Kookt je pappie wel extra lekker voor je op je verjaardag?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee. Ik heb het me vandaag makkelijk gemaakt met een kant en klare ovenlasagne. Maar dat was ook meer omdat ik morgen niet hier eet.
He Trevquote:
Hey Marijkequote:Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kookt je pappie wel extra lekker voor je op je verjaardag?
[..]
He Trev
Geen idee, Misschien dat ik morgen gewoon zelf ga koken, Is nog niet bekend. Of misschien gaan we wel chinees halen ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kookt je pappie wel extra lekker voor je op je verjaardag?
[..]
He Trev
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je voelt het verschil meteen, echt verliefd zijn is zo overduidelijk
Doe je goed, misschien maar eens douchenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef DaMart het volgende:
Na het eten ging ik even op de bank liggend verder naar tv kijken... ik slaap nu bijna.
Nah, ik ga eerst mijn laptop zodanig inrichten dat ik er morgen in de trein mee kan spelen... alleen dan moet ik eerst eens zorgen dat Vista en Windows 7 elkaar toegang geven op het netwerkquote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, misschien maar eens douchen
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, ik ga eerst mijn laptop zodanig inrichten dat ik er morgen in de trein mee kan spelen... alleen dan moet ik eerst eens zorgen dat Vista en Windows 7 elkaar toegang geven op het netwerk.
Moequote:
Veel plezier alvast in elk gevalquote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, Misschien dat ik morgen gewoon zelf ga koken, Is nog niet bekend. Of misschien gaan we wel chinees halen ofzo.
Ik moet ook niet gaan liggenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef DaMart het volgende:
Na het eten ging ik even op de bank liggend verder naar tv kijken... ik slaap nu bijna.
Haiquote:
Moe, weer fijn verkoudenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MoeMaar verder wel goed
![]()
Met jou dan?
[..]
Veel plezier alvast in elk geval
[..]
Ik moet ook niet gaan liggen![]()
[..]
Hai
Hoe was het met de schoonouders?
Ikke moet me zo nog eerst douchenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn we nog steeds in een vieze bui?
Hey Enfequote:
Trevquote:Op maandag 14 maart 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke moet me zo nog eerst douchen
[..]
Hey Enfe![]()
Ik bedoel de Bos-heeft-RockNijntje-gedaan buiquote:
Het probleem is dat mijn laptop wel op de gedeelde externe schijf van mijn pc kan komen, maar niet op de op dezelfde manier gedeelde interne harde schijf...quote:
Nog niet, maar misschien straks wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:29 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn we nog steeds in een vieze bui?
Ah, weten we meteen wat er op die harde schijf staatquote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niet, maar misschien straks wel!
Moe, verkouden maar verder alles goed en daar?quote:
Ik weet wel hoe dat kanquote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het probleem is dat mijn laptop wel op de gedeelde externe schijf van mijn pc kan komen, maar niet op de op dezelfde manier gedeelde interne harde schijf....
Vertel, vertel, vertelquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moe, verkouden maar verder alles goed en daar?
[..]
Ik weet wel hoe dat kan
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, weten we meteen wat er op die harde schijf staat
De foto's van de meet onder andere, dus daar ga je al!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ah, weten we meteen wat er op die harde schijf staat
Maar wie weet wat daar voor foto's gemaakt zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
De foto's van de meet onder andere, dus daar ga je al!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |