Ikke nietquote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Day het volgende:
Wie zijn er hier eigenlijk nieuw? Als in pas gaan posten op FOK sinds SST?
Hier mag je best wat zeggen over de streams hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
hier mag je niet over de streams praten en day is lievenne welkom
ikquote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Day het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef Day het volgende:
t was een grapje schatquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hier mag je best wat zeggen over de streams hoor.
NEEN!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dan zet je een linkie neer voor MissJ. je laat me toch niet zoeken he.....
Jonguuuuuuuuh, doe niet zo lastigquote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN!Dit is juist de enige plek waar je je ei kwijt kan zonder die fakking saaie streams.. Als er wat gebeurt kun je dat op zoveel topics kwijt. Dit is er geen van! Zou jij moeten weten, smiley-dweper
Ben zo blij dat jij het zegt, wilde niet weer meteen gaan rellen.....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEEN!Dit is juist de enige plek waar je je ei kwijt kan zonder die fakking saaie streams.. Als er wat gebeurt kun je dat op zoveel topics kwijt. Dit is er geen van! Zou jij moeten weten, smiley-dweper
Mootie, wees nou eens duidelijk!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat het je spijt dat je zo hooghartig aan het zeiken was in de COS gisteren .. en dat hoeft niet eens tegen mij want ik deed ze nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |