Nou zeg ..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ik kan nooit zoveel aan die gezichtsuitdrukkingen aflezen...
enne, als ze dan toch het leven willen laten, laat hen dan maar bij die reactor al het nodige werk doen. Helpen ze tenminste nog op een of andere manier!

Ik snap d'r in elk geval niks meer van.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Druk schijnt nu weer stabiel te zijn .. uhhhhh

En toen iemand de vraag stelde hoe je het waterniveau kan verhogen als het zaakje lek is werd de persconferentie snel afgebroken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef ETA het volgende:
persconferentie: 2,7 meter van de fuel rods staan boven water...

Dat was een pomp voor het koelwater van één van de reactoren. Pompen om een reservoir te vullen kan je desnoods bij de dichtstbijzijnde brandweerpost halen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Las ergens dat ze maar 1 werkende pomp hebben...

ik was toch niet de enige die het gevoel had dat die officials er constant enorm omheen lulde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En toen iemand de vraag stelde hoe je het waterniveau kan verhogen als het zaakje lek is werd de persconferentie snel afgebroken.

Vreemd, het kan in iedergeval niet komen door de wetenschappelijke topics die je hier al jaren opent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef Salvad0R het volgende:
En vanmiddag luitjes maar zeiken op mij dat ik "topics aan het verneuken was" omdat ik aangaf dat Franse ambassades hun burgers aanraadden om Tokio te ontvluchten.
Beter letten er wat moderators op en zetten ze die Notes.

oh dat wist ik niet eens ..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:46 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is trouwens in Tokyo, honderden KMs van de centrale.

Same, hij wou het eigenlijk wel zeggen, maar leek om en of andere reden erom heen te lullen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:49 schreef ETA het volgende:
[..]
ik was toch niet de enige die het gevoel had dat die officials er constant enorm omheen lulde?

De druk in mijn lekke band is ook stabiel, die info heb je zonder extra info dus ook geen ruk aan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik snap d'r in elk geval niks meer van.
Ik ga er maar eens voor zorgen dat mijn hond de druk op haar blaas kan verlichten. Helemaal vergeten om dat arme beest uit te laten door alle opwinding hier het laatste uur.

Dat is ook gewoon propagandaquote:

Mensen die het ineens heel goed vinden dat Rusland en China zeggen dat er geen transparantie isquote:

13 uSv klopt trouwens niet, mijn fout. Ik ken diedingen ook niet dus ik was uitgegaan van wat google werk + logisch redeneren maar dat zit dus bij een geigerteller wat lastiger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[..]
13 uSv per welke tijdseenheid is dat?
Jaarlijks heb je in NL zo'n 2 mSv, de normen voor werken met radioactiviteit zijn 20 mSv, maar in Ramsar in Iran heb je per jaar een natuurlijke achtergrondstraling van 260 mSv.
Overigens geen extra kanker daarzo.

In tegenstelling tot de Russen en Oekraïners die in 1986 met hooguit wat loden schorten om de centrale in moesten, zijn deze mensen wél volledig op de hoogte van wat hun allemaal te wachten kan staan. Behalve dat ik ontzettend veel respect voor hun moed heb, heb ik echt met ze te doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
D'r zijn daar een paar Japanse helden hun leven op het spel aan het zetten om de boel toch nog te redden...
Hoop dat het ze gaat lukken!
BANZAI!

hoera..... 50 post later nadat ik het had neergezet.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |