Klopt en zo langzamerhand gaat dat ook voor Jo gelden, met haar moedertje.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:37 schreef mootie het volgende:
Op Fok! is er volgens mij niemand te vinden die 'fan' van Servio is. De rest heeft allemaal nog wel aanhangers.
Moeder dit, moeder dat.. Echt ergerlijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en zo langzamerhand gaatdat ook voor Jo gelden, met haar moedertje.
Fans zat nog van Jo op fok, maar ze gaat meer irritatie opwekken dat is zeker waarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt en zo langzamerhand gaat dat ook voor Jo gelden, met haar moedertje.
Wordt em niet helaas! Kan alleen nederland 123 mee gekeken worden en bbc.. Lekker handig dusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:36 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zit je bij ziggo/upc? dan kan je de ziggoplayer downloaden (of upcplayer ofzo)
daar kan je ook net5 mee kijken
Typisch eh.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:40 schreef Uberchica het volgende:
het anti Servio ding is wel een Fok ding, want in de daily's word hij niet expliciet als de bad guy afgeschilderd.
Nope, Jo wil alleen maar in de KvdW zitten en haar zin doordrammen.quote:
Onjuist !quote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef MaryMouse het volgende:
Gerard dacht het geheim van Aafke te weten. Dit geheim is .......
dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, Jo wil alleen maar in de KvdW zitten en haar zin doordrammen.
iets???quote:Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik vind het niet raar dat Gerard dat dacht, ze heeft wel iets mannelijks.
Volgens mij was zijn tactiek, om hem af te leiden en dan erop knallen met de vraag over z'n geheim.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Hoezo die vraag over Marrakech eigenlijk?
Ze noemt het discussieren, terwijl het eigenlijk alleen maar drammen isquote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef TWP het volgende:
Wel typisch voor Joanne: "Ik mag toch met iedereen discussiëren, over de kleur van je ketting." Dat is nou juist het probleem, niet overal zo over zeiken mens.
Ze heeft spieren, en een conditie als een paard maar om dan te denken dat ze ooit man was?quote:
maak van dat iets maar iets heel veelquote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft spieren, en een conditie als een paard maar om dan te denken dat ze ooit man was?
Jep, daarom stoor ik me nogal aan haar houding.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze noemt het discussieren, terwijl het eigenlijk alleen maar drammen is
w00t!!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
Ligt het aan mij of is die Bart zo ongeveer de enige sterveling in Nederland die niet de geheimen aan de juiste personen kan koppelen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
Ligt het aan mij of is die Bart zo ongeveer de enige sterveling in Nederland die niet de geheimen aan de juiste personen kan koppelen?
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn tactiek, om hem af te leiden en dan erop knallen met de vraag over z'n geheim.
Ja, Bart is een N00b.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Ferdo het volgende:
Nope.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Is het al bekend in welke bollywood film Karim heeft gespeeld?
Ik heb laatst zitten zoeken, maar niets gevonden, er worden er ook ZOVEEL gemaakt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Is het al bekend in welke bollywood film Karim heeft gespeeld?
Dit is iets wat ik kan zien en jij blijkbaar nietquote:Op maandag 14 maart 2011 19:45 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
maak van dat iets maar iets heel veel
nee, ik bedoel, iemand zei: ze heeft wel 'iets' mannelijks. het is qua postuur toch gewoon een kerel. dus dat iets is een understatement.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dit is iets wat ik kan zien en jij blijkbaar niet
Ze ziet er uit als een paardquote:Op maandag 14 maart 2011 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze heeft spieren, en een conditie als een paard maar om dan te denken dat ze ooit man was?
zuipt als een kerelquote:Op maandag 14 maart 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een paard![]()
en idd niet als een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |