Hij zei in het filmpje wel dat ze juist naar Alex toe moest trekken en meer met hem moest kroelenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre dit met het feit te maken heeft dat Guido Alex niet mag.
Dikke kans dat het juist die mascara is die de boosdoener is. Veel vrouwen lijken te vergeten dat mascara kan bederven, en blijven vrolijk die bedorven rommel in hun wimpers smeren.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef beequeen het volgende:
Aaf, je moet je ogen gewoon niet opmaken. Die bacterie zit nu ook in je mascara. Gebed zonder end.
Of oogpotlood..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dikke kans dat het juist die mascara is
die de boosdoener is. Veel vrouwen lijken te vergeten dat mascara kan bederven, en blijven vrolijk die bedorven rommel in hun wimpers smeren.
Omdat Alex als enige nog nooit de foon beantwoord had.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand waarom Flip vanmiddag de telefoon aan Alex gaf??
ik las dat hij op alex wachtte omdat hij de enige was die 'm nog niet had aangenomenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Niki.P het volgende:
Weet iemand waarom Flip vanmiddag de telefoon aan Alex gaf??
verzonnen? vanmiddag zei ze nog dat het een geintje wasquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Urb het volgende:
Aaf besprong Gerard letterlijk als een tijger en wilde hem echt wel op z'n bek pakken tijdens dat feestje, en nu zit ze te beweren dat Gerard het verzonnen heeft.![]()
![]()
Hij is niet zo snel...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik las dat hij op alex wachtte omdat hij de enige was die 'm nog niet had aangenomen
Hij wil niet meer gekriebeld worden hij weet niet hoe dat thuis overkomt op zijn vriendin dus hij neemt wat meer afstand van Laura en alleen Joanna mag nog wel kriebelen want die heeft een vriend thuis dus daar kan niets achter gezocht worden.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:55 schreef Flow3r het volgende:
Guido ligt al een half uur te wiebelen en te draaien maar niemand komt hem kriebelen
ja ja je zit goedquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef exify het volgende:
Ik heb 2daagjes gemist, en ik lees dingen over vodka flessen, kots, aafke die verliefd is op flip maar flip op joanna? Zit ik goed?
En heel misschien je handen wassen nadat je puisten bij jezelf en anderen uitknijpt enzo..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dikke kans dat het juist die mascara is die de boosdoener is. Veel vrouwen lijken te vergeten dat mascara kan bederven, en blijven vrolijk die bedorven rommel in hun wimpers smeren.
Haha, faal.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Niki.P het volgende:
Poll van de SST site
Wie gaat er zeker genomineerd worden?
Alex
35%
Karim
4%
Maik
10%
Guido
7%
Gerard
13%
Servio
31%
Kan Flip niet genomineerd worden??
De stream verslagen zijn goed bijgehoudenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef exify het volgende:
Ik heb 2daagjes gemist, en ik lees dingen over vodka flessen, kots, aafke die verliefd is op flip maar flip op joanna? Zit ik goed?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De stream verslagen zijn goed bijgehoudendus kan je alle info terug vinden..
Ook dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En heel misschien je handen wassen nadat je puisten bij jezelf en anderen uitknijpt enzo..![]()
![]()
Hebben ze morgen allemaal de dunne en last van angina.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef Ceetje.. het volgende:
gedver, gaat aafke meehelpen met eten maken
Misschien wisselt ie van tactiek.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie Laura in bed liggen zonder Alex, heeft hij eindelijk de tonaalhaak gehad?
En ik zie Servio zich niet met het eten bemoeien in de keuken, ook een tactiekwijziging?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:12 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Misschien wisselt ie van tactiek.....
Lijdzaam wachten tot Lauwra bij hem komt?
Heeft zich bij gebrek aan een ander in zijn eigen hol teruggetrokken misschien?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ik zie Servio zich niet met het eten bemoeien in de keuken, ook een tactiekwijziging?
Welk filmpje(s) heb je het specifiek over?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
ik zit net de filmpjes van de ss site te kijken
van laura en guido ,en ik heb sterk het vermoeden dat guido een beetje in de knoei zit met zijn gevoelens voor laura
hij reageerd hetzelfde als die driehoeks verhouding (joanna aafke en philip) namelijk
dat hij laura minder opzoekt zodat ze lekker me alex kan kroelen terwijl laura anangeeft dat dat niet zo is en ze dat niet wilt ...?
die kerel kan het mooi brengen. maar hij houd er wel goed rekening meee dat alles gefilmd word, ik zag net bij de vogeltjes dans dat hioj de camera ook ging opzoeken!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef Urb het volgende:
Net deze teruggekeken.
http://www.secretstory.nl/videos/797/Een+stuk+makkelijker
Echt meesterlijk weer die Gerard, de laatste ~20 secondes van het filmpje.![]()
![]()
![]()
Maar Maik heeft het inmiddels dus wss geraden begrijp ik?
de liefdeis niet makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
van laura en guido ,en ik heb sterk het vermoeden dat guido een beetje in de knoei zit met zijn gevoelens voor laura
hij reageerd hetzelfde als die driehoeks verhouding (joanna aafke en philip) namelijk
dat hij laura minder opzoekt zodat ze lekker me alex kan kroelen terwijl laura anangeeft dat dat niet zo is en ze dat niet wilt ...?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
die kerel kan het mooi brengen. maar hij houd er wel goed rekening meee dat alles gefilmd word, ik zag net bij de vogeltjes dans dat hioj de camera ook ging opzoeken!
avond trouwens!
ik zie dat secret sleepers ook weer begonnen is. wat volgik toch een prachtig programma!!! hopelijk vanavond nog een SL anders is het wel een slechte afsluiter van vandaag!quote:
Guido wil Laura niet meer omdat zij 1- geen clues wilt delen en 2- Karim hem heeft gewaarschuwd dat hij meer aan zijn vriendin thuis moet denken.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef b_engeltje het volgende:
Helemaal mee eens! Streamlocks beste onderdeel van dit programma!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zie dat secret sleepers ook weer begonnen is. wat volgik toch een prachtig programma!!! hopelijk vanavond nog een SL anders is het wel een slechte afsluiter van vandaag!
iig geval de meeste aktiequote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Streamlocks beste onderdeel van dit programma!
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:23 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind dat Guido er wel op vooruit gegaan is sinds ie los is van Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |