En wie vult de NS aan als ze niet rond kunnen komen denk je.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet met belastinggeld gebeuren, dat mag NS lekker uit eigenlijk middelen bekostigen. Bovendien kan NS het SLT vanaf 2015 ķf aan de kant zetten, ķf alsnog voorzien van fatsoenlijke toiletten.
Misschien zijn de stellen wel van NS Financial Services Company (NSFSC), en moeten die dan de kosten voor de inbouw betalen. Resultaat is dat de leaseprijs voor NSR hoger wordt. En dat ze er onderhoud aan moeten laten plegen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En wie vult de NS aan als ze niet rond kunnen komen denk je.
Betalen ze uberhaupt zelf materiaal?
Die hadden ze mooi kunnen verkopen, voor het goede doel..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Duvel het volgende:
Horken, niet eens ff de bankjes er netjes uit geschroefd.
Yep, en 250x 25 killo zand in elke cabinequote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef James1988 het volgende:
Zal wel zijn voor de proefritten waarbij al die (zware, gevulde) tonnen mensen voorstellen?
Tijdens de dienst zal er echt niet zoveel gewicht mee getorst hoeven worden.quote:
Optimist.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tijdens de dienst zal er echt niet zoveel gewicht mee getorst hoeven worden.
Is inderdaad om te testen onder (zwaar) beladen omstandigheden, een eis van het IVW. Leeg moet het ook ritten rijden, maar dus ook beladen (met vaten zand of zakken ofzo)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef James1988 het volgende:
Zal wel zijn voor de proefritten waarbij al die (zware, gevulde) tonnen mensen voorstellen?
Overigens doelde ik op dat slopen van die Beneluxrommelquote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef James1988 het volgende:
heb je het nou over mijn foto?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
er liggen ook een hoop spoorstaven in de gangpaden heb ik gehoord
Is dat die Hunsrückbahn?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:22 schreef dennistd het volgende:
Zaterdag een reisje naar Emmelshausen maken, Br218 zolang het nog rijdt daar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |