hmm.. foto's direct van bobs af doen het niet. 1 momentquote:
Nee jonge, als ik bekende zie moet ik 't gewoon zeggen, als jij bekende had zou je hetzelfde doen dus kruip lekker zelf onder je steen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Gaat je niks aan...
Nou, hup, kruip maar weer onder je steen
Oeh, "kruip zelf onder een steen"quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Pencile het volgende:
[..]
Nee jonge, als ik bekende zie moet ik 't gewoon zeggen, als jij bekende had zou je hetzelfde doen dus kruip lekker zelf onder je steen.
Wel als het een zware steen is en er grind ligt, dan doet kruipen wel pijn, ook als je de steen optilt om eronder te gaan liggen, maar m laat glippen, waardoor je vingers eronder komenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Oeh, "kruip zelf onder een steen"
Dat deed pijn zeg
Jongens, laten we het volwassen houden en 12 jarige kindjes uitlachen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat deed pijn zeg
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel als het een zware steen is en er grind ligt, dan doet kruipen wel pijn, ook als je de steen optilt om eronder te gaan liggen, maar m laat glippen, waardoor je vingers eronder komen
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Jongens, laten we het volwassen houden en 12 jarige kindjes uitlachen.
Ja net zoveel pijn als toen jij het tegen mij zei.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Dat deed pijn zeg
heel scherp hoor Merelquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wel als het een zware steen is en er grind ligt, dan doet kruipen wel pijn, ook als je de steen optilt om eronder te gaan liggen, maar m laat glippen, waardoor je vingers eronder komen
Jullie je opwinden?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ja net zoveel pijn als toen jij het tegen mij zei.Maar goed ik kom hier niet voor dikke ruzie ofzo, het is dat jij opeens kansloze opmerking moet maken. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe jullie je opwinden over allemaal mensen die ik van gezicht ken. Laat me joh.
Wat moet je nou vuile kuthoer!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ja net zoveel pijn als toen jij het tegen mij zei.Maar goed ik kom hier niet voor dikke ruzie ofzo, het is dat jij opeens kansloze opmerking moet maken. Ik vind het gewoon grappig om te zien hoe jullie je opwinden over allemaal mensen die ik van gezicht ken. Laat me joh.
qft.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef SawIt het volgende:
[..]
Wat moet je nou vuile kuthoer!
Kzal je eens ff flink uitwonen!
Oke dan gaat het goed toch. ga maar weer plaatjes posten en voortaan als ik comment plaats hoef je niet gelijk zo vijandig te reageren.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Jullie je opwinden?
Mij zit het niet dwars hoor
Hee hee doe is ff normaal vanaf nu kan best wel weer on topic gepost wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef SawIt het volgende:
[..]
Wat moet je nou vuile kuthoer!
Kzal je eens ff flink uitwonen!
hap dan ook niet zoquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Pencile het volgende:
[..]
Oke dan gaat het goed toch. ga maar weer plaatjes posten en voortaan als ik comment plaats hoef je niet gelijk zo vijandig te reageren.
Je krijgt geen alcohol onder 16quote:Op maandag 14 maart 2011 21:02 schreef trolololo het volgende:
Feestjes en alcohol vragen nou eenmaal om agressie
Okquote:Op maandag 14 maart 2011 21:01 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Hee hee doe is ff normaal vanaf nu kan best wel weer on topic gepost worden
Ik zie een FOK!-meme aankomen!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:04 schreef quaas het volgende:
[ afbeelding ]JAHOOR SPROETNEGER TEMPLATE GO!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGquote:Op maandag 14 maart 2011 20:26 schreef mc-Piel het volgende:
DITISJAN GESPOT IN BIGDIK!
[ afbeelding ]
links!
Helemaal niet hij heeft dat shirt niet aan en z'n petje niet op!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:06 schreef Dhaha het volgende:
[..]
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG
OMG OMG OMG OMG OMG OMG
DAT IS JAN
FYI?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
even een FYI message...
Meest succesvolle topic in 6 jaar van mij
For your informationquote:
haha, die is goed gedaan man!quote:
HaJee is beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
haha, die is goed gedaan man!
Waar zijn HaJee en Hean
HaJee is Fotoshop Heldquote:
Die linkerquote:
Jeroentjeeequote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die linker
Dat is volgens mij een neef van me van m'n vaders kant
Maar die ken ik gelukkig niet
Wat is zijn achternaam? De veer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |