Ik snap hem nietquote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker toch
Oeh dat was een foute opmerking
Wie zegt dat wok de enige was die met een boek bij ST op de kamer is geweest?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wok en ST hielden het niet bij voorlezen?
Even kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een hele leuke foto van mij geschotenZie m'n fobo
Maar zijn alleen maar foto's van de anderen aangezien ik de camera vast had
![]()
Nee, mijn hoofd raakte het kussen en ik sliepquote:
Wok sliep niet bij onsquote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik sliep daar niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
er was niks te zien op de spy cam, nou ja, daarvan danquote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat wok de enige was die met een boek bij ST op de kamer is geweest?.
...'s nachts na half vier.....
Oh gelukkig. Wij sliepen boven jullie toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, mijn hoofd raakte het kussen en ik sliep![]()
Nee joh...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Wij sliepen boven jullie toch?
Nee, jullie sliepen in een andere vleugelquote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Wij sliepen boven jullie toch?
oh dat dacht ik echtquote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jullie sliepen in een andere vleugelGelukkig voor ons
en jij dan?quote:
En toch ben ik na half vier met een boek in de kamer van ST geweest!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er was niks te zien op de spy cam, nou ja, daarvan dan
Jij pechquote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoop het, er is niet veel anders.
Leuk.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een hele leuke foto van mij geschotenZie m'n fobo
Maar zijn alleen maar foto's van de anderen aangezien ik de camera vast had
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat dacht ik echtwaar sliepen jullie dan?
[..]
en jij dan?
Ik heb er anders geen last van gehadquote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jullie sliepen in een andere vleugelGelukkig voor ons
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch ben ik na half vier met een boek in de kamer van ST geweest!
En nee, het was geen boek met steenkolenduits.
quote:Het hacken van draadloze netwerken is niet strafbaar in Nederland, zo heeft de Haagse rechtbank geoordeeld. Webwereld bericht over een uitspraak in hoger beroep van het Hof in Den Haag. In de zaak werd een bedreiging via het draadloze netwerk online gezet.
Volgens de rechter is het meeliften op iemand anders zijn internetverbinding niet gelijk aan het inbreken op de computer. Ook zouden de belangen van de netwerkeigenaar niet strafrechtelijk zijn geschonden.
Ongewenst
Het Hof laat wel weten dat "dit gedrag" maatschappelijk ongewenst is dat derden gratis meeliften op een gewoonlijk door de rechtmatige gebruiker betaalde internetverbinding, die daarmee als regel aan bandbreedte verliest, strafrechtelijk relevant is het niet.
Strafrechtadvocaat Mathieu van Linde laat weten dat het civielrechtelijk gewoon onrechtmatig is. "Je zou iemand kunnen aanklagen en zeggen: ik heb schade geleden want mijn bandbreedte is afgenomen. (...) Dan moet je aantonen wat die schade precies is. Maar strafrechtelijk is zo iemand volgens het Hof van Den Haag in ieder geval niet aan te pakken."
Ergens afgelegen...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh dat dacht ik echtwaar sliepen jullie dan?
[..]
en jij dan?
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
straks de laptop eens aanslingeren![]()
want het mag
[..]
Ik ook nietquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er anders geen last van gehad
quote:
Ik snurkte heel hardquote:Op maandag 14 maart 2011 18:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er anders geen last van gehad
Ik blij dat jij niet bij mij in de buurt woontquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
straks de laptop eens aanslingeren![]()
want het mag
[..]
Ik kom er aanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kom je hier weer eens logeren?
![]()
He bahquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe, verkouden maar verder alles goed en daar?
[..]
Ik weet wel hoe dat kan
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snurkte heel hardDus ik ben bang dat ik hun had wakker gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |