Ik word hier zo niet goed van. Hij kijkt toch mee die eikel?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
Het mag zeker niet lukken, de opdracht
De geheime missie Jaag Karim De Tent Uit/quote:Op maandag 14 maart 2011 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het mag zeker niet lukken, de opdracht
Zo obviousquote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De geheime missie Jaag Karim De Tent Uit/
De tune van Qmusic (daar was een actie om de clue te kiezen) en de schreeuw van iemand die een piercing krijgt.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat dat geluid nou was eigenlijk.
Oh dat eerste was dus eigenlijk niet echt een clou voor hen lijkt me.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De tune van Qmusic (daar was een actie om de clue te kiezen) en de schreeuw van iemand die een piercing krijgt.
Gaat echt niet lukken. Dat is een gast die zijn kont tegen de krib gooit.quote:
Klopt, terwijl ze daar allemaal vanuit gingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat eerste was dus eigenlijk niet echt een clou voor hen lijkt me.
Echt íedereen is miljonair volgens de deelnemers. Nou ja, bíjna iedereen. De enige echte is het net weer niet.quote:
Iemand die schreeuwt van geluk na het winnen van een prijsquote:Op maandag 14 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
En waarom hij nou dacht dat ze miljonair was nav die clou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |