ja toch he, ik dacht het ook te zien maar het was zo snel weer weg..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een krassen heeft Arelaxed op zijn rug. Ik was net te laat voor een cap.
Laura heeft geen nagels, Alex zelf wel..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:06 schreef beequeen het volgende:
Wat een krassen heeft Arelaxed op zijn rug. Ik was net te laat voor een cap.
Zit op andere stream... leg uit....quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat was pure uitlokking van joanne!
wat was uitlokking?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
dat was pure uitlokking van joanne!
"Fuk yu..I hope you die..."quote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Sharon; "kom van dat dak af"..........
Lees dan haar verhaal maar over haar belevenis tijdens haar geheim..
En dan te bedenken dat haar kin en neus een aantal jaar geleden nog naar elkaar toewezen..quote:
of ze staat alleen op een podium te dansenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef beequeen het volgende:
Joanna pakt haar momentje weer even. Net als vanochtend. Ze ging aan tafel zitten voor het ontbijt en ging terug om haar make-up bij te werken en bed opmaken. Zo opvallend.
met alex praten terwijl hij geen zender droegquote:Op maandag 14 maart 2011 16:09 schreef stormiot het volgende:
[..]
wat was uitlokking?
waarom zit ze nu alleen buiten btw?
Tsja, gewoon een standaard sjaggo hoofd.quote:
Geer heeft echt een leuk guitig smoeltje, puur natuur!quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef MargrietV het volgende:
ik zie liever die mooie ogen van Gerard dan die schelvisogen van Joanna
hoofdprijs gewonnen ofzo denk ikquote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef stormiot het volgende:
Maar iemand idee waarop die heeft gedrukt?
gewoon omdat het kan..quote:
Moord in planning?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef Zixon het volgende:
Voor diegene die dat filmpje van net gemist hebben:
Geer is EINDBAAS.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Geer heeft echt een leuk guitig smoeltje, puur natuur!
ja en hoe lang het duurt om dat dan in te checkenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef danilel het volgende:
[..]
Moord in planning?
Hoe ze het lijk weg krijgen?
I snap itquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan..
(maik heeft gedrukt voor gerard zijn geheim)
k opok word wel weer eens tijdquote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Stiekum hoop ik dat Maik het goed heeft
dat hoop ik ook. eens kijken hoe geer zich dan gaat gedragen als zijn geheim geraden is.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Tamaartje het volgende:
Stiekum hoop ik dat Maik het goed heeft
Na de SL wordt het ook wel duidelijk.. zonde van de 1,50quote:Op maandag 14 maart 2011 16:15 schreef Papiergeld het volgende:
Ik hoor weer niemand over de Yellowbird? Waar zijn die diehards?
lolquote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk slaat die tekst op de SL nergens op... er vinden altijd opnames plaats,
dan klopt het toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
Eigenlijk slaat die tekst op de SL nergens op... er vinden altijd opnames plaats,
zeker weten of .........quote:
Niet anders dan nu hoor, Geer is gewoon Geer.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef DownToEarth het volgende:
dat hoop ik ook. eens kijken hoe geer zich dan gaat gedragen als zijn geheim geraden is.
Ben bang dat die nooit geraden gaat wordenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:17 schreef delfse het volgende:
liever dat Servios geheim geraden wordt er is volgens mijn maar 1 cleu geweest en dat ging over hoeveel bingoballen heb je in het spel.
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:16 schreef dasaliz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |