Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
kroeliekoekiequote:
PetiteSlagwerkFillequote:
helaas is het een illusie dat je voor altijd verliefd blijft,quote:Op maandag 14 maart 2011 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus als je getrouwd bent is de verliefdheid op je echtgenoot/echtgenote meteen over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn grootouders hebben al verkering vanaf hun 6equote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas is het een illusie dat je voor altijd verliefd blijft,
er komt iets voor in de plaats dat liefde, geborgenheid en gewoonte schijnt te heten.
Maar dat kriebelende gevoel van verliefdheid verdwijnt toch wel na een paar jaar helaas
Okee, ja jij zal het wel kunnen weten.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er komt iets voor in de plaats dat liefde, geborgenheid en gewoonte schijnt te heten.
Maar dat kriebelende gevoel van verliefdheid verdwijnt toch wel na een paar jaar helaas
Klopt.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Okee. Gelukkig lijk ik teveel op mijn vader om te gaan twijfelen of mijn moeder met iemand anders naar bed is geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Koen66 het volgende:
Sommige getrouwden blijven het gevoel van verliefdheid en spanning missen en zoeken dat buiten de deur,
ziedaar de geboorte van vreemdgaan
je voelt het verschil meteen, echt verliefd zijn is zo overduidelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ja jij zal het wel kunnen weten.
Voor mijn gevoel ben ik nooit echt verliefd geweest..
De TT komt deels door mijn opmerkingen over jou..quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef pgrferrari het volgende:
Lol
Wat is hier grappig aan? Gebeurt dagelijks bij ons in de klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Daaromquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan? Gebeurt dagelijks bij ons in de klas
Dat doe ik nuquote:
Ja hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 17:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geintje. Nee ik val niet op jonge meisjes geef mij maar vrouwen van juli 81
Jawel hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het probleem, vrijwel niemand kijkt naar PI's
Die waren niet zo netjes hèquote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De TT komt deels door mijn opmerkingen over jou..
Ik was een type Melvinquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan? Gebeurt dagelijks bij ons in de klas
Nee, klopt maar jullie weten denk ik ondertussen wel, dat ik eigenlijk een heel nette jongen man benquote:
Nou...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt maar jullie weten denk ik ondertussen wel, dat ik eigenlijk een heel nette jongen man ben
Dagdag duivelquote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga het pand hier verlaten en kijken of de auto de weg naar huis weet![]()
![]()
latersssssssssss
Ow sorry. Dan zal ik dat soort opmerkingen maar minderen. Want zo ben ik in het echt echt nietquote:
hoelaat eten we?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik nu
[..]
Ja hoi
[..]
Jawel hoor
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga het pand hier verlaten en kijken of de auto de weg naar huis weet![]()
![]()
latersssssssssss
Grapjequote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow sorry. Dan zal ik dat soort opmerkingen maar minderen. Want zo ben ik in het echt echt niet
het begrip voor spammenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wel cool dat ik nu een begrip ben hier in de KSC
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grapje
Ik weet heus wel dat jij heel netjes bent hoor
Nee, eten, snel eten dan welquote:
Ik weet niet hoe laat jij eetquote:
Ook het deeg voor de pasta zelf gemaakt?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij eetIk eet nu zelfgemaakte pasta
Een nette man die keurige boekjes leestquote:
Ja ik lees nooit de Playboy of Rooie Oortjes. Maar boeken als Haar Naam Was Sarah enzo..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een nette man die keurige boekjes leest
Neequote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook het deeg voor de pasta zelf gemaakt?
Okee, wat voor saus?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk bedacht me al dat ik het wat misleidend typte
ik ben over 10 min in zwolle............dus als je even wachtquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij eetIk eet nu zelfgemaakte pasta
Vieze boekjesquote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik lees nooit de Playboy of Rooie Oortjes. Maar boeken als Haar Naam Was Sarah enzo..
Die moet ik spelen in de schoolmusicalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |