Ik ook van jouquote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Remlof is weer terug![]()
Gaat het nu weer 24 uur per dag over het wel of niet in de mode komen van bepaalde soorten hemden?
Sterkte voor julliequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Om half 5, maar we vertrekken al rond 2e naar moeders die rijdt nl...Moet ook van te voren bloed prikken
Ik vind het in elk geval leuk dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook van jou
En jij bent vooral degene die erover begint hè?
Dat was ook alleen leuk toen je hier nog niet was. Straks krijgen we Teun ook weer terug.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook van jou
En jij bent vooral degene die erover begint hè?
Of het profiel van haar banden, kleine stukjes Ianquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:39 schreef Soury het volgende:
Waar is Ian geblevenMera check je kofferbak es
Aparte zaagmans.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
Ik kwam Zaagmans net tegen; three days done, three to go
Of ze heeft hem geruild voor een volle tank.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het profiel van haar banden, kleine stukjes Ian
Belgische hamburgersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef Dementor het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van Belgie gezien.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Belgische mosselen!
(i know, raar in combi met k3)
Nee toch? Even je lippen schoonmaken, een slokje water en weer de paden opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de waarheid weten, ik ben helemaal van het padje nu.
Heb je een zakdoekje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de waarheid weten, ik ben helemaal van het padje nu.
Bobquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het was nog lastig om een schone te vinden tussen die plaatjes,
alstublieft:
[ afbeelding ]
Mooi verhaal, ik had daarvoor vandaag nog een mooie spreuk gevonden:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob![]()
Die had mijn collega vanmorgen ook nodig
Dat is inderdaad een mooie Bob en dat is ook precies wat ik gedaan heb, me verwonderdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mooi verhaal, ik had daarvoor vandaag nog een mooie spreuk gevonden:
Erger u niet verwonder u slechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |