Wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Van Sharon weten we dat ze op Servio en Philip zijn genomineerd,
Ik gok dat Jo op Alex en Geer heeft gestemd, had ze het een paar dagen geleden over tijdens een gesprek.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mo en Laura hebben waarschijnlijk het zelfde gedaan, van Aaf en Jo heb ik geen idee..
Van Sharon weten we dat ze op Servio en Philip zijn genomineerd,quote:
Nieuw script.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:32 schreef ikke79 het volgende:
waarom moeten ze nu weer omste beurt naar dkvdw
Jah, morgen zaklopen en speervangen in de show....quote:
Lieve schat, dat schrijf ik ook niet!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Stability het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik gok dat Jo op Alex en Geer heeft gestemd, had ze het een paar dagen geleden over tijdens een gesprek.
[/quote
onze geer gaat er echt niet uit !!! noway
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed onderwerp om hier [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! te bespreken.
HALLOOOOOOO er word niet met laura gegooid hequote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jah, morgen zaklopen en speervangen in de show....
Zou Laura de speer van Alex....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Jah, morgen zaklopen en speervangen in de show....
weet ik , maar ik zei het zomaarquote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lieve schat, dat schrijf ik ook niet!!!!
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
lol ja ruikte ..roken..ruikt ...geruiken......
En dat het dan langer dan 3 minuten duurt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef RobbieBoy het volgende:
t is nu wel rustig daar. Redactie, bel ze is ffe met een extreem heftige missie. Bijvoorbeeld een missie waarin ze iets ACTIEFS moeten doen, 4 a chance
Ah, dankje.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Aafke gaat haar uit haar handen laten glijden......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:35 schreef knagsje het volgende:
[..]
HALLOOOOOOO er word niet met laura gegooid he
Tuurlijk gaat ons Geertje niet naar huis, al wil die opgespoten kop het nog zo graagquote:
Ga in godesnaam smeken om een baantje als mod.. kolerequote:Op maandag 14 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Goed onderwerp om hier [SC11] iets met tieten .. day .. geen cos hier! te bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |