Anton reeel? Anton is gewoon een lul.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:47 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja dat soort toevalligheden zie je eigenlijk iedere week.
Ik vond vandaag een redelijke aflevering. Alhoewel ik vind dat die Edwin al net zo irritant begint te worden als Lucas.![]()
Moet je dan als Sjoerd zijnde tegen iedereen die je kent, zeggen dat je broer homo is.
Eigenlijk is Anton tot nog toe heel reeel geweest vind ik.
Ik vind die Lucas is irritant, opdringerig, voert niets uit en leeft een beetje op de centen van z'n pa!
Heel wat mensen zijn soms onbewust een lul of een kut, ik kan me best voorstellen dat ie zo reageert in het begin (niet dat ik het goed vind). Hoe hij er uiteindelijk mee omgaat maakt hem wel of geen lul naar mijn mening, vandaag vond ik al een stap in goede richting eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.
Ja, maar Ludo vragen of hij Lucas uit Edwin zijn buurt kan houden gaat veel te ver, net als dat Ludo Noud geld bood om Nina te verlaten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel wat mensen zijn soms onbewust een lul of een kut, ik kan me best voorstellen dat ie zo reageert in het begin (niet dat ik het goed vind). Hoe hij er uiteindelijk mee omgaat maakt hem wel of geen lul naar mijn mening, vandaag vond ik al een stap in goede richting eigenlijk.
Dat trok hij vandaag toch weer terug? Ik ben benieuwd wat je van Jack en Charlie vond toen ze Nick vertelden dat zijn zoon dood was. Volgens mij vond niemand Jack toen een lul in algemene zin en Charlie ook geen trut (behalve ik uiteraard)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar Ludo vragen of hij Lucas uit Edwin zijn buurt kan houden gaat veel te ver, net als dat Ludo Noud geld bood om Nina te verlaten.
Ik vond Charlie toen ookal kut, en over Jack heb ik niet echt een mening. De ene keer vind ik hem echt een leuk personage, de andere keer vind ik het kutpersonage.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat trok hij vandaag toch weer terug? Ik ben benieuwd wat je van Jack en Charlie vond toen ze Nick vertelden dat zijn zoon dood was. Volgens mij vond niemand Jack toen een lul in algemene zin en Charlie ook geen trut (behalve ik uiteraard)
Zoals gewoonlijk helaas en dit keer doet ie bijzonder weinig, behalve zwijgen, maar iets verzwijgen dat doen ook personages die als 'good guys' worden gezien.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:19 schreef LWD-Godius het volgende:
Ludo ligt van alle kanten onder vuur, haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: RTL textEen heer met stijl
Als hij het er nu bij zou laten zitten. ( Dr gaat waarschijnlijk nog wel wat gebeuren!)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Anton reeel? Anton is gewoon een lul.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Van bepaalde spoilers word ik ook niet vrolijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bron: RTL textSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaatquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:54 schreef DeLuna het volgende:
Ludo moet gewoon iedereen weer op een boot zetten
Een heer met stijl![]()
Ik vond die eerste Amy leukerquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:46 schreef miss_dynastie het volgende:
AmyWat een irritant meiske en wat een kop van Nina, op je 23ste jaloers op je kleine zusje
...
Een heer met stijl![]()
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaat
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Erland wil gewoon met zijn Ushi en koter veilig naar goede tijden kunnen kijken. Daar is niks mis mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Om daarna weer jaren lang uitgekotst te worden, bovendien loop je dan de kans dat een RTL directeur die er de ballen verstand van heeft meekijkt en vindt dat het softer moet en het van naar het niveau Nijntje Pluis gaat____________________!
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
Misschien trekt ie wel bij als het nieuwe Kindernet van start is gegaanquote:Op woensdag 16 maart 2011 01:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Erland wil gewoon met zijn Ushi en koter veilig naar goede tijden kunnen kijken. Daar is niks mis mee.____________________!
Een heer met stijl![]()
Ik erger me dood aan Charlie... Eerst wil ze niks meer met Danny te maken hebben. En een paar dagen later moet en zal ze per sé met hem mee in de auto![]()
![]()
En Rik zal wel wat krijgen met Sjors.
Noud Bouwt doet het goed trouwens... Busje, werknemer (Danny), eigen logo van een designbureau, gloednieuwe helmen... En Noud zie je nooit wat doen![]()
![]()
Die verhaallijn met Charlie en Danny begint me echt de keel uit te hangen....Het is gewoon té overdreven allemaal, zelfs voor een soap
![]()
![]()
daar zal het wel op uitdraaienquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:11 schreef James1988 het volgende:
En Rik zal wel wat krijgen met Sjors.ja goed he, was ook helemaal verbaasdquote:Noud Bouwt doet het goed trouwens... Busje, werknemer (Danny), eigen logo van een designbureau, gloednieuwe helmen... En Noud zie je nooit wat doen![]()
Ik vind Rik eerder een kneusje 1e klas dan dat ik Charlie egocentrische kreng vind.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:06 schreef James1988 het volgende:
Charlie is een egoïstisch kreng. Een echte Fischer dus.
Bah![]()
Verschil is dat Charlie actief ongerief bezorgd, Rik passief, daardoor vind ik Charlie zwaar verachtelijk en Rik slechts iemand die verblind is en daardoor niet beter weet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:23 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ik vind Rik eerder een kneusje 1e klas dan dat ik Charlie egocentrische kreng vind.
Dat Rik zich zo kneuzig gedraagt ligt grotendeels aan de schrijvers, zo sullig als nu was hij nooit. Danny zal ook wel een stuk sulliger worden als hij Charlie heeft, elke vent met wie ze iets had veranderde spontaan in een mietje. Genieten voor de feministen, doch soaptechnisch treurig voor personages zoals Rik die al gevestigd waren voor dat misbaksel van een Charlie in Meerdijk kwam
Een heer met stijl![]()
Nina in 'gevecht' met Wiet.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het einde niet gezien, wat gebeurde er?![]()
deze was wel weer tof, Bowien was pas een gaaf wijfquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt, een 'echte' bitchfight is trouwens ook niet verkeerd![]()
![]()
Vroeger... Toen de bitchfights nog leuk warenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedankt, een 'echte' bitchfight is trouwens ook niet verkeerd![]()
![]()
![]()
Wat is die Nina toch een irritant kreng. Wat een ongelooflijk gemene opmerkingen, rotprinses
Wel fijn dat haar verlamde arm weer werkt![]()
![]()
Er is toch laaaaaang geleden ook een bitchfight geweest tussen Laura en Linda? Dat Robert door een spiegel viel en verlamd raakte?
En laura en Linda op een bed en dat Linda gestoken werd met een schaar door Laura?
[ Bericht 13% gewijzigd door kissaa op 17-03-2011 00:27:30 ]![]()
Dat waren nog eens tijden, het ging als volgt: Robert had zijn verhouding met Linda aan Laura opgebiecht. Hoewel ze er kapot van was, was ze blij dat Robert het had verteld, maar ze eiste wel dat hij met Linda zou breken. Robert ging naar Linda toe om er een punt achter te zetten, die het eigenlijk niet wou en Robert verleidde tot '1 laatste keer'. Laura kwam erachter dat Robert er niet was en buiten zichzelf van woede ging ze naar Linda toe waar ze helemaal haar zelfbeheersing verloor, de rest staat hier:quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef kissaa het volgende:
Er is toch laaaaaang geleden ook een bitchfight geweest tussen Laura en Linda? Dat Robert door een spiegel viel en verlamd raakte?Uiteindelijk kwamen Robert en Laura bij elkaar, Linda had ondertussen iets met Stan een vriend van Arnie. Na een tijdje ging het slechter tussen Stan en Linda en Stan vond troost bij Laura met wie hij samen schilderde. Echter Stan haalde zo de woede van Arnie en Robert op de hals, bovendien bleek hij toch voor Linda te willen gaan en ging dit Laura vertellen. Ondertussen sprak Robert met Linda af om over Stan te praten en kwam erachter dat Laura alleen maar afleiding voor hem was. Toen Robert dit aan Laura vertelde geloofde ze hem niet, maar ging toch naar Stan toe om het checken. Kortom Stan was op weg naar Laura en Laura op weg naar Stan, ze liepen elkaar mis, de rest staat hier:quote:En laura en Linda op een bed en dat Linda gestoken werd met een schaar door Laura?
Een heer met stijl![]()
opgelapt lijkt
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nu is het een kwestie van afwachten hoelang het duurt voordat Charlie & Danny bijelkkaar komen en Rik en Sjorsquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Verschil is dat Charlie actief ongerief bezorgd, Rik passief, daardoor vind ik Charlie zwaar verachtelijk en Rik slechts iemand die verblind is en daardoor niet beter weet.
Dat Rik zich zo kneuzig gedraagt ligt grotendeels aan de schrijvers, zo sullig als nu was hij nooit. Danny zal ook wel een stuk sulliger worden als hij Charlie heeft, elke vent met wie ze iets had veranderde spontaan in een mietje. Genieten voor de feministen, doch soaptechnisch treurig voor personages zoals Rik die al gevestigd waren voor dat misbaksel van een Charlie in Meerdijk kwam![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 02:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden, het ging als volgt: Robert had zijn verhouding met Linda aan Laura opgebiecht. Hoewel ze er kapot van was, was ze blij dat Robert het had verteld, maar ze eiste wel dat hij met Linda zou breken. Robert ging naar Linda toe om er een punt achter te zetten, die het eigenlijk niet wou en Robert verleidde tot '1 laatste keer'. Laura kwam erachter dat Robert er niet was en buiten zichzelf van woede ging ze naar Linda toe waar ze helemaal haar zelfbeheersing verloor, de rest staat hier:
[..]
Uiteindelijk kwamen Robert en Laura bij elkaar, Linda had ondertussen iets met Stan een vriend van Arnie. Na een tijdje ging het slechter tussen Stan en Linda en Stan vond troost bij Laura met wie hij samen schilderde. Echter Stan haalde zo de woede van Arnie en Robert op de hals, bovendien bleek hij toch voor Linda te willen gaan en ging dit Laura vertellen. Ondertussen sprak Robert met Linda af om over Stan te praten en kwam erachter dat Laura alleen maar afleiding voor hem was. Toen Robert dit aan Laura vertelde geloofde ze hem niet, maar ging toch naar Stan toe om het checken. Kortom Stan was op weg naar Laura en Laura op weg naar Stan, ze liepen elkaar mis, de rest staat hier:Bedankt!
![]()
Hej mensen, met wie heeft Sjors liggen batsen dat ze weer zwanger is???Het is de gekte van de verslaving.![]()
Bingquote:Op donderdag 17 maart 2011 12:44 schreef Anneloortje het volgende:
Hej mensen, met wie heeft Sjors liggen batsen dat ze weer zwanger is???![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
De schrijvers gunnen Sjors ook echt niets beters dan treurig achter Bing aanlopen of zwanger zijn
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Alle personages zijn zoals iemand eerder al zei stripfiguren geworden, ze zitten vast in een standaardpatroontje, zeggen een standaardzinnetje op een standaardmomentje, iets spectaculairders zit er niet. Dit dringt eigenlijk tot me door nadat ik die filmpjes over Laura, Robert en Linda heb gezien, het komt daar niet zo gemaakt-nep over.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:07 schreef Countess het volgende:
De schrijvers gunnen Sjors ook echt niets beters dan treurig achter Bing aanlopen of zwanger zijn
Een heer met stijl![]()
Ik keek vroeger niet echt (zo af en toe), maar als ik via Youtube door het verleden struin, is het veel beter geweest dan nu het geval is.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alle personages zijn zoals iemand eerder al zei stripfiguren geworden, ze zitten vast in een standaardpatroontje, zeggen een standaardzinnetje op een standaardmomentje, iets spectaculairders zit er niet. Dit dringt eigenlijk tot me door nadat ik die filmpjes over Laura, Robert en Linda heb gezien, het komt daar niet zo gemaakt-nep over.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!![]()
Eens, personages hadden eigen identiteit en gingen meer hun eigen gang.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik keek vroeger niet echt (zo af en toe), maar als ik via Youtube door het verleden struin, is het veel beter geweest dan nu het geval is.Een heer met stijl![]()
quote:Op donderdag 17 maart 2011 16:50 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: