zoek een hobby lolquote:ik lig veel in bed en ik studeer officieel wel
mijn studie haalt mij nog uit bed
Wist je dat hongerige studenten beter studerenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
hoe denken jullie over deze situatie
ik heb bijvoorbeeld ook geen aanwijsbare ernstige zaken meegemaakt op korte termijn ( zoals overlijden)
en ik heb een dak boven mijn hoofd, eten en drinken, Mogelijkheden van een Westers Land
mag ik vragen waarom precies ( ik vind het wel spannend om zulke dingen te begrijpen)quote:Op maandag 14 maart 2011 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ja.. ik wilde een minder vriendelijke TT-wijziging doen
Misschien moest je hier eens wat uitgebreider over nadenken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik snap wel dat een VVD-houding logisch is voor een maatschappij
Sterker nog, het is niet eens een VVD mentaliteit. Noem het maar gewoon zoals het is, eenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:22 schreef deelnemer het volgende:
Deze VVD houding staat voor een beperkte levensfilosofie.
quote:
Tja, je kunt het jezelf ook onnodig lastig maken.....quote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben wantrouwend gamezz
vooral door het 'Gouden'
lijkt mij niet zo realistisch
Inderdaadquote:Op maandag 14 maart 2011 18:51 schreef ikke043 het volgende:
[..]
Tja, je kunt het jezelf ook onnodig lastig maken.....
"De VVD-houding"? Mens, wat heb jij gesnoven?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:54 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom precies ( ik vind het wel spannend om zulke dingen te begrijpen)
vanuit de VVD-houding?
u acht mij ook vervuilend voor de maatschappij?
interessant wel ( oprecht)
Goed zo, eerst maar eens uitzoeken waarom het zo slecht met je gaat en dan verder kijken wat je vervolgstappen zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
deze maand ga ik naar een psycholoog ( heb ik niet zelf bedacht, maar de huisarts, ik ben wantrouwend)
Wijze woorden, Hauptmann Preussenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Goed zo, eerst maar eens uitzoeken waarom het zo slecht met je gaat en dan verder kijken wat je vervolgstappen zijn.
Ik wilde dat ik in die royale situatie zou zitten zoals jij, ik kwam er pas in mijn 4e jaar achter dat er iets met mij was, achteraf allemaal verloren jaren geweest.
hoezo "aandoen"?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 05:25 schreef diginoob2 het volgende:
voor die 3000 euro zou ik lekker stoppen en gaan werken. Wordt je vanzelf weer gemotiveerd en ben je een paar jaartjes ouder heb je dikke kans dat je t dan wél volhoudt.
+ Doe je het je ambitieuze medestudenten ook niet aan te blijven.
Of ooit in de gelegenheid komt om bij Defensie te gaan solliciteren *lol*quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Ik hoop alleen dat je geen Nederlands studeert.
Ik ben er ook voor mijzelf maar heb wel last van al die lanterfanters. Dus wat mij betreft mogen ze allemaal oprotten.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:17 schreef Frith het volgende:
[..]
hoezo "aandoen"?
Je bent op een opleiding voor jezelf, niet voor een ander.
heerlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:31 schreef diginoob2 het volgende:
[..]
Ik ben er ook voor mijzelf maar heb wel last van al die lanterfanters. Dus wat mij betreft mogen ze allemaal oprotten.
Zoooo herkenbaarquote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja hallo
ik lig veel in bed en ik studeer officieel wel
mijn studie haalt mij nog uit bed
ik heb al eerder willen stoppen
maar toen geraakte ik in een isolement dat niet vol te houden was
contact met studiegenoten= enig contact
plus: ik heb nauwelijks werk- en reiservaring, dus in die categorie ben ik ook niet zo gewenst
mijn studiegenoten draaien wel volledig mee met de maatschappij ( ijverig, VVD)
- ik maak Misbruik van de studiefinanciering
- ik maak Misbruik van zo'n goede onderwijsinstelling die zo zijn best doet voor de studenten
- ik ben een luie nietsnut
het is op zich wel vol te houden om niets te doen
tijdens colleges toon ik bijvoorbeeld geen actieve houding
al zorgt het wel voor sociale spanningen
deze maand ga ik naar een psycholoog ( heb ik niet zelf bedacht, maar de huisarts, ik ben wantrouwend)
nu is wel de tijd gekomen van deadlines
ik voel de deadlines echter niet en mijn boeken lijken ook niet echt van mij ofzo
vorige periode heb ik de deadlines geskipt, nu Moet ik deze wel volbrengen
zou het
toch heb ik om de vage reden al mijn andere zaken wel gehaald- het zwarte gat naderde
mijn studie= mijn passie= nee
mijn interesse: ja, maar niet meer wanneer ik onderworpen ben aan de onderwijsinstelling
ik ben een eerstejaars en nog vrij jong
hoe denken jullie over deze situatie
ik heb bijvoorbeeld ook geen aanwijsbare ernstige zaken meegemaakt op korte termijn ( zoals overlijden)
en ik heb een dak boven mijn hoofd, eten en drinken, Mogelijkheden van een Westers Land
dus ik voel me wel enigszins schuldig dat ik zo ben, al zij het zo
Trol trol trol trol trol trol trolquote:Op maandag 14 maart 2011 18:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik ben wantrouwend gamezz
vooral door het 'Gouden'
lijkt mij niet zo realistisch
Volgens mij gaat het al een stuk beter met haar. Ze heeft ook een nieuwe studie.quote:Op zondag 6 november 2011 05:00 schreef jcdragon het volgende:
Hoi TS. Jouw topic is al van een tijdje geleden. Hoe gaat het nu met je ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |