Ok, ben inmiddels weer gerustgesteld hoorquote:
Nog even turven en dan kan ik eind maart en april lekker thuiszitten (as ifquote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik kom ook alleen als ik weer ff tijd over heb. en dan soms paar dagen ff en dan weekje niet enzo.
bij mij is t niet eens een kwestie van proberen, maar gewoon druk zijn soms.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probeer ik ook wel eens
maar verslaving wint het meestal![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Veel mensen geboren tussen 22 augustus en 21 september, denk ik.
Alles is af te kicken. En ik heb niet zo veel zin om avonden aan stuk te posten. Meestal ben ik druk bezig met de site, mail en zo. Aanvragen, interviews proberen los te trekken e.d. Een puntje dat ik dit jaar wilde gaan doen en dat nu aardig begint te lukken.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probeer ik ook wel eens
maar verslaving wint het meestal![]()
Hebberd!quote:
hehehe, yeah als je vrij bent zoek je altijd wel iets om de tijd mee te vullen. echt stilzitten kan ik ook niet al te lang. af en toe een luie zondag enzo. maar moet geen dagenlang durenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog even turven en dan kan ik eind maart en april lekker thuiszitten (as if). Ik denk dat ik nog een rondje Nederland ga doen om uitgevers e.d. te bezoeken. Vandaag ook gedaan, omdat het kan. Dus toch druk
Mogen er ook users in die mod zijn geweest, maar niet tijdens hun mod-tijd hier kwamen?quote:
Is gemeenquote:
Dat is die denk ik altijd welquote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, mijn handschift is weer leesbaar
Coolquote:
Ga eens Hiroyasu Shimizu interviewen of zo, dat zou vet tof zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is af te kicken. En ik heb niet zo veel zin om avonden aan stuk te posten. Meestal ben ik druk bezig met de site, mail en zo. Aanvragen, interviews proberen los te trekken e.d. Een puntje dat ik dit jaar wilde gaan doen en dat nu aardig begint te lukken.
Ik sta niet eens bij crewquote:
Ik was gewoon eerst! Jammer johquote:
Nee hoor, is echt slordig na de vakantiequote:
Smartassquote:Op maandag 14 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil best twee keer hoor, de tweede keer ben ik geen maagd meer.
ben je nieuw hier?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben 12 en maagd, mag ik ook meedoen hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |