sommige dingen doe je gewoon niet, dat is hetzelfde als een helm dragen op een normale fiets.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:50 schreef Ezio het volgende:
Wat een mongolentopic zeg, laat hem lekker die dingen dragen als hij dat wil
Veiligheid voor alles.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
sommige dingen doe je gewoon niet, dat is hetzelfde als een helm dragen op een normale fiets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Of topics maken over achterlijke ergernissen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:51 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
sommige dingen doe je gewoon niet, dat is hetzelfde als een helm dragen op een normale fiets.
als ik in de sportschool ben, dan hoef je echt geen parallel squats te doen voor mijn neus hoor. ATG ga jequote:Op maandag 14 maart 2011 15:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of topics maken over achterlijke ergernissen.
Nou nou dat zal wel even schrikken zijn dan..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef Chestbrah het volgende:
Je kan van mij een flink standje krijgen als je bijvoorbeeld borst ga trainen en je laat de bar 20cm boven je borst zakken. Dan weet je toch verdomme dat je vooral anterior delts en triceps traint.
Ik zou je hard in je gezicht uitlachenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als ik in de sportschool ben, dan hoef je echt geen parallel squats te doen voor mijn neus hoor. ATG ga je
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
op internet ja, maar niet als ik echt boos naar je kijk
Trolololo. Je doet fucking stoer, je doet me denken aan een of andere sukkel die hier een tijdje terug een ban had gekregen omdat hij tof deed. Die had een topic gemaakt over dat ie ietys met znknie had en daarna weer ging sportenen hoe geweldig hij wel niet was. Vervolgens ging hij tof doen tegen anderen en kreeg hij een bad wegens internetheld uithangen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:53 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Veiligheid voor alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
Ik heb alleen maar minachting voor onhebbelijke mensen zoals jij die alles beter weten en andere mensen niet hun ding laten doen zoals zij dat willen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:03 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
Nee dat FB van jou, waarom staan er geen tieten in!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Phantomesse het volgende:
Fobo van TS en de dingen die hij post bij anderen
Dit is OF een hele slechte troll of gewoon fucking kansloos en kan beter aan de Jersey kust gaan wonen
Overigens, TS, nee, ik word niet heet van je en je ziet er nep uit.
ik wil jullie behouden voor houdingsproblemen. Als je BOR goed doet, moet je wel je scapula goed samentrekken. Rear delts worden vaak vergetenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar minachting voor onhebbelijke mensen zoals jij die alles beter weten en andere mensen niet hun ding laten doen zoals zij dat willen.
En als er iemand hier de stoere man uithangt ben jij het wel
Joh, is losgisch dat het met eelt te maken heeft. Maar dus niet iedereen wil met vieze gele knobbels op zijn handen rondlopen en draagt daarom handschoenen.quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik wil jullie behouden voor houdingsproblemen. Als je BOR goed doet, moet je wel je scapula goed samentrekken. Rear delts worden vaak vergeten
Klein beetje vond ik wel genoeg hoor. Bij Steef Stuntpiloot meer dan genoeg inkijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee dat FB van jou, waarom staan er geen tieten in!!!!
ik zie overal om me heen protracted shoulder girdles, wees niet zo en doe je rows goedquote:Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt![]()
Proberen indruk te maken met dit soort jargon
Stuur er dan een paar naar mijquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Klein beetje vond ik wel genoeg hoor. Bij Steef Stuntpiloot meer dan genoeg inkijk.
Engelse woorden die je uit een workout blad hebt geplukt gebruiken om stoer te doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:13 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik zie overal om me heen protracted shoulder girdles, wees niet zo en doe je rows goed
doe gewoon je rowsquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Engelse woorden die je uit een workout blad hebt geplukt gebruiken om stoer te doen![]()
Waarschijnlijk spreek je het niet eens
als ik jou met slechte vorm zie benchen dan geef ik je mooi geen adviesquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
Loop nou eens niet zo ongelooflijk gemaakt interessant te doen joh. Nobody gives a shit.
Jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als ik jou met slechte vorm zie benchen dan geef ik je mooi geen advies
Vroeger waren trolls tenminste nog grappig. Dit is gewoon jammer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
als ik jou met slechte vorm zie benchen dan geef ik je mooi geen advies
Dit dus.quote:
Vroeger deden ze moeite, en was het voederen van trolls nog een dankbare taak.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vroeger waren trolls tenminste nog grappig. Dit is gewoon jammer.
Dank u voor PM, dacht niet dat je het zou doen, geile jetsers hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 16:20 schreef Phantomesse het volgende:
snatches worden vaak tot een lowerbody oefening gerekend, maar het is ook goed voor je upperback. Doe je snatches? Quadsimodo, swoleback of squatredame
Chestbrah Gepost op 14-03-2011 om 16:17
quote:
Op 14-03-2011 16:15 schreef Phantomesse
Waar heb je het over, ik sport nooit
Chestbra:
dan kan het geen kwaad om te beginnen als je bij mij kans wil maken
Deze gozer
Nog ffquote:Op maandag 14 maart 2011 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dank u voor PM, dacht niet dat je het zou doen, geile jetsers hoor
Als je een troll bent moet je beter je best doen. Echt. Mocht je onverhoopt geen troll zijn... doe wat aan je taalgebruik, brah.quote:
Tuurlijk is hij een troll. Hij zegt dat je je schouderblad goed moet samentrekkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een troll bent moet je beter je best doen. Echt. Mocht je onverhoopt geen troll zijn... doe wat aan je taalgebruik, brah.
is het niet zo dan? Ik zie bij 90% va nde gasten in de sportschool naar voren getrokken schoudersquote:Op maandag 14 maart 2011 16:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Tuurlijk is hij een troll. Hij zegt dat je je schouderblad goed moet samentrekken
De foto in zijn FB overtreft deze met gemak hoorquote:
Dit was bekend.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:31 schreef Chestbrah het volgende:
zercher squats hebben me gekilled gisteren, doms kickt in
ok ectoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:33 schreef Ezio het volgende:
Even op een rijtje:
- Ontzettend dom topic
- Gedraagt zich als een troll
- 2 dagen geleden geregistreerd
- Achterlijke FB posts
- Doet alsof hij alles beter weet
Conclusie: Troll.
ectoquote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat erg is, gasten die constant vakterminologie gebruiken om interessanter over te komen dan ze daadwerkelijk zijn. Kerel je staat in de gym. Het is geen rocket science.
Je moet uitkijken voor je plectoral strip jonge.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:39 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat erg is, gasten die constant vakterminologie gebruiken om interessanter over te komen dan ze daadwerkelijk zijn. Kerel je staat in de gym. Het is geen rocket science.
Nee jonge wat een aap, maar goed dat je er korte metten mee hebt gemaaktquote:Op maandag 14 maart 2011 16:47 schreef Chestbrah het volgende:
was ook zo'n gast vorige week die ging barbell lateral raises doen in het squatrack![]()
ik ging stuk
Dus ik zeg tegen die gast dat hij moest oprotten omdat ik wilde squatten, die ogen van hem
maar kom op, je gaat toch geen barbell lateral raises doen in het squatrack
Ik klap jou!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Chestbrah het volgende:
ja kom op zeg, je gaat toch ook niet curlen in het squatrack
Ja stel je voor, het lef. Wat een mongol. Niet normaal. Afschieten.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:49 schreef Chestbrah het volgende:
ja kom op zeg, je gaat toch ook niet curlen in het squatrack
Inderdaad dat is toch niet logisch. Net zoiets als gymtopics maken op Fok!, dat zou pas echt fail zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 16:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja stel je voor, het lef. Wat een mongol. Niet normaal. Afschieten.
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarigequote:Op maandag 14 maart 2011 16:51 schreef Ezio het volgende:
[..]
Inderdaad dat is toch niet logisch. Net zoiets als gymtopics maken op Fok!, dat zou pas echt fail zijn_!
Nou en, dat moet ik gewoon nog ff dumpen straksquote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarige
Gheghe....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
altijd grappig die jaloerze mensen die het lichaam hebben van een 11 jarige
Wat is dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Chestbrah het volgende:
Ik kan echt helemaal gek worden als ik ecto's in de sportschool zie dan gaan deadliften met handschoenen aan, kom op je doet maar 80kg. Ik gaf vanmiddag iemand dus een standje in de sportschool dat hij dat niet moest doen, dus hij zegt dat anders zijn handen pijn doen. Wat is er met die mensen?
He man, die handschoenen zijn er juist voor grip. Ik deed vroeger ook altijd bandrukken zonder handschoenen, helaas had de stang dan steeds de neiging om te 'schuiven' in mijn handen. Met handschoentjes is dit niet zo. Je zou eventueel ook windsels kunnen gebruiken, kun je zelf het aantal windingen aanpassen en het zit wel zo lekker.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Chestbrah het volgende:
Ik kan echt helemaal gek worden als ik ecto's in de sportschool zie dan gaan deadliften met handschoenen aan, kom op je doet maar 80kg. Ik gaf vanmiddag iemand dus een standje in de sportschool dat hij dat niet moest doen, dus hij zegt dat anders zijn handen pijn doen. Wat is er met die mensen?
Soms krijg ik wel eensch blaren op mien handjes, met die handglovecancershizzle gebeurt dat niet!quote:Op maandag 14 maart 2011 15:47 schreef Chestbrah het volgende:
Het is gewoon onmogelijk om je schouderbladen samen te spannen. Het is hooguit het aanhechtingspunt voor de schouderspieren. Maar als je een retractie wilt hebben van de schouderbladen kun je hooguit de Trapezius, pectroralis minor en de latissimus dorsi samentrekken.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:29 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
is het niet zo dan? Ik zie bij 90% va nde gasten in de sportschool naar voren getrokken schouders
scapular depression, scapular retraction, external rotationquote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Het is gewoon onmogelijk om je schouderbladen samen te spannen. Het is hooguit het aanhechtingspunt voor de schouderspieren. Maar als je een retractie wilt hebben van de schouderbladen kun je hooguit de Trapezius, pectroralis minor en de latissimus dorsi samentrekken.
Blijf proberenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:39 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
ik had van een bioloogje wel meer verwacht
Dat schema in je fobo.quote:
ik gebruik dat schema niet eensquote:Op maandag 14 maart 2011 17:43 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat schema in je fobo.Quads en hams afraffelen in één training en de rest van de week je bovenlichaam ''pompen''. Faggot.
je ziet eruit als een aapie gtfoquote:Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef bascross het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan stoer mee? Je traint ook niet zeker?
pics or vidquote:
je kan een klap op je achterhoofd krijgen, vieze fanboyquote:Op maandag 14 maart 2011 17:59 schreef Gorill0r het volgende:
Ik kan bevestigen dat hij 200 deadlift, 120 bencht en 160 squat.
Bok nou eens op man, verrekte met steroïden volgempompte baklap dat je er loopt, met je verschrompelde ballenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
je kan een klap op je achterhoofd krijgen, vieze fanboy
zeg in mijn gezicht danquote:Op maandag 14 maart 2011 18:03 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bok nou eens op man, verrekte met steroïden volgempompte baklap dat je er loopt, met je verschrompelde ballen
Alsof ik moeite ga doen voor een garnaal met een debiel trainingschema. Robbert-Jan van Heeckeren is zeker je trainingspartner? Kut Althof twin.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:57 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
pics or vid
je hebt het hoofd van een kluns dus ik betwijfel het
klunsquote:Op maandag 14 maart 2011 18:08 schreef bascross het volgende:
[..]
Alsof ik moeite ga doen voor een garnaal met een debiel trainingschema. Robbert-Jan van Heeckeren is zeker je trainingspartner? Kut Althof twin.
Nu heb ik zijn fobo bekekenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:10 schreef Phantomesse het volgende:
Fobo van TS en de dingen die hij post bij anderen
Dit is OF een hele slechte troll of gewoon fucking kansloos en kan beter aan de Jersey kust gaan wonen
Overigens, TS, nee, ik word niet heet van je en je ziet er nep uit.
je weet niet eens dat je front squats moet supersetten met deadliftsquote:
Niemand geeft een fuck om jouw homo-erotische sportschool verhalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:18 schreef Chestbrah het volgende:
front squats met deadlifts
back squats met sldl's
hoe moeilijk kan het zijn verdomme
ecto detectedquote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niemand geeft een fuck om jouw homo-erotische sportschool verhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |