Nee, dat heeft PGR gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Weer kleine letters in het begin, ik hoor Tombo al gillen![]()
Tombo heb je trouwens aan de OP gezeten in het vorige deel?
Heb je die vorige gezien?quote:
Haha, lekker wiefquote:
Dat geeft extra aandacht aan de TTquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
O verhip, die kleine letters laten staan.
ja, ik wil de echtequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ooit een boek van zo'n 700 pagina's in één dag gelezen. Niet om te Jan Pronken ofzo.
Niet gillen Nicolequote:
Ja, maar jouw grenzen soms. He.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ooit een boek van zo'n 700 pagina's in één dag gelezen. Niet om te Jan Pronken ofzo.
Correctie, het waren er 831.quote:
Okee. Ik weet niet meer hoelang ik over de Nederlandse versie deed, wel meer dan een week volgens mij. Maar ik moest toen volgens mij overdag nog "koekhappen"quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows! In het Engels dus.
Koekhappen tussen aanhalingstekens omdat het iets anders is? Of letterlijk koekhappen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik weet niet meer hoelang ik over de Nederlandse versie deed, wel meer dan een week volgens mij. Maar ik moest toen volgens mij overdag nog "koekhappen"
Ik heb als uitzendkracht bij de Peijnenburg gewerktquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koekhappen tussen aanhalingstekens omdat het iets anders is? Of letterlijk koekhappen?
O wacht dat is waar ook! Ik was echt verbaast toen ik in Geldrop langs het hoofdgebouw reed, had werkelijk waar geen idee dat het uit Geil d'r Op kwam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb als uitzendkracht bij de Peijnenburg gewerkt
Ja al sinds de 19e eeuw bestaat het bedrijfquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O wacht dat is waar ook! Ik was echt verbaast toen ik in Geldrop langs het hoofdgebouw reed, had werkelijk waar geen idee dat het uit Geil d'r Op kwam.
Okee, daar kwam ik eigenlijk nooit meer, sinds ik op de middelbare zat eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou trouwens echt dolgraag in Geldrop willen wonen, wat een bazendorp is dat.Beste markt ooit hebben ze ook!
Kan me voorstellen dat je er met plezier woont Bosquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja ik heb er 27 jaar met veel plezier gewoond. Wellicht kom ik er ooit nog terug. Maar nu woon ik ook goed. Dichtbij veel dingen (stadion, winkels, station). Maar dat heb je zelf al gezien natuurlijk
Ja al woon ik hier veel en veel beter dan eerst. Niet alleen het gebouw, ook de ligging e.d.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
EHV is ook een geweldige stad om te wonen, ben echt gek op die stad.
Nom nom nomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie even de taart uit de oven halen
En terecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zit er confetti vast in de internetverbinding, elke minuut bokt Fok!
Party-bok-modusquote:
Ik denk dat we een muziekje op gaan zettenquote:
quote:
Ik zie niks, maar ik ruik wel taart!quote:
Dat is vast een grapje Bos?quote:
Ik zie er de lol wel van in jaquote:
Ik moest ook echt wel grijnzenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zie er de lol wel van in ja![]()
Tot later
Het zonnetje is hier al een tijdje door en de temp is hoogquote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hajee! Ik voel de vibe ook. Het is een mooie dag.
Ik kreeg een tijd terug een pakje, terwijl ik met 3 zware tassen en een kind op de arm sta, voor een buurman 10 huizen verderopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Er wordt een pakketje van de overburen hier afgeleverd. Die postbodes gaan echt ver.
Ik lust wel een lekker patatje, ik ben in de currymoodquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het nu al een typische nasi met loempiadag.
O, dat zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijd terug een pakje, terwijl ik met 3 zware tassen en een kind op de arm sta, voor een buurman 10 huizen verderop![]()
"Oh alsjeblieeeeeeeeftwil je hem echt niet aannemen
".
En zo stom als ik ben neem ik het nog aan ook, nu doe ik het niet meer
Ik moet 3 trappen omhoog met 11 kilo kind en 25 kilo boodschappen, wat al een gevalletje "gaat net met de tanden op elkaar" is, en dan dringt zo'n kerel serieus aan om boven de tassen een doos te proppenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, dat zou ik ook doen.Heb je hopelijk wel wat aflevershine meegepakt.
Voet ziet er goed uit, wondje best klein nog. Maar hij is wel wat stekerig de laatste dagen.
Echt belachelijk! Dan was je ook wel veul te aardig ja. Nee, dat ging er bij mij niet in. Gelukkig bij jou nu ook niet meer.quote:
Ik moest hardop lachen, met een volle mond broodquote:
Zeker, daar geniet ik van. Zo met al die details.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen, met een volle mond broodDat was stiekem een klein compliment toch Vaduz? Toch?
Extra woordwaardequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker, daar geniet ik van. Zo met al die details.
Zullen we zo'n Ajax-partje openen Vaduz? Gewoon kijken wat erin zit?quote:
Volgens mij heeft Suarez er al happen uitgebeten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we zo'n Ajax-partje openen Vaduz? Gewoon kijken wat erin zit?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Suarez er al happen uitgebeten.
Ik heb een mooie vulpen, daar ben ik blij meequote:
Nee, was een King Size Balisto.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Balisto's, die zijn heerlijk! Verder geen smikkelwaar erin?
Ja, er zat een Nuts in en een paar Elmo sokken.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, was een King Size Balisto.![]()
Heb jij al een partje gepakt?
Hey Bosquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:36 schreef Bos81 het volgende:
Tomboooo
Bedankt voor de kaart en voetbalplaatjes
Vandaag nog niet. Afgelopen zaterdag toen mijn broer hier was, wel.quote:
Ja inmiddels wel met Pa bij de Hema geweest, voor Tom(bola) Poezenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien nog een klein gebakje gehaald voor thuis?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel met Pa bij de Hema geweest, voor Tom(bola) Poezen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja inmiddels wel met Pa bij de Hema geweest, voor Tom(bola) Poezen
Misschien kun je er belastingvoordeel uit halenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Puist te grote van Zwitserland op mijn kin.
Ik draag een rozenkrans met 30 kaarsjesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Feestneus!
Hoe staan de slingers in je haar?
Heb ik in Eindhoven laten liggen, dus je moet me op mijn woord gelovenquote:
Smatjequote:
Die met 30 kaarsjes voor Bos z'n verjaardagquote:
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je er belastingvoordeel uit halen
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien kun je er belastingvoordeel uit halen
Bayern - Interquote:
quote:
Ik bescherm je welquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ken hem niet, wat is dit.Tombo save me.
Dankje. En het is ook zo raar want ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets tegen hem gezegd heb anders dan: ''Shawshank Redemption'' of ''Die film komt uit 1942''quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bescherm je wel, hij is te oud voor je en te arrogant
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje. En het is ook zo raar want ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets tegen hem gezegd heb anders dan: ''Shawshank Redemption'' of ''Die film komt uit 1942''
10 jaar geleden was er op 15 maart PSV-Kaiserlslautern. Je weet wel die wedstrijd dat de supporters het veld op stormdequote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb ook altijd veel mooie CL halve finale / finales gehad, vroegah, rond m'n verjaardag, erg leuk
Oh ja dat was niet echt sfeerverhogend.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
10 jaar geleden was er op 15 maart PSV-Kaiserlslautern. Je weet wel die wedstrijd dat de supporters het veld op stormdeEn ik zat in het stadion
Ja en Gerets. Van BOmmel weer dom rood..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja dat was niet echt sfeerverhogend.Toen Waterreus nog die ene kerel van het veld wegwerkte.
Ik vond het wel heel gaaf dat Inter nog scoorde, gevoelsmatig ging ik de Italiaanse kant op.quote:
Ik was er totaal niet mee bezig dit keerquote:
Nu wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was er totaal niet mee bezig dit keer
Si ragazzoquote:
Hajeequote:
Een paar kekke laarsjes van suede zijn ook goed hoor!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Si ragazzoEigenlijk wel om in de Inter-sfeer te blijven.
Och die Duitsers
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader heeft laatst bohemien-achtige schoenen gekocht, Italiaanse makelij, en nu lijkt ie op Jort Kelder.
Ja, ziekenhuisbezoekje he even voor negenen.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos! Lekker op tijd, zo net voor achten.
Live opnames van Adele op de radio.
Adelequote:Op woensdag 16 maart 2011 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos! Lekker op tijd, zo net voor achten.
Live opnames van Adele op de radio.
Dat is fijn nieuws.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ziekenhuisbezoekje he even voor negenen.
Maar alles was gewoon nog zoals vorig jaar
Ooit doe je dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
AdeleIk wil zo graag heen
Morgen allemaal![]()
Maar ik wil dit jaarquote:
Ja sorryquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee, nieuwe variant!
Ja, best flex hiero.
Op bed liggen fokken en tasjes gekeken on zhe interwebsquote:
Ik vind em niet zo mooi.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Op bed liggen fokken en tasjes gekeken on zhe interwebs
Kiektan!
[ afbeelding ]
Kipjequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
Moggehtjes![]()
![]()
Fijn dat alles weer goed was Bos![]()
Ik ga straks weer even bij de tandarts langs voor wat onderhoud aan m'n shine
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind em niet zo mooi.
Goed bezig Pisc, zo met de lente op komst.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat mag
Maar ik vind em zo mooi dat ik em gekocht heb
20quote:
Bij Pisc klapperen m'n oren altijd richting Biscquote:
Die zijn gruwelijk!quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Pisc klapperen m'n oren altijd richting Bisc![]()
[ afbeelding ]
Verkopen ze dat nog ergens? Ik heb ze al lang opgegevenquote:
Wat is veelquote:
Hebben ze niet nog de nepversie van C1000 eigenmerk oid?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Pisc klapperen m'n oren altijd richting Bisc![]()
[ afbeelding ]
Weet ik niet. Ook opgegeven hier.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verkopen ze dat nog ergens? Ik heb ze al lang opgegeven
1 roze handtasquote:
Oh ik kom nooit bij de C1000.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is veel![]()
[..]
Hebben ze niet nog de nepversie van C1000 eigenmerk oid?
Heb je die lelijke icon weer, staat je niet.quote:
Ja weet ik. Of zo'n stom extra stickerjtequote:Op woensdag 16 maart 2011 20:28 schreef Bellatrix het volgende:
Is toch een lelijk logo, PSV erin plakken.
Ik heb al wat gezet in het topic in VBL en ik kan nog hoop hebben op mijn collega's Dat merk ik vrijdagquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:35 schreef -Vaduz- het volgende:
En het blijft ook vaak op eentje steken waar je dan nog achteraan moet. Marktplaats is denk ik wel handig om hem snel te krijgen.
PSV heeft eigenlijk ook geen briljant logo.
Toivonen zat er vandaag 2 keer bij. 1-tje zit al opgeplakt op mijn agendaquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet echt wel lukken. Het is RJC en geen Toivonen.
Daar valt ook weinig tegen in te brengen. De vlag zegt genoeg, de rest wimpel je af.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
PSV is alleen al mooi omdat het Eindhoven is. Negatieve reacties ketsen gewoon af tegen dat spijkerhard logo.
Feyenoordquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht Rotterdam toch.
[ afbeelding ]
De geniaalste wedstrijd in het Philips Stadion in jarenquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:51 schreef Bellatrix het volgende:
O wacht Rotterdam toch.
[ afbeelding ]
Als een tattoo al garant staat voor aso en 'hooligan' wat is Theo Jansen danquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes, Lex Immers. Basisspeler van ADO.
Ik zeg niets over aso of hooligan. Reigers zijn mooie beesten.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als een tattoo al garant staat voor aso en 'hooligan' wat is Theo Jansen dan
Ja dat vraag ik me al een jaar of wat afquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat hollen de videotheken trouwens achteruit. Hoelang blijven die nog bestaan, vraag ik me af.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
FC Dordrecht is natuurlijk de bom
Schapenkoppen de gekste
Het worden al steeds meer halve tankstations, met allerlei lekker snaaisel en merchandise troepjes.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me al een jaar of wat af![]()
Maar zeker tegenwoordig, nu je bij een beetje digitale TV al een halve videotheek on demand kan bestellen voor een paar euro per film
Hier vlakbij is het videotheek in combinatie met een musicstore en volgens mij is het ook nog eens een vulcentrum voor cardrigdes..quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het worden al steeds meer halve tankstations, met allerlei lekker snaaisel en merchandise troepjes.
Hoezo? Die zijn er wel meer hier in Eindhoven hoorquote:
Het haalt de vibe weg van de videotheek bedoel je?quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
In combi met de charme van een videotheek.
Nee, de tandarts spettert altijd, ik niet heurquote:
Ik ook, ik ging laatst met mn zusje een film huren en er waren er 3 dicht/wegquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik mis videotheken. Wel hypocriet aangezien ik alles van het internet trek en anders koop ik het, maar toch.
Goed om te horen dat het wel okee gaat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
afgelopen weekend meet met KSC gehad, was erg tof
Hoe gaat ie met jou?
mooiquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn!
[..]
Goed om te horen dat het wel okee gaat.
Hier gaat ie ook absoluut wel lekker, weinig te klagen.
Die van mijn huidige tandarts is een chagrijn, ik haat haarquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:37 schreef Bellatrix het volgende:
Tandartsassistentes zijn echt een baken van licht en zekerheid als je in die stoel ligt. Vroeger pakte ik altijd hun hand vast als ik het te eng vond. Ik word ook altijd ineens een spraakwaterval als ik in die stoel lig. Ze doen iets met je.
ja, ik had er ook zin in gehadquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Jazeker, ik ben erbij. Gaat leuk worden.
Maak je ook het beste van, lekker genieten.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ik had er ook zin in gehad
mja, ik zit op een ander bungalowpark.....
Een ontiegelijk kutwijf van de middelbare werkte bij mijn tandarts, ik was zoooo bang dat zij degene was die moest assisteren, ik was al helemaal gereed om in haar hand te bijten maar gelukkig kwam er toen een ander.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die van mijn huidige tandarts is een chagrijn, ik haat haar![]()
jawel, gaat ook gezellie wordenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maak je ook het beste van, lekker genieten.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een ontiegelijk kutwijf van de middelbare werkte bij mijn tandarts, ik was zoooo bang dat zij degene was die moest assisteren, ik was al helemaal gereed om in haar hand te bijten maar gelukkig kwam er toen een ander.
jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef Bellatrix het volgende:
Koentje jonge! Inderdaad lang geleden! Echt kut dat je niet meegaat had graag wat neutjes met je achterovergeslagen!
Whehe, ik snap de opluchting.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een ontiegelijk kutwijf van de middelbare werkte bij mijn tandarts, ik was zoooo bang dat zij degene was die moest assisteren, ik was al helemaal gereed om in haar hand te bijten maar gelukkig kwam er toen een ander.
Ja en het is geen grapje want ik was er klaar voor.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bijten ook vooral
Ik maakte maar een grapje dat ik 'r ging slaan als ze me pijn deed
![]()
Ja joh er komen genoeg andere meets!quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja
Gewoon klote.... maar ja, ik kon moeilijk roepen dat ik niet mee wilde naar een gratis weekendje weg
Komt vast, ooit, wel eens een gelegenheid
En hoe was dat? Overwhelming?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik heb Marijke nu wel gemeet afgelopen zaterdag
Het is gewoon bijna poetisch zoals jij schrijftquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja en het is geen grapje want ik was er klaar voor.Ik zag die enge ogen al boven dat mondkapje op mij neerdalen.
!!!!
Hoiquote:
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
Maar ik heb Marijke nu wel gemeet afgelopen zaterdag
Wat voor beeld heb je van me?quote:
Marijke is leuk en gezelligquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maar specifiek wat betreft haar, dit is omzeilen.
was je er ook bij incognitoquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde tante met een jolige kwek.
quote:
Ik kan heel zelfverzekerd overkomen jaquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een zelfverzekerde tante met een jolige kwek.
hier ook trustequote:Op donderdag 17 maart 2011 00:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij bent dat ook
[..]
Ik kan heel zelfverzekerd overkomen jaMaar stiekem ben ik dat niet
Gok dat je wel een goede inschatting maakt
En nu slapen, trusten
Wie ik?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik denk iemand die van coltruien houdt en felle kleurtjes en het liefst haar huishoudelijke spullen bij de Blokker haalt omdat die ''warmer'' is en een omafiets heeft.
Volledig mis natuurlijk. Toch goed geprobeerd! Lekker slapen!quote:
Simmen?quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
ik had Bella ook graag eens IRL ontmoet
mja, niet langer simmen
Nooit gehoord van dat woord, ik dacht dat je het over dat spel had.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/simmen
ben ik van overtuigd, komt goedquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nooit gehoord van dat woord, ik dacht dat je het over dat spel had.Maar he, we pakken met z'n allen anders wel een keer lekker een terrasje ergens!
ach de stofwolken uit het verleden zijn intussen toch wel weer tot bedaren gekomen ?quote:
Oh jawel hoor, maar zoveel mensen bij elkaar is nooit een goed idee, ongeacht de onderlinge verhoudingen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach de stofwolken uit het verleden zijn intussen toch wel weer tot bedaren gekomen ?
mooi, dan wordt as weekend in ieder geval tofquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar zoveel mensen bij elkaar is nooit een goed idee, ongeacht de onderlinge verhoudingen.
bij grote clubs zitten er altijd wel tussen die je absoluut niet magquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zijn niet de stofwolken, maar gewoon al die verschillende personen bij elkaar. Chaos.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Precies. En niet mogen is vaak een groot woord, iets met klik klak Mackenbach.
Symphonicquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Waren er nog wat die ik ook gezien heb?
Symph is vandaag uit de kast gekomen (niet DIE kast), hij heeft een Fok relatie tegenwoordigquote:
is geen geheim, wordt hele avond al op KSC over geouwehoerdquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:52 schreef Bellatrix het volgende:
Dit schrijf ik even op in mijn FOK!boekje, vergelijkbaar met het Mollenboekje. Zodat ik later mensen kan chanteren door middel van deze informatie.
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:54 schreef Bellatrix het volgende:
Weet ik, maar dat zeiden ze ook over de Greet Hoffman affaire. En dat was bijna de val van het koningshuis.
Altijd! Pak een Schultenbrautje uit de koelkast, kun je vast wennen aan goedkoop Pools bier voor het wiekent.quote:
Schultenbrau is Duits!quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Altijd! Pak een Schultenbrautje uit de koelkast, kun je vast wennen aan goedkoop Pools bier voor het wiekent.
een fors TAL deel zat ook in KSC te posten vandaag..... slecht voor TAL allemaalquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Die TALSC is altijd al zo vroeg dood tegenwoordig...
ik zit gewoon waar de mensen zittenquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie het niet zo in SC's, join the fun.
Dat is jammer inderdaad. Het is namelijk best een lekker groepje.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een fors TAL deel zat ook in KSC te posten vandaag..... slecht voor TAL allemaal
maar wellicht dat het door komend weekend weer een boost krijgtquote:Op donderdag 17 maart 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is jammer inderdaad. Het is namelijk best een lekker groepje.
Ik denk niet dat het grapje hier gaat werkenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen geheim, wordt hele avond al op KSC over geouwehoerd
Haha, maak niet van alles iets Pools. Als is dat wel logisch.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
Verdraaid. Het doet zo Pools aan. Vooral als je ze buiten de C1000 een tiental van die blikjes ziet legen in een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |