Bommie is baas in de caravanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef Day het volgende:
[..]
Aaaah, en jij mag nog wel posten na die opmerkng? Heb je geeb straf?
Effe off topic: wat een teringjong is die servio!
Zeg, hou mij er buiten!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleur op, valse nicht. Als jij 10 zwaaitjes van me kan vinden dan hmmm mag je de tetten van Day zien.
bommie kennende helaas wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg, hou mij er buiten!!!
Je gaat 't verliezen nl.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Je gaat 't verliezen nl.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik stel een mootie van wantrouwen voor.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ik stel een mootie van wantrouwen voor.
Nietus!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:46 schreef Day het volgende:
[..]
Je gaat 't verliezen nl.
Hij is al zeker 1 minuut stil, dus zeg maar dag tegen hetquote:
langer al, die is aan het zoekenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij is al zeker 1 minuut stil, dus zeg maar dag tegen het
Duhquote:
Neuh,. kep de meer actievere cossers van DGK even te hulp gevraagd.. die komen echt wel boven die postingsquote:Op maandag 14 maart 2011 21:49 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Hij is al zeker 1 minuut stil, dus zeg maar dag tegen het
Ik draai een sjekkie.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed idee
*neemt ook peukie en zoekt aansteker*
*gooit aansteker naar Ceetje*quote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goed idee
*neemt ook peukie en zoekt aansteker*
Off topic! Doe eens lekker in de COSquote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef mootie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gif van Mazaru moet hier ook even!
we wachten in spanning afquote:Op maandag 14 maart 2011 21:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh,. kep de meer actievere cossers van DGK even te hulp gevraagd.. die komen echt wel boven die postings
PSIES!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:52 schreef MissJ.24 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nam de goeie afslag na de index, vond dit lijntje en vond de streams slaapverwekkend...(niet praten over streams hier)
Team Bol voltallig?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |