Same here, beter gebeurd er wel wat komende dagen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef TWP het volgende:
Komende drie dagen vrij = komende drie dagen COS'sen
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera Fok!
[ afbeelding ]
Mooi hè, HINTS
wow, ik wil niet eens dat ze zwaaien. Maar je hapt leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Whatever, blijf de COS maar lekker volbaggeren, met als resultaat dat veel mensen hier niet eens meer komen, teruglezen onmogelijk wordt, en de updateschrijvers zich door al die bagger moeten werken om een fatsoenlijk verslag te schrijven.
Als jij maar gelukkig bent.
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Trouwens, die kluis in de keuken nog steeds niet gekraakt he. Tijd voor Gerard om hier wat aan te gaan doen.
ciao, come stai? hanno un grande smily!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Buonasera Fok!
[ afbeelding ]
Mooi hè, HINTS
Koekje derbij?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
wow, ik wil niet eens dat ze zwaaien. Maar je hapt leuk.
Ook koffie?
die hebben ze na een groepsmissie toch al lang geopendquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Trouwens, die kluis in de keuken nog steeds niet gekraakt he. Tijd voor Gerard om hier wat aan te gaan doen.
al eens tijdens een live show toch, zat een schoen in ofzo (t sloeg in ieder geval op slaapwandelen kan ik me heugen)quote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Nee, Moots heeft gewoon gelijk. COS is Commentaar op Stream en nietquote:
Ok.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, Moots heeft gewoon gelijk. COS is Commentaar op Stream en niet![]()
![]()
. Als er niks te beleven valt en je hebt behoefte om te lullen ga je naar de SC.
zat een schoen in van joannaquote:Op maandag 14 maart 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
ik snap je wel, maar er is bijna altijd iemand online die even snel een update tussendoor er neer zet. + 9 van de 10 die online komen vragen is er nog wat gebeurt. als je wilt weten staat allemaal in de update, topt nu toe is er nog niks gemist.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Whatever, blijf de COS maar lekker volbaggeren, met als resultaat dat veel mensen hier niet eens meer komen, teruglezen onmogelijk wordt, en de updateschrijvers zich door al die bagger moeten werken om een fatsoenlijk verslag te schrijven.
Als jij maar gelukkig bent.
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Guido mag eindelijk zijn sexueele voorkeur uitbeelden
Va bene, grazie. Ci sono qualche persone chi non piaciono questoquote:Op maandag 14 maart 2011 19:01 schreef bollokus het volgende:
[..]
ciao, come stai? hanno un grande smily!
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef mYsca het volgende:
Guido mag eindelijk zijn sexueele voorkeur uitbeelden
Ik wil dat best bespreken, maar niet hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik snap je wel, maar er is bijna altijd iemand online die even snel een update tussendoor er neer zet. + 9 van de 10 die online komen vragen is er nog wat gebeurt. als je wilt weten staat allemaal in de update, topt nu toe is er nog niks gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |