Die waren niet zo netjes hèquote:Op maandag 14 maart 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De TT komt deels door mijn opmerkingen over jou..
Ik was een type Melvinquote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan? Gebeurt dagelijks bij ons in de klas
Nee, klopt maar jullie weten denk ik ondertussen wel, dat ik eigenlijk een heel nette jongen man benquote:
Nou...quote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt maar jullie weten denk ik ondertussen wel, dat ik eigenlijk een heel nette jongen man ben
Dagdag duivelquote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga het pand hier verlaten en kijken of de auto de weg naar huis weet![]()
![]()
latersssssssssss
Ow sorry. Dan zal ik dat soort opmerkingen maar minderen. Want zo ben ik in het echt echt nietquote:
hoelaat eten we?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik nu
[..]
Ja hoi
[..]
Jawel hoor
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
Mensjes, ik ga het pand hier verlaten en kijken of de auto de weg naar huis weet![]()
![]()
latersssssssssss
Grapjequote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow sorry. Dan zal ik dat soort opmerkingen maar minderen. Want zo ben ik in het echt echt niet
het begrip voor spammenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef RockNijntje het volgende:
Wel cool dat ik nu een begrip ben hier in de KSC
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Grapje
Ik weet heus wel dat jij heel netjes bent hoor
Nee, eten, snel eten dan welquote:
Ik weet niet hoe laat jij eetquote:
Ook het deeg voor de pasta zelf gemaakt?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij eetIk eet nu zelfgemaakte pasta
Een nette man die keurige boekjes leestquote:
Ja ik lees nooit de Playboy of Rooie Oortjes. Maar boeken als Haar Naam Was Sarah enzo..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een nette man die keurige boekjes leest
Neequote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook het deeg voor de pasta zelf gemaakt?
Okee, wat voor saus?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeIk bedacht me al dat ik het wat misleidend typte
ik ben over 10 min in zwolle............dus als je even wachtquote:Op maandag 14 maart 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat jij eetIk eet nu zelfgemaakte pasta
Vieze boekjesquote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik lees nooit de Playboy of Rooie Oortjes. Maar boeken als Haar Naam Was Sarah enzo..
Die moet ik spelen in de schoolmusicalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |