quote:
of wanneer ze in het openbaar vervoer zitten EN zitten te eten!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:01 schreef xyzyx het volgende:
Terechte klacht.
Dikke mensen die niet fatsoenlijk op 1 plek kunnen zitten moeten dubbel betalen of blijven staan. Prima dat ze veel vreten maar val mij er niet mee lastig.
Nog erger is wanneer ze als een rollade over het strand huppelen
Dat is helemaal erg ja.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
of wanneer ze in het openbaar vervoer zitten EN zitten te eten!
en dan hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg* hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg*quote:
Ik eet altijd frietjes Sate in de treinquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Alleen voor dit soort situaties uiteraardquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Robophatt het volgende:
!
Vraag me overigens wel af waarom je dat nummer op je MP3 hebt staanHopelijk voor dit soort situaties.
Whehe, ja en dan zeiken ze nog dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Faceoff het volgende:
[..]
friet satequote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik eet altijd frietjes Sate in de treinmaar ik mag dat want ik ben slank
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:00 schreef gamezz het volgende:
Ik speelde "Lucradis - Move Bitch" maar af
Als ik dat probeer wordt ik altijd de bus uit getrapt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Slanke meisjesquote:
Ew.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:04 schreef Faceoff het volgende:
[..]
en dan hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg* hap *hijg* kauw *hijg* kauw *hijg* slik *hijg*
Alsof dat de zwaarste lichaamsbeweging is die ze krijgen...
Je weet dat we nu foto's willen ter bewijs?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Kan dat? De bus uitgetrapt worden als je in de trein patat eet?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef gamezz het volgende:
[..]
Als ik dat probeer wordt ik altijd de bus uit getrapt...
kan ie niks aan doen!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, ja en dan zeiken ze nog dat ze er niets aan kunnen doen dat ze dik zijn.
Vriend van mij ook.. aardige kerel maar zo hypocriet als de pest.. Hij is niet extreem dik maar er mogen best wat tientallen kilootjes van af.. Maar goed hij zegt dat hij kan er niets aan doen omdat hij een ongeluk heeft gehad, terwijl hij een boterham met 10 plakken kaas, 1 cm mayo, 1 cm ketchup en nog wat andere shit naar binnen propt
Je wilt bewijs dat ik frietjes met sate eet in de trein?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Je weet dat we nu foto's willen ter bewijs?
jaa whaha dat doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
En als mensen mij boos aankijken vanwege de geur ga ik lekker langzaam zitten eten
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:07 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Eigenlijk speelde hij dit af, daarom keek ze ook om
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |