quote:
of wanneer ze in het openbaar vervoer zitten EN zitten te eten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef xyzyx het volgende:
Terechte klacht.
Dikke mensen die niet fatsoenlijk op 1 plek kunnen zitten moeten dubbel betalen of blijven staan. Prima dat ze veel vreten maar val mij er niet mee lastig.
Nog erger is wanneer ze als een rollade over het strand huppelen
Dat is helemaal erg ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
of wanneer ze in het openbaar vervoer zitten EN zitten te eten!
en dan hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg* hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg*quote:
Ik eet altijd frietjes Sate in de treinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Alleen voor dit soort situaties uiteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Robophatt het volgende:
!
Vraag me overigens wel af waarom je dat nummer op je MP3 hebt staanHopelijk voor dit soort situaties.
Whehe, ja en dan zeiken ze nog dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
friet satequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik eet altijd frietjes Sate in de treinmaar ik mag dat want ik ben slank
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef gamezz het volgende:
Ik speelde "Lucradis - Move Bitch" maar af
Als ik dat probeer wordt ik altijd de bus uit getrapt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Slanke meisjesquote:
Ew.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef Faceoff het volgende:
[..]
en dan hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg* hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg*
Alsof dat de zwaarste lichaamsbeweging is die ze krijgen...
Je weet dat we nu foto's willen ter bewijs?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kan dat? De bus uitgetrapt worden als je in de trein patat eet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als ik dat probeer wordt ik altijd de bus uit getrapt...
kan ie niks aan doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, ja en dan zeiken ze nog dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.
Vriend van mij ook.. aardige kerel maar zo hypocriet als de pest.. Hij is niet extreem dik maar er mogen best wat tientallen kilootjes van af.. Maar goed hij zegt dat hij kan er niets aan doen omdat hij een ongeluk heeft gehad, terwijl hij een boterham met 10 plakken kaas, 1 cm mayo, 1 cm ketchup en nog wat andere shit naar binnen propt
Je wilt bewijs dat ik frietjes met sate eet in de trein?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je weet dat we nu foto's willen ter bewijs?
jaa whaha dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En als mensen mij boos aankijken vanwege de geur ga ik lekker langzaam zitten eten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde hij dit af, daarom keek ze ook om
Verkeerd gelezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan dat? De bus uitgetrapt worden als je in de trein patat eet?
Dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Je wilt bewijs dat ik frietjes met sate eet in de trein?
kunt ook lekker zelf ergens anders gaan zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik vind sowieso dat je niks mag eten of drinken in de trein waar geur af komt of lawaai maakt, kanker lekker op met je stink shit.
Gewoon egoïstisch is dat eigenlijk
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kan ie niks aan doen!
die 9 plakken kaas, 1 cm mayo, 1 cm ketchup en nog wat andere shit kruipen stiekem op zn boterham met maar 1 plakje kaas
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde hij dit af, daarom keek ze ook om
Ach wat. Als iedereen zit te eten in de trein is 't veel gezelliger.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik vind sowieso dat je niks mag eten of drinken in de trein waar geur af komt of lawaai maakt, kanker lekker op met je stink shit.
Gewoon egoïstisch is dat eigenlijk
pa had meteen spijtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Hij kwam laatst hier wat eerder dan afgesproken dus we waren nog aan het eten.. vraagt mijn pa of hij ook broodje wilt.. dus die kerel pakt broodje, pakt een ongeopende pot met sandwitchspread ofzo (hadden we van oma gekregen..) en hij steekt zijn mes helemaal tot op de bodem en schept het halve potje op zijn bolletje..
Mijn pa zat echt met open mond te kijken
Als ik 't morgen weer eet fotografeer ik het wel evenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat.
En dat je slank bent natuurlijk
Bedelende zwervers in de trein, dat is pas irritant.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ach wat. Als iedereen zit te eten in de trein is 't veel gezelliger.
Wat vind je van 12 jarige mocro's die keihard muziek afspelen via hun speaker dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kunt ook lekker zelf ergens anders gaan zitten
ja idd.. beetje bijkletsen enzo..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:08 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
![]()
dan deed ze er ws nog wel een dansje bij ook
muzikanten nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef gamezz het volgende:
[..]
Bedelende zwervers in de trein, dat is pas irritant.
ja..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Is 't heel fout dat ik dat nr van begin tot eind kan meerappen?
Ik dus niet, ik zat bij het raam.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
kunt ook lekker zelf ergens anders gaan zitten
wel als je geen dikke kont hebtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Is 't heel fout dat ik dat nr van begin tot eind kan meerappen?
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
pa had meteen spijt
er zat geen jongen aan tafel, maar een olifant
ik zeg al: ik zou ergens anders gaan zitten als ik er last van heb.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Wat vind je van 12 jarige mocro's die keihard muziek afspelen via hun speaker dan?
Eten van elkaar proeven enzo, drinken delen. Gewoon een gezellige boelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:10 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja idd.. beetje bijkletsen enzo..
leer je nog eens contacten maken en heb je je cyberdate niet meer nodig
Denk je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:09 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:11 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik zat bij het raam.
En dat mens hield de halve bus in beslag met het dikke lijf.
Raar....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ik zeg al: ik zou ergens anders gaan zitten als ik er last van heb.
de spreekwoordelijke sjaak al, want ik ben een zogenoemde Sjaakquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
dan ben je helaas de zogenoemde sjaak
jazeker.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:12 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Eten van elkaar proeven enzo, drinken delen. Gewoon een gezellige boel
ja.. zoiets bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef Faceoff het volgende:
[..]
de spreekwoordelijke sjaak al, want ik ben een zogenoemde Sjaak
Ja, zo'n soort uberpicknick.quote:
ik heb er geen last van. dus ik blijf zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Raar....
(open deur) WAT NOU ALS IEDEREEN DAT ZOU DOEN HUH...HUH? WAAR GING JE DAN ZITTE? (beetje flauw argument, i know)
ach ligt hem ook aan het feit dat ik het niet kan laten als iemand ergens iemand de sjaak noemtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:14 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
ja.. zoiets bedoelde ik ook![]()
tis laat, jeweets
Vettentquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:13 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
jazeker.
nummers uitwisselen..
keer gezellig naar de griek/mexicaan/vettent...
(dan zit je gezelliger.. tenzij je aan de 4pers. kant zit)
hihi.. en terechtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Faceoff het volgende:
[..]
ach ligt hem ook aan het feit dat ik het niet kan laten als iemand ergens iemand de sjaak noemt
Hoe erg kun je je ergeren aan frietlucht?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:15 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Het gaat om het feit dat het beide overlast geeft, oke, iemand die z'n mp3 keihard heeft staan?
muziek luisteren is ook toegestaan...
ja ik doe mee!quote:
whaha.. tenzij je een ziekte hebt ofzo.. herpes is niet leuk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Misschien kun je dan ook invoeren dat de trein alleen nog maar wordt ingericht met 4 zitters en dat je elke treinreis verplicht 4 hapjes mee moeten nemen en dat iedereen dan van elkaar kan proeven.
De trein blijft nog altijd een vervoersmiddel, geen restaurantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Misschien kun je dan ook invoeren dat de trein alleen nog maar wordt ingericht met 4 zitters en dat je elke treinreis verplicht 4 hapjes mee moeten nemen en dat iedereen dan van elkaar kan proeven.
Beetje net als 't kerstdiner, vroeger op de basisschoolquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
train-to-goquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
De trein blijft nog altijd een vervoersmiddel, geen restaurant
tjah...laten we zeggen dat ik uberhaupt niet graag in een overheersende geur zit, en al helemaal niet veroorzaakt door iemand andersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hoe erg kun je je ergeren aan frietlucht?
jij schijt / scheet zeker bloemetjes?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...laten we zeggen dat ik uberhaupt niet graag in een overheersende geur zit, en al helemaal niet veroorzaakt door iemand anders
Ja, we zitten nu eenmaal met elkaar opgescheept op deze aardkloot. Persoonlijk vind ik het veul erger als iemand schtinktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:18 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
tjah...laten we zeggen dat ik uberhaupt niet graag in een overheersende geur zit, en al helemaal niet veroorzaakt door iemand anders
Geen idee of dat leuk is...zullen we het eens proberen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whaha.. tenzij je een ziekte hebt ofzo.. herpes is niet leuk.
Of een combinatie. Dik zijn, stinken, eten en harde muziek op hebben staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, we zitten nu eenmaal met elkaar opgescheept op deze aardkloot. Persoonlijk vind ik het veul erger als iemand schtinkt
whahaha ja zo heel demonstratief voor ze opstaan: komt u hier maar zitten, dan kan ik nog ademen tijdens de reisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef n8n het volgende:
Ik laat dikke mensen altijd aan de kant van het raam zitten
Dat niet eens, ff m'n voeten aan de kantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whahaha ja zo heel demonstratief voor ze opstaan: komt u hier maar zitten, dan kan ik nog ademen tijdens de reis
Of opstaan en al zuchtend helemaal voorin gaan zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whahaha ja zo heel demonstratief voor ze opstaan: komt u hier maar zitten, dan kan ik nog ademen tijdens de reis
meteen een zak chips aanbieden met een zwaar afkeurende blikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of opstaan en al zuchtend helemaal voorin gaan zitten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef n8n het volgende:
Kan altijd erger, had een keer een dik wijf met een kort pittig kapsel dat perse op de plek naast mij wilde zitten want 'ze mocht overal zitten'. Werd voor van alles uitgemaakt omdat ik niet eens doorhad dat ze er stond te vragen eisen of ze er naast mochtDe bus was verder ook nog nagenoeg leeg
_!
Er zaten een aantal draadjes losquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die denken ook dat ze zomaar alles kunnen maken omdat ze dik zijn.
pfffwhahaha aandachtsh*er..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef n8n het volgende:
Kan altijd erger, had een keer een dik wijf met een kort pittig kapsel dat perse op de plek naast mij wilde zitten want 'ze mocht overal zitten'. Werd voor van alles uitgemaakt omdat ik niet eens doorhad dat ze er stond te vragen eisen of ze er naast mochtDe bus was verder ook nog nagenoeg leeg
_!
Dat dus....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik vind het sowieso echt kk vreemd als mensen naast je gaan zitten terwijl er nog plekken vrij zijn...ik zou het bijna als asociaal kunnen omschrijven aangezien vrijwel niemand dat prettig vindt
Moest bijna huilen toen ik er aan dacht dat ik het op had moeten nemen, had mn telefoon notabene in mn handquote:
ze plet je hard..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Moest bijna huilen toen ik er aan dacht dat ik het op had moeten nemen, had mn telefoon notabene in mn hand
oehh lekkerquote:
Vaak genoeg heb je niet genoeg tijd om ergens anders te eten. Vorig jaar moest ik regelmatig vanuit de colleges direct de trein hebben naar mijn werk. Dan had je net genoeg tijd om wat eten te halen en de trein in te gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
De trein blijft nog altijd een vervoersmiddel, geen restaurant
Kan je daar ook lekker douchen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:43 schreef ramakandra het volgende:
in duitsland hebben ze nu werk kampen voor dikkerds en het werkt nog ook!! iedereen komt als anorexia patientje terug!!
Wat een verrassing!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:50 schreef ramakandra het volgende:
[..]
weet ik niet, ben nog niemand tegen gekomen die in dat kamp heeft gedouched
Bijna zo erg als mensen die in de bus vis eten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Of manderijntjes... Veel mensen vinden dat dan niet stinken, maar ik heb er echt HAAT aan...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:12 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Bijna zo erg als mensen die in de bus vis eten.
Die geur blijft er nog 2 uur nadat jij weg bent hangen.
Gadverdamme wat asociaal.
Ik snap het sowieso niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:10 schreef Oerbeer het volgende:
Daar moet echt (op dikke bolle mensen hun belastingscenten) een soort van speciaal vervoer komen.
Extra grote banden,met verstevigde vloer, dubbel zo breed, en toch net iets te kleine stoelen als
stimulans om af te vallen...
We noemen het dan : O.O.V.
Obesitas Openbaar Vervoer...
Probleem opgelost...
dit dusquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:05 schreef Stuurver het volgende:
En sowieso ik gal altijd aan de binnenkant zitten en leg mijn tas naast mij neer, als iemand vraagt of ze naast me mogen zitten en het is geen smatje dan zeg ik altijd nee, vaak durven ze niks terug te zeggen en die buschauffeur gaat mij echt niet de bus uitzetten
Ik denk wel dat na de rokers, de vetkleppen de lul zijn...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet.
Het is normaal dat als ik mezelf de kanker in rook of mezelf een hartverzakking zuip, dat ik extra betaal. (80 procent van de kosten van sigaretten gaat direct de schatkist in)
Waarom zijn er geen vads-belastingen?
"ach ik zie het al mevrouwtje, geen probleem, patatje komt er aan, dat kost wel 2 euro extra uiteraard."
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat na de rokers, de vetkleppen de lul zijn...
Mensen zoeken altijd wel iets waar ze op kunnen zeiken...
nee hoor, dat zei je helemaal niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:22 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
Ik hoop het.
De vetjes zijn meestal de grootste zeikerds als ik rook.
Sta je naast een bushalte (ja ernaast ja) te roken, zegt zo'n vetklep "gadverdamme dat smerige gerook!"
Dus ik zeg "gadverdamme wat een smerige pens en kopkwabben!"
Kijkt iedereen heel geschokt alsof ik dat niet mag zeggen..
Daar snap ik nou niets van.
Dikke mensen kosten meer dan rokers!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, dan kan je bijna niet eens meer ademhalenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:02 schreef Stuurver het volgende:
Had ik ook een keer, helemaal erg bij een scherpe bocht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: