Glazenbol Oma heeft haar toverstafje gebruikt en nu weet Jo het zeker, telefoon gaat! Hopelijk komen de andere te laat en gaat ze haar halve kluis verliezen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom blijft die opgespoten lip in haar eentje buiten zitten. Ze verwacht een telefoontje?
Oh, contact met oma? Of simpelweg aandachthoer? Ik zie dat namelijk dagelijks.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
Ze wil als eerste de foon oppakken, ze heeft een 'gevoel'.
Potten hoeven blijkbaar ook geen smaak te hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, ik ben wel een beetje Jo-fan hoor...
Krijg ik nu billenkoek?
alleen als je het lekker vindquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Krijg ik nu billenkoek?
haar lippen branden van verlangenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Klopt
Ze voelt het aan haar Botox.....
Daar dacht ik ook gelijk aan bij die opmerkingquote:
Yupquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Krijg ik nu billenkoek?
In de spiegel?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, contact met oma? Of simpelweg aandachthoer? Ik zie dat namelijk dagelijks.
Jij wil te graagquote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Krijg ik nu billenkoek?
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
haar lippen branden van verlangen
omdat haar tieten ooit gaan hangen....
Wordt kansloos weggestemd.....quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef ZaZoe het volgende:
Vraag me af hoe Jo het bij het mensen thuis doet met het stemmen,.. als Laura als zoveel stemmen haalt..
Een Jo-fan
quote:
Denk dat ze veel minder kans maakt als ze niet verder gaat met Flip, en daar lijkt het niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:05 schreef ZaZoe het volgende:
Vraag me af hoe Jo het bij het mensen thuis doet met het stemmen,.. als Laura als zoveel stemmen haalt..
Een Jo-fan
Dat mag je denken, maar het is een kutwijf. Ziit daar allen om de tent van moedertje te promoten en nu even zielig doen. Zo pikt ze dagelijks haar momentjes.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Telefoon... Joanna je krijgt twee uur de tijd om met iedereen vriendjes te worden, Lukt je dit dan krijg je van iedereen ¤500 uit de kluis. Lukt het niet dan betekent dit automatisch EXIT, Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |