Nou wilde ik het netjes houden, maar het enige onderschrift dat daar past is "Pijpbekkie".....quote:
nope missiequote:
En los van Servio want dat bekoeld in rap tempo. Hij heeft vandaag echt de toon gezet met het spel.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat Guido er wel op vooruit gegaan is sinds ie los is van Laura
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:48 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nou wil niet opscheppen hoor, maar pak toch even mijn momentje, (Joanne Style) als ik er ben gluren ze meestal snel mee....ook geen idee waarom.
Tsja hij ziet wss ook dat Servio niet zo sterk meer staat als eerst, zag gister in die SST sofar aflevering dat stukje toen ze stonden te smoezen in de keuken ( Servio Sharon afbekte ) en toen vonden ze Gerard nog zwak staan met alleen z'n 2 "schoothondjes"quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
En los van Servio want dat bekoeld in rap tempo. Hij heeft vandaag echt de toon gezet met het spel.
Simpel!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nominaties komen pas morgenavond.
Owja... HALLO
Ik dacht het, jij zegt het hehehequote:Op maandag 14 maart 2011 18:50 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Nou wilde ik het netjes houden, maar het enige onderschrift dat daar past is "Pijpbekkie".....
hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja... HALLO
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja... HALLO
broccolisoep misschien (hij wilde toch ook soep maken?)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
Even over de groentensoep van Karim. Broccoli een uur laten koken lijkt mij niet echt lekker.
Daar blijft toch niks meer vam over?
HALLOquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja... HALLO
Gewoon een ander het risico laten lopenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het hehehe
jawel...soep.hijwilalles blenden daarna...... zo dat de mensen zonder tanden ook kuynnen etenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
Even over de groentensoep van Karim. Broccoli een uur laten koken lijkt mij niet echt lekker.
Daar blijft toch niks meer vam over?
Nounou, de toon gezet?? Guido was vandaag eindelijk bezig met het spel en lag niet de hele tijd in bed, maar de toon gezet? Karim, MO en Gerard waren ook goed bezig, niets meer of minder dan Guido. Als Guido zo blijft als vandaag dan kan ik mijn mening nog een klein beetje bijstellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef marky het volgende:
[..]
En los van Servio want dat bekoeld in rap tempo. Hij heeft vandaag echt de toon gezet met het spel.
Ja, maar als ik soep maak wil ik ook groenten herkennen. Snap je? En geen drap.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef Ceetje.. het volgende:
broccolisoep misschien (hij wilde toch ook soep maken?)
wat is er mis met een koeienstal.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke Bah.....vingers langs bord, vingers in mond, dan bord aflikken.......waar is die opgevoed in een koeienstal???
Heet ze eigenlijk Aafke12, en hoort er een oormerk op de plekken waar ze gepiercd is?
Volgens mij hebben we nu door waar Aafke het piercen heeft geleerd;)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef MissJ.24 het volgende:
Aafke Bah.....vingers langs bord, vingers in mond, dan bord aflikken.......waar is die opgevoed in een koeienstal???
Heet ze eigenlijk Aafke12, en hoort er een oormerk op de plekken waar ze gepiercd is?
Hij kroelt alleen met Joanna omdat daar niets meer van gedacht kan worden en kom op zeg met Aafke een aardbij happen... dat is totaal geen match. Daar zal die vriendin niet warm of koud van worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
wel een beetje dubbel met het kroelen met de andere dames dan he ,en met name de erotische aardbei happen met aafke *aan zijn vriendin denkend*
Gat in de markt..... Soep door een rietje.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
jawel...soep.hijwilalles blenden daarna...... zo dat de mensen zonder tanden ook kuynnen eten
je hebt altijd van die mensen die er liever geen "stukken" in willen (mijn kids bijvoorbeeld)quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik soep maak wil ik ook groenten herkennen. Snap je? En geen drap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |