Je weet wat ik bedoelde. Is gewoon een kwestie van verkeerde woordkeuze, ik studeer nu eenmaal geen Nederlandsquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef Tourniquet het volgende:
Je kunt NIET besmet raken met straling. Wel blootgesteld worden aan straling, of besmet met radioactieve deeltjes.
ik snap het, maar het komt nu zo knullig overquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Japanse beleefdheid, net als het buigen. Cultuur
en per ongeluk knopje van luchtdruk omzetten ....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef meth1745 het volgende:
Jeezes, wat een bende prutsers zijn daar bezig
Ze laten de generatoren onder water lopen.
Ze vallen zonder stroom omdat de aangevoerde generatoren niet de juiste connector hebben!!.
Ze koelen urenlang met zeewater, tot het reservoir waaruit ze water pompen LEEG is!!!
Je krijgt de indruk dat ze dagenlang achter de feiten aanhollen, nooit proactief gehandeld hebben...
Wel een scheur, zo lijkt het, en operators die weggehaald worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:32 schreef Infection het volgende:
Ik kom zojuist net weer binnenvallen in dit topic. Als ik het goed begrijp is er dus een stralingslek?
Dat klopt. Maar kun je me aan de hand van die informatie uitleggen hoe kritiek de situatie precies is?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef ETA het volgende:
[..]
als de druk binnen in de vessel meteen zakt en de straling significant stijgt, dan is het geen scheet van een operator...
Ligt er denk ik helemaal aan hoe goed de containment vessel zijn werk gaat doen. En hoe goed de betonplak onder de vessel is gestort.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Rikketik het volgende:
Dat klopt. Maar kun je me aan de hand van die informatie uitleggen hoe kritiek de situatie precies is?
Beste stuurlui zitten in Nederland op de bank, begrijp ik...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef meth1745 het volgende:
Ze vallen zonder stroom omdat de aangevoerde generatoren niet de juiste connector hebben!!.
Ze koelen urenlang met zeewater, tot het reservoir waaruit ze water pompen LEEG is!!!
Je krijgt de indruk dat ze dagenlang achter de feiten aanhollen, nooit proactief gehandeld hebben...
zij doen ook meer dan hun best ... alsof zij hier blij mee zijnquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beste stuurlui zitten in Nederland op de bank, begrijp ik...
Precies, dat weten we dus niet. Vandaar dat ik nog even wacht met flippen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt er denk ik helemaal aan hoe goed de containment vessel zijn werk gaat doen. En hoe goed de betonplak onder de vessel is gestort.
vessel is lek lijkt mequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ligt er denk ik helemaal aan hoe goed de containment vessel zijn werk gaat doen. En hoe goed de betonplak onder de vessel is gestort.
Moet je eens op wiki lezen hoe dat in chernobyl is gegaan. Dat was van begin af aan blunder op blunder, daar kwam geeneens een natuurramp van te voren bij kijken. Pure menselijke stupiditeit.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef meth1745 het volgende:
Verschrikkelijk die lui. Zitten daar wat dom naar beneden te kijken en alle info moet er werkelijk uitgetrokken worden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Openheid van zaken geven vinden ze maar lastig... maar ja, what's new?
Ernstig want dat betekend dat er radioactief materiaal uit de reactor komt. Hoe erg dat is, lijkt me een beetje lastig vast te stellen want waar komt het terecht. Is het omhulsel nog wel dicht? Dan is er weinig aan de hand maar als die ook beschadigd is....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar kun je me aan de hand van die informatie uitleggen hoe kritiek de situatie precies is?
Ben ook weer rustig, een borrel verderquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Rikketik het volgende:
Precies, dat weten we dus niet. Vandaar dat ik nog even wacht met flippen.
Dat bedoel ik dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef dan13lv het volgende:
[..]
zij doen ook meer dan hun best ... alsof zij hier blij mee zijn
aan de andere kant, de buitenste laag in reactor 2 was nog heel itt reactor 1 en 3, misschien valt het wel mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |