Jij bent toch nog geen veertigquote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er verandert weinig kan ik je melden. Op je veertigste ook.
Je mag ze komen halen, ik gooi ze anders toch wegquote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 spaart ze, en idd niet compleet
zit hier geen AH in de wijk dus komen er zelden
Dan pas?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan ben je gewoon eindelijk volwassen he
Dat nooitquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dan ben je gewoon eindelijk volwassen he
Je kwam er achter dat je de USB-kabel wel aan beide kanten moest aansluiten?quote:
Ik vind ze allebei leukquote:
hmm ik heb nog een giga stapel aan dubbelen liggenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 spaart ze, en idd niet compleet
zit hier geen AH in de wijk dus komen er zelden
klinkt goed, zal eens checken wanneer t kanquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mag ze komen halen, ik gooi ze anders toch weg
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm ik heb nog een giga stapel aan dubbelen liggen
Bijna, ik bedacht dat als netwerk tussen laptop en pc en vervolgens USB naar externe schijf vertraagt, ik ook een schakel kan verwijderen en ik heb de externe schijf nu direct op de laptop aangeslotenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kwam er achter dat je de USB-kabel wel aan beide kanten moest aansluiten?
Maar met een beetje geluk doe je er zo een jaar of 5-8 mee, en dan zijn ze niet zo duur meerquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei leuk
Maar ze zijn £80 dus best duur dus allebei halen vind ik geen optie![]()
Dat is nog meer dan het dubbelequote:
Ja, ze gaan inderdaad wel lang mee jaquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar met een beetje geluk doe je er zo een jaar of 5-8 mee, en dan zijn ze niet zo duur meerDat is het toffe aan zulke jassen
GE-NI-AALquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna, ik bedacht dat als netwerk tussen laptop en pc en vervolgens USB naar externe schijf vertraagt, ik ook een schakel kan verwijderen en ik heb de externe schijf nu direct op de laptop aangesloten.
Vetquote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
@Fles: had je deze al, geen idee meer of ik de reis in mei aan je gegeven heb, dus dit is even zodat je kan kijken of je het al hebt.
[ afbeelding ]
jij wil ouder zijn, als je 30+ bent wil je weer jonger zijnquote:
Kloptquote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij wil ouder zijn, als je 30+ bent wil je weer jonger zijn
Niet te snelquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bijna, ik bedacht dat als netwerk tussen laptop en pc en vervolgens USB naar externe schijf vertraagt, ik ook een schakel kan verwijderen en ik heb de externe schijf nu direct op de laptop aangesloten.
Ik denk dat ik zaterdag maar eens naar een nieuwe zomerjas ga kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar met een beetje geluk doe je er zo een jaar of 5-8 mee, en dan zijn ze niet zo duur meerDat is het toffe aan zulke jassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |