Ahja, dat heb ik niet meegekregen. Toen kwam ik hier nog niet denk ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens denk ik bij "trein wedstrijden" meer aan dingen zoals Rondje Nederland. Maar dat was dus alweer 2006.
VIRM is traag met optrekken... de 1700-loc is veel krachtiger. Jammer dat de 1700 slechts monospanning is i.p.v. dual voltage, anders hadden die de Beneluxtrein kunnen trekken i.p.v. die gare 11.8-locs die er vroeger voor hingenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:15 schreef Ascendancy het volgende:
Eindhoven-Boxtel is inderdaad leuk. ICRm trekt de VIRM er daar wel uit
Zo schreef MaartendeJ op HGBTFquote:Overigens "omdat ze er toch zijn" worden er ook 5 DDM-1 rijtuigen gesloopt. Geen paniek: rijtuigen waren toch al afgebrand/bijna uitgebrand of beschadigd.
De rest van het DDM-1 park zal dus gewoon tussen de hekken van de Dijksgracht gaan staan (of bij de Zaanstraat)
En dan had NMBS de rijtuigen geleverd en had NShaaispiet dus geen rijtuigen kunnen stelen van de Beneluxtreinquote:VIRM is traag met optrekken... de 1700-loc is veel krachtiger. Jammer dat de 1700 slechts monospanning is i.p.v. dual voltage, anders hadden die de Beneluxtrein kunnen trekken i.p.v. die gare 11.8-locs die er vroeger voor hingen
De 1250-locomotieven doen al meer dan 50 jaar het werk en die dingen lijken onverwoestbaar. Maar heel veel hangt ook af van onderhoud.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:53 schreef ckikilwai het volgende:
[..]
Maar had de 1700-loc hetzelfde loodzware werkschema gekregen als de 11.8 loc dan was die na 25 jaar ook niet zo betrouwbaar meer hoor.
En van de machinisten die er al dan niet correct mee rijdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
De 1250-locomotieven doen al meer dan 50 jaar het werk en die dingen lijken onverwoestbaar. Maar heel veel hangt ook af van onderhoud.
Lets do that againquote:Op maandag 14 maart 2011 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens denk ik bij "trein wedstrijden" meer aan dingen zoals Rondje Nederland. Maar dat was dus alweer 2006.
Die blijf ik geniaal vinden, eerste filmpje ook met die muziek!quote:Op maandag 14 maart 2011 23:09 schreef James1988 het volgende:
En deze zijn ook leuk:
Filmpje wat ik net postte is een beetje crappy, mijn excuses. Fles heeft vast een betere.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef James1988 het volgende:
De 11.8'jes hebben naar het schijnt, zonder medeweten van de NMBS, goederendiensten gedraaid. Op HGBTF.net valt ergens te lezen dat de NMBS, nadat ze een aantal keer onverklaarbare verhogingen op de kilometertelling zagen, een GPS-tracker had ingebouwd in de locs en dat ze de volgende dag konden zien dat de locs 's nachts allerlei rondjes in de Rotterdamse haven hadden gemaakt, wat de NS vervolgens weer ontkende.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:47 schreef James1988 het volgende:
De 11.8'jes hebben naar het schijnt, zonder medeweten van de NMBS, goederendiensten gedraaid. Op HGBTF.net valt ergens te lezen dat de NMBS, nadat ze een aantal keer onverklaarbare verhogingen op de kilometertelling zagen, een GPS-tracker had ingebouwd in de locs en dat ze de volgende dag konden zien dat de locs 's nachts allerlei rondjes in de Rotterdamse haven hadden gemaakt, wat de NS vervolgens weer ontkende.
Waarom ligt dat aan Ansaldo dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:48 schreef Yreal het volgende:
Wat een faalbedrijf is ansaldo toch. Ze zijn maar tosties gaan bakken omdat 3/8 uitzendkrachten er zijn, na een uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |