Linkje?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:29 schreef wdn het volgende:
Die beelden van die stad zo zonder electriciteit is spooky.
Ja er zijn inderdaad 2 topics open, ik vermoed dat het in dat topic meer over de aardbeving en het ontstaan e.d. gaat (dus de technische kant over het hoe en waarom), en hier meer over de nieuwsgaring e.d. Net zoals er een apart topic is voor de technische verhalen rond de kernreactors.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
huh is het nu deze ?( vond deze al zo rustig Tsunami in Japan na zeer zware aardbeving (9.0) #2
)
Modjes vonden het noodzakelijk om de tsunami en de kerncentrales gescheiden te houdenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoezo ? mag het hier niet over de kerncentrale gaan
of heb ik iets gemist hier
was net op NHK Worldquote:
Prima dan volg ik dit topic en mag el salvador in dat andere topic gaan kutten.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Modjes vonden het noodzakelijk om de tsunami en de kerncentrales gescheiden te houden
dat was het idee ookquote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Prima dan volg ik dit topic en mag el salvador in dat andere topic gaan kutten.
Jammer genoeg kut hij in de tweequote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Prima dan volg ik dit topic en mag el salvador in dat andere topic gaan kutten.
Hoop wel dat ze hulp gaan aannemen van het rode kruis e.d.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef wdn het volgende:
[..]
0 uit 100. Gezichtsverlies is fataal voor je baan als ambtenaar.
Aanbod van rode kruis en aantal andere organisaties is bijvoorbeeld nog steeds niet aangenomen.
Het enige aanbod dat ze tot nu toe hebben aangenomen is hulp van de Amerikaanse vloot.
In het voordeel van Japan telt wel dat ze hulp in principe niet nodig hebben. Er zijn nu 100.000 man aan het werk daar (voornamelijk soldaten en politie) en Japan heeft de expertise in huis om dit zelf op te lossen.
Ik ook. Maar het lijkt er niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:41 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze hulp gaan aannemen van het rode kruis e.d.
Gauw een schermafdruk gemaakt:quote:Op maandag 14 maart 2011 18:40 schreef wdn het volgende:
[..]
was net op NHK Worlddus ik heb geen link maar ze herhalen alles best vaak ...
Compleet zwarte stad met hier en daar wat witte en rode lichtjes (van auto's denk ik).
Spooky
wow dat is wel raar idd..quote:Op maandag 14 maart 2011 18:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Gauw een schermafdruk gemaakt:
[ afbeelding ]
Je mag hier best nieuws over de kerncentrales posten, maar de zaken die niks met de tsunami te maken hebben (bijv. vragen waarom vrijwel al die centrales vlak aan 'zee' gebouwd zijn) wilden de modjes graag in het aparte kerncentrale-topic houden.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Modjes vonden het noodzakelijk om de tsunami en de kerncentrales gescheiden te houden
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Nog nieuws sinds deze morgen?
Graag een update!
Kerncentrale loopt een ander topic naast, zie OP. Het mag best eens genoemd worden, maar het moet niet de overhand krijgen aub. Het leek zolangzamerhand wel een soap waar iedereen "hoopt" op een meltdown en we effe 'vergeten' wat er eigenlijk gebeurd isquote:Op maandag 14 maart 2011 18:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hoezo ? mag het hier niet over de kerncentrale gaan
of heb ik iets gemist hier
Niet alleen modjes. Bedankt voor deze nuttige toevoeging.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dit is deel 19 in NWS, die andere is deel 2 in DE? Twee verschillende fora's?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
huh is het nu deze ?( vond deze al zo rustig Tsunami in Japan na zeer zware aardbeving (9.0) #2
)
Er is nu te weinig stroom. En omdat men niet het getroffen gebied 24/7 in het donker wil laten zitten gaat nou om de beurt voor 2 of 3 uur in een regio ergens in Japan de stroom uit. Behalve in Tokio dan, die krijgen nog wel permanent stroom dacht ik.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Fireblast het volgende:
[..]
wow dat is wel raar idd..hopen dat niemand misbruikt van de situatie en alles leegrooft.
Maar hoezo is er nu geen stroom?
Omdat we sterke krachten mensen aan het werk wil zien die Japan er weer bovenop helpen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:46 schreef Salvad0R het volgende:
Waarom mag ik hier niet posten dat de Franse Ambassades hun burgers adviseren uit Tokio te vertrekken in verband met de mogelijkheid dat radioactieve wolken de stad bereiken?
Op TT staatquote:
Ja, zoals Haitiquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op TT staat
2011-03-11 Unless you've been living under a rock, by now you know there was a devastating magnitude 8.9 earthquake in Japan. You know what to do with these links:
Salvation Army USA
Canadian Red Cross
International Red Cross
Please donate generously!
Zou zonde zijn als donaties van over de wereld niet aankomen.
De meeste donaties worden nooit gebruik voor het doel waar ze voor zijn bedoeldquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Op TT staat
2011-03-11 Unless you've been living under a rock, by now you know there was a devastating magnitude 8.9 earthquake in Japan. You know what to do with these links:
Salvation Army USA
Canadian Red Cross
International Red Cross
Please donate generously!
Zou zonde zijn als donaties van over de wereld niet aankomen.
okaj duidelijk! , ik heb de andere ook gevondenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:38 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Ja er zijn inderdaad 2 topics open, ik vermoed dat het in dat topic meer over de aardbeving en het ontstaan e.d. gaat (dus de technische kant over het hoe en waarom), en hier meer over de nieuwsgaring e.d. Net zoals er een apart topic is voor de technische verhalen rond de kernreactors.
Jij wil insinueren dat het vluchten voor radioactieve wolken een "mietjes" onderneming is? Of hoe moet ik dat zien?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
De meeste donaties worden nooit gebruik voor het doel waar ze voor zijn bedoeld
Wat niet wil zeggen dat er geen goeds mee gebeurd natuurlijk
okaj , ik weet nu met wat ik waar moet zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 18:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Kerncentrale loopt een ander topic naast, zie OP. Het mag best eens genoemd worden, maar het moet niet de overhand krijgen aub. Het leek zolangzamerhand wel een soap waar iedereen "hoopt" op een meltdown en we effe 'vergeten' wat er eigenlijk gebeurd is
jep , maar ik heb je daar al gezien , komt goed ( voor adem pauze kan je daar dus naartoequote:[..]
Dit is deel 19 in NWS, die andere is deel 2 in DE? Twee verschillende fora's?
Er zijn al reddingsploegen van China aan de slag gegaan ja.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef outcast_within het volgende:
Welke landen hebben al hulp aangeboden. Of wat ik eigenlijk weten wil heeft china al hulp aangeboden?
Op NHK vertelden ze 60 landen; zonder specificatie.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:59 schreef outcast_within het volgende:
Welke landen hebben al hulp aangeboden. Of wat ik eigenlijk weten wil heeft china al hulp aangeboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |