1 keer 'vind ik' zeggen in zo'n post lijkt me wel voldoende. Anders krijg je dit:quote:Op maandag 14 maart 2011 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat je een mening weer verward met de werkelijkheid he?
quote:Normaal gesproken vond ik VI juist erg leuk, sinds ze met die wisselende tafelgasten werkten. Dit vond ik weer ouderwets kut, met een sfeer die voor mij gespannen over kwam, ik vond dat ze elkaar de hele tijd overdreven aanvallen en afzeiken en oude grappen maken etc etc.
Jammer dus dat het met zo'n aflevering als vanavond voor mij weer in 1x terugzakt naar het niveau van een jaar geleden.
Ok bedankt voor het meldenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
1 keer 'vind ik' zeggen in zo'n post lijkt me wel voldoende. Anders krijg je dit:
[..]
Geen probleem, mochten er nog verdere onduidelijkheden in je leven zijn, je kan ze altijd bij me kwijt.quote:
Ik ben bang dat je nu een ontzettend drukke tijd tegemoet gaat....quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen probleem, mochten er nog verdere onduidelijkheden in je leven zijn, je kan ze altijd bij me kwijt.
Ik waardeer dit aanbod en zal hier zeker nog is op terug komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen probleem, mochten er nog verdere onduidelijkheden in je leven zijn, je kan ze altijd bij me kwijt.
Eens.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Normaal gesproken vond ik VI juist erg leuk, sinds ze met die wisselende tafelgasten werkten. Dit was weer ouderwets kut, met een gespannen sfeer, de hele tijd elkaars overdreven aanvallen en afzeiken en oude grappen etc etc.
Jammer dus dat het met zo'n aflevering als vanavond in 1x weer terugzakt naar het niveau van een jaar geleden.
Helaas een beetje laat...dat kloteding gaat morgen om half zeven afquote:Op maandag 14 maart 2011 22:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk presenteert vanaf maandag vijf afleveringen van het nieuwe programma Je mist meer dan je ziet. Het gaat om pilotuitzendingen, waarna moet blijken of het programma leuk genoeg is voor een vervolg.
In de eerste aflevering zijn presentator Twan Huys, bioloog Freek Vonk en Hans Kraay jr., te gast.
Je mist meer dan je ziet
Nederland 3 Datum:14 maart 2011 Uitzendtijd:23:45 - 00:30 uur
Nog meer Hansie dus
chris kamara?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:20 schreef BluesRebel het volgende:
Even tussendoor: ik zoek die onverstaanbare Engelse commentator bij Sky of ITV ofzo. Donkere kerel met koptelefoon?
Wou even lachen
Er was één video waarin hij echt onverstaanbaar lulde en die Jeff ook daarom moest lachen maar die is verdwenenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Vasilevski het volgende:
Goed verstaanbaar hoor. Al lacht hij keihard om z'n eigen falen te verbergen.
Geweldig. Was standaard bij De TV draait door.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Vasilevski het volgende:
Goed verstaanbaar hoor. Al lacht hij keihard om z'n eigen falen te verbergen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |