & Soha Remix)
komen er zo bij
Welke versie is dat dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Stonden die er al niet in?
En Deadmau5 heeft die helemaal niet gemixt
Omdat het een deadmau5 sound heeft willen mensen die tag wel eens meegeven in youtube zodat ze sneller gevonden worden. Hetzelfde gebeurt met toca me de inpetto remix, die heeft een erge deadmau5 sound en zelfs deadmau5 heeft eens gezegd: ik was dat niet, was het maar waarquote:
Er moeten geen 400 compleet obscure platen bij natuurlijk hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:49 schreef n8n het volgende:
zip is 770MB, had gelukkig nog 2GB over @ dropbox. Net begonnen met uploaden, gaat wss een uurtje of langer duren
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarvan staan er 2 nummers in.
Je white woman is iig aanvraagbaar.
zal best meevallen, zijn er 83, zag net wel dat er 4 .mp4's bij zaten dus die moet je dan ff er uit vissenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er moeten geen 400 compleet obscure platen bij natuurlijk he
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef sharr het volgende:
Ik haat ooronsteking. Je hoort niets dan ruis en het doet pijn
eh hoi weer.
Koelkast hoe is het met je stem?
Jij hebt echt altijd wat hehquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef sharr het volgende:
eh hoi weer.
Lastigquote:
De laatste tijd wel ja, valt me mee dat ik nog niet uit elkaar gevallen benquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij hebt echt altijd wat heh?
Ik heb ook zoeen periode gehad niet lang geleden, maar nu weer helemaal beter dus met jou komt het ook goedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
De laatste tijd wel ja, valt me mee dat ik nog niet uit elkaar gevallen ben
En je bent nog wel zo jong meisje tochquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Niet mee spotten mijn ex is letterlijk uit elkaar gevallenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ietsje meer terug, maar nog altijd weg.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:54 schreef sharr het volgende:
eh hoi weer.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik Frans Bauer voor je heb aangevraagd ben je weer weg
Nou stiekem wel neequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk dat wij vragen "waarom ben je dom?"
Volgens mij willen we niet weten wat ze mankeerde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:00 schreef n8n het volgende:
[..]
Niet mee spotten mijn ex is letterlijk uit elkaar gevallen
botontkalking, eigenlijk geen idee of ze nog leeftquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij willen we niet weten wat ze mankeerde?
Dat weet je toch zelf wel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je wil natuurlijk dat wij vragen "waarom ben je dom?"
Ooooo ik dacht aan iets anders.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef n8n het volgende:
[..]
botontkalking, eigenlijk geen idee of ze nog leeft
prima als in 6 jaar niet gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ooooo ik dacht aan iets anders.Maar ook dat is lastig.
Goed contact nog met je ex?
Erg apart inderdaadquote:
Als je weet wat het gaat kosten is het nog belachelijkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dit vind ik echt zulk non-nieuws heh
Dat het fucking perron in fucking Hilversum 8 fucking centimeter te hoog is volgens de Europese fucking norm
Myra heeft het zelf bedacht en ingesprokenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft die jingle van "ik sta helemaal in de brank" gefixt?
Jij draait toch zeker Chrome?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
IE9 staat op de site nog als "test drive" en in windows update zit 'ie ook niet
http://www.beautyoftheweb.com/#/downloadquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
tjemig wat een enthousiasmequote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoi, ik ben er straks ook weer
http://en.softonic.com/s/internet-explorer-9quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik wel, vind het fijner werken dan Mozilla.quote:
Dat flikkerde ik na 1 minuut al van die Mac afquote:
Waarom speciaal Opera voor FOK! dan, en niet ook voor de rest ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik IE, alleen voor FOK! heb ik Opera.
Fok! is juist lelijker met Opera door de matigere ondersteuning van CSSquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.verticalforest.com/youtube5-extension/quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dat flikkerde ik na 1 minuut al van die Mac af
Kom op hey, niet eens Youtube filmpjes kunnen afspelen
Ik gebruik Opera 100%, maar het zuigt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
private browsingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wel, vind het fijner werken dan Mozilla.
Behalve dat je niet kan uitschakelen dat hij je geschiedenis opslaat.
Moet ik na elke fapsessie het geheugen weer wissen
Kom op, als je een filmpje wil zien moet je er alleen op hoeven klikken vind ik.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:14 schreef n8n het volgende:
[..]
http://www.verticalforest.com/youtube5-extension/
Ik snap je niet, gewoon op play klikken en goanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kom op, als je een filmpje wil zien moet je er alleen op hoeven klikken vind ik.
Niet helemaal eerst downloaden
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wel, vind het fijner werken dan Mozilla.
Behalve dat je niet kan uitschakelen dat hij je geschiedenis opslaat.
Moet ik na elke fapsessie het geheugen weer wissen
Ja die sessie vergeet ik altijd te openen.quote:
Met Chrome kan het ook volgens mij ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Voordeel van Mozilla- FF is dat je in je snelkoppelingen kunt maken in je browser naar je favoriete sites. Hoef je alleen maar te klikken om erheen te surfen.
Maar wellicht kan dat in andere browsers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |