Aparte zaagmans.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:05 schreef remlof het volgende:
Ik kwam Zaagmans net tegen; three days done, three to go
Of ze heeft hem geruild voor een volle tank.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Of het profiel van haar banden, kleine stukjes Ian
Belgische hamburgersquote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:57 schreef Dementor het volgende:
Ik heb wel weer genoeg van Belgie gezien.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Belgische mosselen!
(i know, raar in combi met k3)
Nee toch? Even je lippen schoonmaken, een slokje water en weer de paden opquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de waarheid weten, ik ben helemaal van het padje nu.
Heb je een zakdoekje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de waarheid weten, ik ben helemaal van het padje nu.
Bobquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Het was nog lastig om een schone te vinden tussen die plaatjes,
alstublieft:
[ afbeelding ]
Mooi verhaal, ik had daarvoor vandaag nog een mooie spreuk gevonden:quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob![]()
Die had mijn collega vanmorgen ook nodig
Dat is inderdaad een mooie Bob en dat is ook precies wat ik gedaan heb, me verwonderdquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:34 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mooi verhaal, ik had daarvoor vandaag nog een mooie spreuk gevonden:
Erger u niet verwonder u slechts
Sommige mensen hebben er nou eenmaal lol in om anderen tot tranen toe te sarren.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar al gezegd dat je heul lief bent
Je moet wel bedenken dat iemand die gelukkig en tevreden is, zoiets niet doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er nou eenmaal lol in om anderen tot tranen toe te sarren.
Lieffie, zo ver laat je het toch niet komen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben er nou eenmaal lol in om anderen tot tranen toe te sarren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |