Geen idee of dat leuk is...zullen we het eens proberen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whaha.. tenzij je een ziekte hebt ofzo.. herpes is niet leuk.
Of een combinatie. Dik zijn, stinken, eten en harde muziek op hebben staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:19 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja, we zitten nu eenmaal met elkaar opgescheept op deze aardkloot. Persoonlijk vind ik het veul erger als iemand schtinkt
whahaha ja zo heel demonstratief voor ze opstaan: komt u hier maar zitten, dan kan ik nog ademen tijdens de reisquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef n8n het volgende:
Ik laat dikke mensen altijd aan de kant van het raam zitten
Dat niet eens, ff m'n voeten aan de kantquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whahaha ja zo heel demonstratief voor ze opstaan: komt u hier maar zitten, dan kan ik nog ademen tijdens de reis
Of opstaan en al zuchtend helemaal voorin gaan zittenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:20 schreef miss-bakvis het volgende:
[..]
whahaha ja zo heel demonstratief voor ze opstaan: komt u hier maar zitten, dan kan ik nog ademen tijdens de reis
meteen een zak chips aanbieden met een zwaar afkeurende blikquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:21 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of opstaan en al zuchtend helemaal voorin gaan zitten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef n8n het volgende:
Kan altijd erger, had een keer een dik wijf met een kort pittig kapsel dat perse op de plek naast mij wilde zitten want 'ze mocht overal zitten'. Werd voor van alles uitgemaakt omdat ik niet eens doorhad dat ze er stond te vragen eisen of ze er naast mochtDe bus was verder ook nog nagenoeg leeg
_!
Er zaten een aantal draadjes losquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die denken ook dat ze zomaar alles kunnen maken omdat ze dik zijn.
pfffwhahaha aandachtsh*er..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:23 schreef n8n het volgende:
Kan altijd erger, had een keer een dik wijf met een kort pittig kapsel dat perse op de plek naast mij wilde zitten want 'ze mocht overal zitten'. Werd voor van alles uitgemaakt omdat ik niet eens doorhad dat ze er stond te vragen eisen of ze er naast mochtDe bus was verder ook nog nagenoeg leeg
_!
Dat dus....quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:02 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik vind het sowieso echt kk vreemd als mensen naast je gaan zitten terwijl er nog plekken vrij zijn...ik zou het bijna als asociaal kunnen omschrijven aangezien vrijwel niemand dat prettig vindt
Moest bijna huilen toen ik er aan dacht dat ik het op had moeten nemen, had mn telefoon notabene in mn handquote:
ze plet je hard..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef n8n het volgende:
[..]
Moest bijna huilen toen ik er aan dacht dat ik het op had moeten nemen, had mn telefoon notabene in mn hand
oehh lekkerquote:
Vaak genoeg heb je niet genoeg tijd om ergens anders te eten. Vorig jaar moest ik regelmatig vanuit de colleges direct de trein hebben naar mijn werk. Dan had je net genoeg tijd om wat eten te halen en de trein in te gaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
De trein blijft nog altijd een vervoersmiddel, geen restaurant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |