Zo ook eentje voor mij denk ikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben ook weer rustig, een borrel verder

Als je urenlang water pompt uit een reservoir maar niet voorziet om bij te vullen met de zee vlakbij!!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:40 schreef matthijst het volgende:
[..]
Beste stuurlui zitten in Nederland op de bank, begrijp ik...

Zo zien ze er wel uit..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Deze mannen verhangen zich na de persconferentie.

Als er echt een knal is gehoord kan je die wel afschrijven. Alles komt dan aan op de betonnen mantel.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef ETA het volgende:
[..]
aan de andere kant, de buitenste laag in reactor 2 was nog heel itt reactor 1 en 3, misschien valt het wel mee.

Idemquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben ook weer rustig, een borrel verder

Las ergens dat ze maar 1 werkende pomp hebben...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Als je urenlang water pompt uit een reservoir maar niet voorziet om bij te vullen met de zee vlakbij!!!

Dat is niet geheel ongewoon in Japan als het tegenzit...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

13 uSv per welke tijdseenheid is dat?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:37 schreef StM het volgende:
De geigerteller staat op 13 uSv, 6x zo hoog als de achtergrondstraling in Nederland, maar er zijn plekken waar de achtergrondstraling nog veel hoger is. Wat normaal is in Japan weet ik niet.
Niks ernstigs daar nog dus

denk dat je gelijk heb hun cultuur kennende , die hebben hard gefaald in hun ogenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:42 schreef J0kkebr0k het volgende:

slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik ga maar slapen .. ik zie morgen wel of we nog leven

Dat is trouwens in Tokyo, honderden KMs van de centrale.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
ik snap die teller ook niet helemaal[ afbeelding ]
wat betekend dan wat er nu staat?

ik kan nooit zoveel aan die gezichtsuitdrukkingen aflezen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
Treurig, de gezichtsuitdrukkingen van de TEPCO-mannen op de persconferentie doen het ergste vermoeden...

Geen druk is ook stabiele druk...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Druk schijnt nu weer stabiel te zijn .. uhhhhh

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |