Geen paniek pietquote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef pietpaniek het volgende:
Of ik heb misschien wel smilies maar ik weet niet hoe ze werken, zoals ik al riep ik is nooob
In mijn zeeman string!!!! Je kent me echt he....damn, en ik maar denken dat ik hier anoniem was......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zeker ook van de Action, met je Wibra kudt!
Met van die snoepjes eraan?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
In mijn zeeman string!!!! Je kent me echt he....damn, en ik maar denken dat ik hier anoniem was......
(eikel)
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
In mijn zeeman string!!!! Je kent me echt he....damn, en ik maar denken dat ik hier anoniem was......
(eikel)
Door mannen als jij worden vrouwen lesbisch.......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Doe maar niet boos worden, anders klappen je kunsttieten en je bochel misschien over de pis!
Een slip met snoep?quote:
met een smiley was deze post sterker geweest.quote:
Door vrouwen als jij worden mannen Guido! Kijk maar eens naar Bollo!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Door mannen als jij worden vrouwen lesbisch.......
zoete haringquote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een slip met snoep?
Vage combinatie, vis met suikergoed
klikkuhquote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef pietpaniek het volgende:
Tikken jullie die smilies ik met haakjes enpunten komma's of kunnnen julle klikken?
Huh.......haakjes en puntjes......kijk je post.....naast de knop INVOEREN (en dat is geen eten voor Bommie) staat een geel geilkijkend popje...klik er eens op....toe maar, gewoon voor de gein......quote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef pietpaniek het volgende:
Tikken jullie die smilies ik met haakjes enpunten komma's of kunnnen julle klikken?
Klikken vind ik niet zo netjesquote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef pietpaniek het volgende:
We hebben ook zo'n heule lange toets.. daarmee kunnen we ruimte maken tussen onze woordenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:11 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hebben ook zo'n heule lange toets.. daarmee kunnen we ruimte maken tussen onze woorden
Oeoewaarzitdie!!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
We hebben ook zo'n heule lange toets.. daarmee kunnen we ruimte maken tussen onze woorden
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde politiebureau!quote:
de ruimte toetsquote:Op maandag 14 maart 2011 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |