ctrl shift ninjaquote:
Sowieso Gquote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Dibs op tweede van rechts
Danaika? Wat een campernaamquote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
HEEEEEE Ik heb er ook eindelijk een gevonden die ik ken!
De linker, Danaika nogiets..
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:21 schreef killerbee911 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 14 maart 2011 20:20 schreef Swomp het volgende:
Fipo in een bigdik topic
[/quote] ctrl shift ninja
Het is ook een camperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Dat is nu een échte TENSO.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Hoe heten plaatjes van dit soort dingen eigenlijk?
Een tenso ?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef BartK. het volgende:
Tonight Loesoee!! (l)
Morgen loesoe(l)
ROOS IK ROSIE EN JONI GAAN OOK DUDIE(l)
GEILEGOZERS HERE WE COME(l) (k)
Nou het is aan hoor.
Nog 1keertje dan voor jou :quote:Op maandag 14 maart 2011 20:24 schreef LeaderRoel het volgende:
Hij blijft leukquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nog 1keertje dan voor jou :
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op maandag 14 maart 2011 20:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is nu een échte TENSO.
TENSO's zijn ook die plaatjes met die face-swaps
Hahaquote:
Die middelste had je broertje kunnen zijn. Heus waar.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Haha!
Ik kan eht wel schudden, wat een dudes
hahahahahquote:Op maandag 14 maart 2011 20:29 schreef BartK. het volgende:
[..]
Die middelste had je broertje kunnen zijn. Heus waar.
Check me Polo!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Links ViezeFreddiey
Rechts Mc-Piel
Haartjes strak naar achterquote:
Ze laten ook blinden toe? Dat is wel nobelquote:Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held, die linker
Links is 12..quote:
quote:
Lekkerding wel, die rode achter die rode.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held, die linker
Je was me voorquote:
Gewoon legaal misbruik maken van Minderjarige dronken meisjesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef quaas het volgende:
Eerlijk wat is dit voor een site? gênante foto's van brugklassertjes maken?
Ze heb wel een lekker nat tietjequote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef BartK. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens stop maar met zoeken. Dibs op de linker. Klaar.
Jij wint.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef BartK. het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens stop maar met zoeken. Dibs op de linker. Klaar.
En niet 12quote:
12 tietjes?quote:
Ik ken die linker, weet het niet helemaal zeker.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:42 schreef quaas het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bazen, meneer links moet poepen.
dibs op de 2e van rechts!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
die kan beter ergens anders op zuigenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Die linker zit nou net op een zuur matje te zuigen... Pech hebben
Jammer jonge.. die heb ik allebei al gedibst in deel 2quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef quaas het volgende:
[ afbeelding ] wat dachten jullie meneren hiervan! Bijde/beide [wat is mijn grammatica geweldig] DIBS
beidenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef quaas het volgende:
[ afbeelding ] wat dachten jullie meneren hiervan! Bijde/beide [wat is mijn grammatica geweldig] DIBS
Wat een word.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die rechter is al een keer gedibs'd volgens mij.
hihi, ik zat er op te wachtenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
die kan beter ergens anders op zuigen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
dibs op de 2e van rechts!
Iets voller mag van mij wel
inb4 verwachte reacties!FEEDER!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jammer jonge.. die heb ik allebei al gedibst in deel 2!
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:50 schreef quaas het volgende:
[ afbeelding ] Als toestemming, Sproetneger is een meme.
rechts is "ex" van me broertje uit groep 8, gekke hosselaar.quote:
Ja idd sommige foto's zijn echt oudquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pencile het volgende:
Viezefreddie, uit welk jaar grabbel je die fotos?Want dat zijn mensen van mijn leeftijd en ouder die gaan al eeuwen niet meer naar die toko.
Links voorquote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben er zin in!!
Inb4 pics van Pencile in Bobsquote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pencile het volgende:
Viezefreddie, uit welk jaar grabbel je die fotos?Want dat zijn mensen van mijn leeftijd en ouder die gaan al eeuwen niet meer naar die toko.
[..]
rechts is "ex" van me broertje uit groep 8, gekke hosselaar.
ik moest lachenquote:
Gaat je niks aan...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Pencile het volgende:
[..]
rechts is "ex" van me broertje uit groep 8, gekke hosselaar.
hmm.. foto's direct van bobs af doen het niet. 1 momentquote:
Nee jonge, als ik bekende zie moet ik 't gewoon zeggen, als jij bekende had zou je hetzelfde doen dus kruip lekker zelf onder je steen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gaat je niks aan...
Nou, hup, kruip maar weer onder je steen
Oeh, "kruip zelf onder een steen"quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Pencile het volgende:
[..]
Nee jonge, als ik bekende zie moet ik 't gewoon zeggen, als jij bekende had zou je hetzelfde doen dus kruip lekker zelf onder je steen.
Wel als het een zware steen is en er grind ligt, dan doet kruipen wel pijn, ook als je de steen optilt om eronder te gaan liggen, maar m laat glippen, waardoor je vingers eronder komenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oeh, "kruip zelf onder een steen"
Dat deed pijn zeg
Jongens, laten we het volwassen houden en 12 jarige kindjes uitlachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat deed pijn zeg
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel als het een zware steen is en er grind ligt, dan doet kruipen wel pijn, ook als je de steen optilt om eronder te gaan liggen, maar m laat glippen, waardoor je vingers eronder komen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Jongens, laten we het volwassen houden en 12 jarige kindjes uitlachen.
Ja net zoveel pijn als toen jij het tegen mij zei.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat deed pijn zeg
heel scherp hoor Merelquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel als het een zware steen is en er grind ligt, dan doet kruipen wel pijn, ook als je de steen optilt om eronder te gaan liggen, maar m laat glippen, waardoor je vingers eronder komen
Jullie je opwinden?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ja net zoveel pijn als toen jij het tegen mij zei.Maar goed ik kom hier niet voor dikke ruzie ofzo, het is dat jij opeens kansloze opmerking moet maken. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe jullie je opwinden over allemaal mensen die ik van gezicht ken. Laat me joh.
Wat moet je nou vuile kuthoer!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ja net zoveel pijn als toen jij het tegen mij zei.Maar goed ik kom hier niet voor dikke ruzie ofzo, het is dat jij opeens kansloze opmerking moet maken. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe jullie je opwinden over allemaal mensen die ik van gezicht ken. Laat me joh.
qft.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef SawIt het volgende:
[..]
Wat moet je nou vuile kuthoer!
Kzal je eens ff flink uitwonen!
Oke dan gaat het goed toch. ga maar weer plaatjes posten en voortaan als ik comment plaats hoef je niet gelijk zo vijandig te reageren.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jullie je opwinden?
Mij zit het niet dwars hoor
Hee hee doe is ff normaal vanaf nu kan best wel weer on topic gepost wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef SawIt het volgende:
[..]
Wat moet je nou vuile kuthoer!
Kzal je eens ff flink uitwonen!
hap dan ook niet zoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
[..]
Oke dan gaat het goed toch. ga maar weer plaatjes posten en voortaan als ik comment plaats hoef je niet gelijk zo vijandig te reageren.
Je krijgt geen alcohol onder 16quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
Feestjes en alcohol vragen nou eenmaal om agressie
Okquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hee hee doe is ff normaal vanaf nu kan best wel weer on topic gepost worden
Ik zie een FOK!-meme aankomen!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef quaas het volgende:
[ afbeelding ]JAHOOR SPROETNEGER TEMPLATE GO!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
DITISJAN GESPOT IN BIGDIK!
[ afbeelding ]
links!
Helemaal niet hij heeft dat shirt niet aan en z'n petje niet op!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Dhaha het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
DAT IS JAN
FYI?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
even een FYI message...
Meest succesvolle topic in 6 jaar van mij
For your informationquote:
haha, die is goed gedaan man!quote:
HaJee is beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, die is goed gedaan man!
Waar zijn HaJee en Hean
HaJee is Fotoshop Heldquote:
Die linkerquote:
Jeroentjeeequote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die linker
Dat is volgens mij een neef van me van m'n vaders kant
Maar die ken ik gelukkig niet
Wat is zijn achternaam? De veer?quote:
Dan ken ik 'm.quote:
dat is huppelmutsquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een prachtige sproetneger shops!
En wat ismet die walgelijke foto van de meet?
Is de onderkant van de persoon naast Graseter de werkelijke onderkant van de foto???!!!
Gecondoleerdquote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dan ken ik 'm.Zit bij hem in de klas.
Sproetennegertquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Dhaha het volgende:
ze hebben elkaar gevonden, jatoch ze verdienen het
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:24 schreef Dhaha het volgende:
ze hebben elkaar gevonden, jatoch ze verdienen het
[ afbeelding ]
Rechts voor mij!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Dibs op de meest linker over 2 jaar!
Wat een schatjepatatje!
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:27 schreef trolololo het volgende:
Die neger zit/zat geloof ik bij mij op school
2e van rechts komt klaar.quote:
Waarom mag je mensen met zo'n kop niet gewoon doodschieten?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:32 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk het verschil in grootte tussen die hoofden
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
oh iddquote:Op maandag 14 maart 2011 21:25 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Dibs op de meest linker over 2 jaar!
Wat een schatjepatatje!
hahahaha echt?quote:
Daar moet ik ook altijd aan denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef Pencile het volgende:
Gast je doet maar, iedereen heb toch al gezien. Ja het is een kutfoto niks aan te doen klaar punt, iedereen gelachen? Dan kunnen we weer verder.
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:41 schreef mc-Piel het volgende:
Ik moet denken aan pencil![]()
Alsin.. potlood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb dat alleen maar gesoept zodat we 3x zoveel van je kunnen genietenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef Pencile het volgende:
Gast je doet maar, iedereen heb toch al gezien. Ja het is een kutfoto niks aan te doen klaar punt, iedereen gelachen? Dan kunnen we weer verder.
Waarom is het een kutfotoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef Pencile het volgende:
Een leuk meisje die Pencilequote:
Pencilientje heeft het uberhaupt over het gebruik van haar foto NOOTquote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens goed, die gezichten zijn alle 3 hetzelfde
Ik moest ook even 2 keer kijken
Ja maar het gaat om haar persoonlijk toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk eens goed, die gezichten zijn alle 3 hetzelfde
Ik moest ook even 2 keer kijken
Heul geen kutfoto.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:40 schreef Pencile het volgende:
welke foto?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heul geen kutfoto.
Valt nog best mee, okee ik geef toe die andere is leuker maar zo'n kutfoto is het nou ook weer niet.
Maar ze is niet knap op die fotoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heul geen kutfoto.
Valt nog best mee, okee ik geef toe die andere is leuker maar zo'n kutfoto is het nou ook weer niet.
Er zijn lelijkere mensen op fok.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heul geen kutfoto.
Schrijf mijn naam eens goedquote:Op maandag 14 maart 2011 21:43 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Pencilientje heeft het uberhaupt over het gebruik van haar foto NOOT
Niet zozeer het feit dat we een face exchange doen!
Was iedereen maar knap op iedere fotoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Maar ze is niet knap op die foto
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
hmm.. foto's direct van bobs af doen het niet. 1 moment
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 14 maart 2011 21:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Was iedereen maar knap op iedere foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
Daar is die TIMMEH gast weer.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[ afbeelding ]
2 Geile hoeren voor het topicDie rechter zou ik best raken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:
lieve modsquote:Op maandag 14 maart 2011 21:57 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik zie nu die TT pas
Welke falende mod dacht even grappig te zijn?
Deal!quote:
Ojeequote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Deal!
Ik zal daar volgend jaar vaker zijn voor allemaal projecten enzo als we moeten samenwerken!
Heemskerkquote:
Waar komt dat vandaanquote:
jawel Stijnquote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef trolololo het volgende:
Voordat je reageert
er komt geen vervolgdeeltje
kusjes van anoniempje
Ik blijf net zo lang de topic open tot ik ban krijg, en dan ga ik proxyen lekker puhquote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef trolololo het volgende:
Voordat je reageert
er komt geen vervolgdeeltje
kusjes van anoniempje
NIET F5en!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef mc-Piel het volgende:
Bij mij staat het er niet! Ik mag dus wel een vervolgdeel openen!
En vooral heel humorvolquote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
er komt geen vervolgdeeltje lelijke mensen bashen is wel heel makkelijk
http://www.hidemyass.com/quote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang de topic open tot ik ban krijg, en dan ga ik proxyen lekker puh
True truequote:Op maandag 14 maart 2011 22:02 schreef sharr het volgende:
er komt geen vervolgdeeltje lelijke mensen bashen is wel heel makkelijk
NEEEEEEE!!!quote:
Nick?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:04 schreef sharr het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 Nick
driepink en myraelaquote:
SPROETNEGERTquote:Op maandag 14 maart 2011 22:05 schreef Bombvis het volgende:
Misschien staat er wel een mod op de foto's en heeft iedereen hem/haar belachelijk gemaakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |