aan die "master"studenten hebben we toch vrij weinig... enige wat ze kunnen is drinken...quote:Op maandag 14 maart 2011 17:53 schreef DaDude1987 het volgende:
Als Henk en Ingrid het maar goed hebben, zij zijn de toekomst van het land
Want als je thuis woont hoef je niet te werken om je studie te betalen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat studenten gewoon thuis kunnen wonen binnen een straal van 50 kilometer, kunnen ze zichzelf richten op hun studie i.p.v op het werken en zorgen maken over de huur. Dus ben voor de OV.
Want als je thuis woont hoef je in ieder geval geen huur te betalen voor je kamer. Dat moet toch aardig schelen? In ieder geval een aantal uren per week werken.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Want als je thuis woont hoef je niet te werken om je studie te betalen?
Dat scheelt ja, maar je zal er naast moeten werken. bovendien ben je dan weer reistijd kwijt.quote:Op donderdag 17 maart 2011 01:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Want als je thuis woont hoef je in ieder geval geen huur te betalen voor je kamer. Dat moet toch aardig schelen? In ieder geval een aantal uren per week werken.
en waardoor komt dat dan?? Ik erger me aan studenten die denken dat het studentenleventje voor de rest van hun leven kan blijven. Vooral op studies waar beperkte ruimte is ... vriendin van me heeft een jaar moeten wachten omdat er geen ruimte was op haar studie naar keuze. En als je er dan later achterkomt dat een derde van de studenten op die opleiding er al zeker 7 jaar mee bezig zijn dan is dat erg frustrerend.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
maar in de praktijk merk je dat veel studenten vertraging krijgen.
Welke studie is dat dan?quote:Op donderdag 17 maart 2011 09:15 schreef Retarded het volgende:
[..]
en waardoor komt dat dan?? Ik erger me aan studenten die denken dat het studentenleventje voor de rest van hun leven kan blijven. Vooral op studies waar beperkte ruimte is ... vriendin van me heeft een jaar moeten wachten omdat er geen ruimte was op haar studie naar keuze. En als je er dan later achterkomt dat een derde van de studenten op die opleiding er al zeker 7 jaar mee bezig zijn dan is dat erg frustrerend.
Ja. Tenzij je meer dan drie jaar uitloop hebt. En de redenen daarvoor zijn vrij divers, het zijn zeker niet alleen de feestende studenten. Het kan ook het volgen van een tweede studie zijn, of ziekte.quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Maar je krijgt dus nog wel OV zolang je studeert?
Er zijn zoveel redenen te bedenken. Ik doe zelf een technische studie daar ligt het gemiddelde al decennia rond de 7.4 jaar.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |