China kwam wat later, die moesten nog even herinneringen aan een brute inval op hun land verwerken.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Op NHK vertelden ze 60 landen; zonder specificatie.
Nederland zat bij de eerste 5
China ook: http://blogs.wsj.com/chin(...)rt-for-quake-relief/
Japan vergelijken met Haitiquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ja, zoals Haiti
Nog geen 2% van het geld kwam toe.
Wij hadden thuis vroeger een friese staart klok, die stond altijd stil als er ergens een grote aardbeving was geweest.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:05 schreef knokkels het volgende:
KNMI: Nederlandse bodem is door de aardbeving voor de kust van noordoost Honshu afgelopen vrijdag maximaal 2 tot 3 centimeter op en neer gegaan
Wow, had niet verwacht dat die schokgolf zoveel zou doordenderen.
Ik vergelijk helemaal niets, ik constateer gewoonquote:
Ik heb het niet over kerncentrales, Frutsel, ik heb het over radioactieve wolken die Tokio dreigen te bereiken. Lijkt me relevant genoeg in dit topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:13 schreef Salvad0R het volgende:
-loop eens niet te crossposten : kerncentralenieuws andere topic-
En bovenstaande grafiek op een logaritmische schaal:quote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Geen idee.. We zitten nu al op 400 naschokken met een kracht van 4,5 of hoger
[ afbeelding ]
Bevingen met een kracht van 4,5 of hoger in dit gebied: http://earthquake.usgs.go(...)/degree10/140_35.php
Nee, wel van vissenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:47 schreef Salvad0R het volgende:
Zijn er al verhalen van huisdieren en ratten die voor de tsunami massaal zijn weggevlucht?
Dat was ook absurd die fotoquote:
Bron? Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat was ook absurd die foto
Damn wat een hoop vissen waren dat.
Likje verf en hij is weer goed. Zelfs de stoeltjes staan nog recht!quote:
Is het nog zo dat ze een grotere beving verwachten? Er was toch sprake van dat er een hele grote kans was op een beving van 7 of hoger?quote:Update 19.55: Het US Geological Survey centrum heeft zojuist een naschok van 5.7 gemeten voor de noordoostelijke kust van Japan, meldt de BBC.
Ik hoorde al "woensdag"... volgens enkele Japanse geleerden. Maar ik denk dat je binnen nu en 3 maand rekening moet houden met een 7puntzoveel... als het al geen 8.0 wordt. Zag je ook inquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef kahaarin het volgende:
Hmm,
[..]
Is het nog zo dat ze een grotere beving verwachten? Er was toch sprake van dat er een hele grote kans was op een beving van 7 of hoger?
Ongelofelijk.. of gewoon verveeld en 4chan/b/ user...quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Frutsel het volgende:
Warning
Do not trust deaths on Google people finder
ongelofelijk als je daar gaat lopen zieken
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Frutsel het volgende:
Warning
Dat het überhaupt bij mensen opkomt om daar te gaan trollen zegquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Frutsel het volgende:
Warning
Stiekem is dat nog best knapquote:Op maandag 14 maart 2011 19:42 schreef Elusive het volgende:
waren deze al gepost?
[ afbeelding ]
bus...![]()
en bij de buurman een boot
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stiekem is dat nog best knap
[ afbeelding ]
Boven 2011, onder WO2.
Mooie foto.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:22 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
http://english.kyodonews.jp/photos/2011/03/77914.html
Tokyo Electric Power Co. Vice President Sakae Muto (R) and other executives of Japan's largest power utility bow to apologize over a crisis at its nuclear power plants in quake-hit Fukushima Prefecture in a press conference in Tokyo on March 14, 2011.
American Firebombing vs. Tsunami. Arme Jappen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Qunix het volgende:
[..]
Stiekem is dat nog best knap
[ afbeelding ]
Boven 2011, onder WO2.
http://twitter.com/reutersquote:FLASH: Explosion heard at Japan's Fukushima Daiichi No.2 reactor: Jiji News Agency 13 minutes ago via web
zo snel kan het gaanquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Niks aan de hand nog
Kerncentrales Japan #7
is die man al aan slapen toegekomen?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:45 schreef Perrin het volgende:
A Twitter campaign has been set up to persuade Japan's Chief Cabinet Secretary, Yukio Edano, to go to bed. Mr Edano has been dutifully covering the nuclear crisis at all hours of the day and night, but many TV viewers feel the strain is beginning to tell. The hashtag #edano_nero - which mean "Edano, go to bed" - has been trending on Twitter.
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12307698
Ergens gelezen dat hij 104 uur achtereen bezig was..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
is die man al aan slapen toegekomen?
Respect! Als zoiets in Nederland zou gebeuren zou het hele kabinet gewoon een dutje doen tussendoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat hij 104 uur achtereen bezig was..
Japanners![]()
ja, die naschok op de 9.X was een 8.8quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik hoorde al "woensdag"... volgens enkele Japanse geleerden. Maar ik denk dat je binnen nu en 3 maand rekening moet houden met een 7puntzoveel... als het al geen 8.0 wordt. Zag je ook in
Indonesie in 2004.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ergens gelezen dat hij 104 uur achtereen bezig was..
Japanners![]()
Nee, maar wel ongelooflijk toegewijd en gedisciplineerd.quote:
Ja, diep respect voor die mensen daar. De ene na de andere ramp voltrekt zich daar momenteel en ze blijven allemaal hard rennenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee, maar wel ongelooflijk toegewijd en gedisciplineerd.
Deze staat in de Volkskrant van vandaag. Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar het is bepaald geen foto waar je even een blik op werpt en vervolgens de pagina achteloos omslaat.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Was deze link al bekend? Geeft echt een heel goed 'gevoel' van hoe het eraan toe gaat![]()
http://www.twofourtysixpm.com/
Bovenaan op 'play' drukken.
En prachtige foto's weer op de big bostin picture zoals deze:![]()
[ afbeelding ]
Wat een indrukwekkende fotoquote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Deze staat in de Volkskrant van vandaag. Ik weet niet precies hoe ik het moet zeggen, maar het is bepaald geen foto waar je even een blik op werpt en vervolgens de pagina achteloos omslaat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |