ok, waar en wanneer?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kan ik het goedmaken met een uitnodiging voor een romantisch diner voor 2?
Niet jij!quote:
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.quote:
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Patch het volgende:
Maar Homeward Bound is op bol.com zonder NL audio en NL subs.
En bij Loch Ness zie ik ook niks staan over NL subs....
En nog 10 mannenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.
Ik was een keer uit eten met haar...
I'll take it for the teamquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Patch het volgende:
[..]
Geloof me, je wilt liever met mij uit eten.
Ik was een keer uit eten met haar...
Vlaamse studio idd, maar enkele NL stemmen zitten er ook in, oa Maria Lindes als Cissyquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder is
Ik heb homeward bound misschien wel ergens in het nederlands vlaams
Dat was na het eten op een guur hotelkamertjequote:
Ik heb HB wel op VHS natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat het zonder is
Ik heb homeward bound misschien wel ergens in het nederlands vlaams
Bij Bol wel nederlandse audio trouwensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Vlaamse studio idd, maar enkele NL stemmen zitten er ook in, oa Maria Lindes als Cissy
Waarom ga je niet in op mijn avancesquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij Bol wel nederlandse audio trouwens
Na het eten en drinken ben ik braaf naar huis gegaan, jij was misschien met 10 man in een hotelkamer, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat was na het eten op een guur hotelkamertje
Organiseer eerst die meet maar eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet in op mijn avances
*stuurt heel FMT fanbase een PM*quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Organiseer eerst die meet maar eens
Gelukkig weet ik daar ook niks meer vanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Na het eten en drinken ben ik braaf naar huis gegaan, jij was misschien met 10 man in een hotelkamer, dat weet ik niet
Jou stuur ik een speciale PMquote:
Ik zie niks andersquote:
Echt wel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |