Nee, dat heeft PGR gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:50 schreef Pisces29 het volgende:
Weer kleine letters in het begin, ik hoor Tombo al gillen![]()
Tombo heb je trouwens aan de OP gezeten in het vorige deel?
Heb je die vorige gezien?quote:
Haha, lekker wiefquote:
Dat geeft extra aandacht aan de TTquote:Op maandag 14 maart 2011 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
O verhip, die kleine letters laten staan.
ja, ik wil de echtequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ooit een boek van zo'n 700 pagina's in één dag gelezen. Niet om te Jan Pronken ofzo.
Niet gillen Nicolequote:
Ja, maar jouw grenzen soms. He.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb ooit een boek van zo'n 700 pagina's in één dag gelezen. Niet om te Jan Pronken ofzo.
Correctie, het waren er 831.quote:
Okee. Ik weet niet meer hoelang ik over de Nederlandse versie deed, wel meer dan een week volgens mij. Maar ik moest toen volgens mij overdag nog "koekhappen"quote:Op maandag 14 maart 2011 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Harry Potter and the Deathly Hallows! In het Engels dus.
Koekhappen tussen aanhalingstekens omdat het iets anders is? Of letterlijk koekhappen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik weet niet meer hoelang ik over de Nederlandse versie deed, wel meer dan een week volgens mij. Maar ik moest toen volgens mij overdag nog "koekhappen"
Ik heb als uitzendkracht bij de Peijnenburg gewerktquote:Op maandag 14 maart 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Koekhappen tussen aanhalingstekens omdat het iets anders is? Of letterlijk koekhappen?
O wacht dat is waar ook! Ik was echt verbaast toen ik in Geldrop langs het hoofdgebouw reed, had werkelijk waar geen idee dat het uit Geil d'r Op kwam.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb als uitzendkracht bij de Peijnenburg gewerkt
Ja al sinds de 19e eeuw bestaat het bedrijfquote:Op maandag 14 maart 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O wacht dat is waar ook! Ik was echt verbaast toen ik in Geldrop langs het hoofdgebouw reed, had werkelijk waar geen idee dat het uit Geil d'r Op kwam.
Okee, daar kwam ik eigenlijk nooit meer, sinds ik op de middelbare zat eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 23:03 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zou trouwens echt dolgraag in Geldrop willen wonen, wat een bazendorp is dat.Beste markt ooit hebben ze ook!
Kan me voorstellen dat je er met plezier woont Bosquote:Op maandag 14 maart 2011 23:05 schreef Bos81 het volgende:
Maar ja ik heb er 27 jaar met veel plezier gewoond. Wellicht kom ik er ooit nog terug. Maar nu woon ik ook goed. Dichtbij veel dingen (stadion, winkels, station). Maar dat heb je zelf al gezien natuurlijk
Ja al woon ik hier veel en veel beter dan eerst. Niet alleen het gebouw, ook de ligging e.d.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:07 schreef Bellatrix het volgende:
EHV is ook een geweldige stad om te wonen, ben echt gek op die stad.
Nom nom nomquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:03 schreef Bos81 het volgende:
Dank jullie even de taart uit de oven halen
En terecht.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zit er confetti vast in de internetverbinding, elke minuut bokt Fok!
Party-bok-modusquote:
Ik denk dat we een muziekje op gaan zettenquote:
quote:
Ik zie niks, maar ik ruik wel taart!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |