abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94433622
_O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94441849
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef vosss het volgende:
Jazeker heb ik race07 (wel illegaal gedownload :@ )

Werkt het dan ook? :)
Omg.. race07 kost wel 5 euro :')..
Nieuwe prijzen op hun website..:
http://www.raceroom.net/shop/
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_94442377
quote:
19s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Omg.. race07 kost wel 5 euro :')..
Nieuwe prijzen op hun website..:
http://www.raceroom.net/shop/
07 ja. Dat is 4 jaar geleden man. Ik trek hem wel een keer uit de grabbelbak ofzo :*
vosss is de naam,
pi_94442458
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:

[..]

Strak plan. Jammer overigens dat het voor het echte Hockenheim te laat is.

Monza, Monaco, Silverstone, Spa, Montreal, Suzuka, Interlagos en Melbourne. Mogen het er ook 8 zijn? ;)
Ik vind melbourne nou niet per se F1 erfgoed. het huidige Silverstone ook niet. Zorg aub voor het terugkeren van de oude Maggots/Becketts/Chapel, dat was een inhaalmogelijkheid!!! Maak Abbey weer de snelle bocht die het bocht, net als Vale naar Club, en Bridge niet te vergeten.

Interlagos f1 historie? Meh, vroeger had je Jacarepagua, wisselen tussen die twee mag wel.
Suzuka prima, Montreal prima.. Spa prima, Monza en Monaco ook.

En godverdomme Imola zuruck, net als österreichring..
pi_94443151
quote:
net als österreichring

_O_
vosss is de naam,
pi_94447259
quote:
19s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Ik vind melbourne nou niet per se F1 erfgoed. het huidige Silverstone ook niet. Zorg aub voor het terugkeren van de oude Maggots/Becketts/Chapel, dat was een inhaalmogelijkheid!!! Maak Abbey weer de snelle bocht die het bocht, net als Vale naar Club, en Bridge niet te vergeten.

Interlagos f1 historie? Meh, vroeger had je Jacarepagua, wisselen tussen die twee mag wel.
Suzuka prima, Montreal prima.. Spa prima, Monza en Monaco ook.

En godverdomme Imola zuruck, net als österreichring..
Ben wel met je eens hoor, dat Silverstone niet meer zoals vroeger is. Maar laat hem nou maar vast op de kalender staan, want wat er voor terugkomt is sowieso slechter. Bovendien moet F1 in Engeland blijven, uiteraard. Al die historie alleen al op Silverstone. Is een echte klassieke baan.

Interlagos is inmiddels wel historisch ja. Zoveel titelbeslissingen hier, altijd strakke races. heel wat illustere races gezien. Karakteristieke baan. Niks mis mee. Jacarepagua vond ik een stuk minder.

Maar als je Silverstone aanpakt op de recente verbouwingen moet je ook niet meer over Imola beginnen. Dat is allang niet meer de baan van vroeger. Osterreichring is al helemaal niks meer.
Of Hockenheim trouwens. Dat is nu echt een triest baantje.
pi_94447576
Imola vind ik juist mooi dat ze de Variante bassa weg hebben gehaald, waardoor het vanaf Rivazza één recht stuk is. En tsja, Imola kan niet meer de oude Imola worden. Tamburello was te gevaarlijk en is niet aan te passen helaas, al vind ik dat de chicane tussen Tamburello en Tosa wel weg mag...
Maar op sommige plekken is Imola wel degelijk beter geworden sinds 1994.
Zoals ik al noemde de verwijdering van Variante Bassa, maar vergeet de verwijdering van de chicane bij Acque Minerale niet.

En tsja, österreichring is verneukt, maar ik vond die verbouwing van Tilke daar naar de A1-ring niet eens zo slecht, hij heeft daar de vorm proberen te behouden. Hockenheim is vernacheld
pi_94452514
Silverstone mag in zijn huidige gedaante gelijk verdwijnen van de kalender. Dan zie ik veel liever races op Brands Hatch. Die eerste bocht is zooo leuk om naar te kijken. Nog nooit een race gezien dat het daar (welke klasse dan ook) feilloos ging. Bovendien ook een race die qua accomodoatie en infrastructuur het best aan gepakt kan worden, in tegenstelling tot Silverstone en Donnington Park.

Hockenheim is helaas te laat. Hopelijk komen ze ooit terug op de beslissing en kan het oude circuit toch weer, ook als we straks Electrische F1 wagens gaan zien.

Dat plan van F1 historisch erfgoed zal ik ook gelijk gaan steunen. Net zoals dat er een lijst moet komen aan Tilke banen... De Tilke-baan waar het minst ingehaald word, verdwijnt het jaar erop van de kalender ! >:)
pi_94453369
Och Tilke heeft wel een paar goede banen gebouwd opzich,
Maleisië is zeker niet slecht, best uitdagend, interessante bochten en best goede races..
Oostenrijk was best een goed gelukte verbouwing (imo), Immers, Bosch en Rindtkurve konden gewoon niet meer..

Alleen is het zo dat de meeste van zijn creaties gewoon niet werken in de F1, terwijl het bij andere klassen waar wel gebruik gemaakt kan worden van slipstreamen en later remmen etc zijn banen prima werken.
Bv de V8 Supercars op bahrain was vorig jaar gewoon heerlijk om naar te kijken, en een week later de F1 was zo saai als de tyfus.
Dat ligt niet aan de baan, maar gewoon aan hoe een F1-auto werkt..

hedendaagse F1-auto's zijn zó ver ontwikkeld dat inhalen haast onmogelijk is. remwegen zijn zo kort, je kan er niet meer naast komen. Carbonremmen hebben geen fading meer.. etc
pi_94456323
Op veel Tilke banen kan je maar één racelijn nemen. Heb je zo'n lang recht stuk, met aan het eind een chicane. Ideaal om uit te remmen, maar dat gaat niet omdat je maar op een lijn die chicane in kan. Dus mag je weer aansluiten.

Plus, wat Jackie Stewart laatst zei: Je kan fouten maken en eraf schieten, maar je kan dan gewoon doorrijden zonder veel snelheid te verliezen. Alonso schoot eraf achter Petrov, maar Webber kon er nog niet langs. Dat is dodelijk voor een race natuurlijk.

Gewoon, ouderwetse grintbakken.
pi_94456384
@ 0634
In de F1 ja. Met andere racewagens zijn meerdere racelijnen wel mogelijk.
  dinsdag 22 maart 2011 @ 07:43:34 #187
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_94456703
Hoeveel racelijnen zijn er dan op Spa?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_94457085
quote:
Gewoon, ouderwetse grintbakken.
Ik heb ook nooit gesnapt waarom die ooit weggehaald zijn.

Ik bedoel een foutje en met heel veel geluk kwam je niet vast te staan. Ik vond dat wel mooi.

Nu maakt iemand op P1 een foutje en blijft vaak gewoon P1, toen was het foutje maken en uithuilen.

Dat had wat zegmaar. Soms hoopte je dan dat iemand in de laatste ronde nog een foutje maakte. Of juist niet. En dat kon beslissend zijn. Tegenwoordig zijn fouten bijna nooit meer beslissend en dat is jammer ;(
vosss is de naam,
  dinsdag 22 maart 2011 @ 09:14:51 #189
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_94458750
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 07:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel racelijnen zijn er dan op Spa?
1 (met F1 wagens).. Het probleem is echt niet de circuits, maar de wagens.. Maar als je de WTCC pakt =bv zijn er meerdere. Sowieso al het verschil FWD vs RWD. Daarnaast door minder power kun je bochten op een andere manier gaan aansnijden.. veel langere remweg,k waardoor iets later remmen dan je tegenstander je nog wel een plekje op kan leveren etc..

[ Bericht 22% gewijzigd door Glijdt_licht op 22-03-2011 09:47:00 ]
pi_94458807
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 08:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik heb ook nooit gesnapt waarom die ooit weggehaald zijn.

Ik bedoel een foutje en met heel veel geluk kwam je niet vast te staan. Ik vond dat wel mooi.

Nu maakt iemand op P1 een foutje en blijft vaak gewoon P1, toen was het foutje maken en uithuilen.

Dat had wat zegmaar. Soms hoopte je dan dat iemand in de laatste ronde nog een foutje maakte. Of juist niet. En dat kon beslissend zijn. Tegenwoordig zijn fouten bijna nooit meer beslissend en dat is jammer ;(
Asfaltstroken zijn veiliger. Een F1 wagen die met 300kmh op een asfaltstrook komt kan op tijd remmen voor de muur, of er iig niet te hard invliegen. Een F1 wagen die met 300kmh in de grindbak komt remt veel minder af..

verder waren de asfaltstroken bedoeld om inhalen te bevorderen, zodat mensen eerder durfden in te halen, en het niet meteen een bestraffing werd.. Echt een succes werd het niet, doordat de F1 wagens een echte strijd gewoon niet meer toestaan. Daarvoor moeten veel aerodynamische dingen gewoon weg, en de remmen veel slechter..
Maar als je dat doet zijn er mensen die zeggen dat de F1 het beste van het beste moet zijn.. Prima, maar wees dan wel blij met grotendeels optochten.
pi_94458814
Ja, maar nu is er de beweegbare achtervleugel, dus t hele probleem is opgelost.

_O- Zou ook wel lachen zijn als je dus 55 keer een leiderswissel hebt in 1 race, omdat de achterste er telkens op een recht stuk weer voorbij komt..
Where facts are few, experts are many.
pi_94459733
Inhaalacties zijn juist zo mooi omdat ze zo moeilijk zijn. Als het de hele tijd stuivertje wisselen is dan stelt een inhaalactie niets meer voor. Het is niet beslissend en het is geen bijzondere prestatie. Bij motorraces gaan ze elkaar ook om de haverklap voorbij, maar wie kan zich een legendarische inhaalactie op een motor herinneren?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_94459932
Rossi (1 of 2 jaar terug) op laguna seca waar die ik dacht stoner inhaalde terwijl die echt zo'n beetje door het grind moest vond ik wel vet. En ik kijk zelfden motogp.

Dat er niet constant word ingehaald vind ik niet zo'n probleem, maar je moet wel kunnen inhalen en dat gaat nu gewoon bijna niet. Zelfs niet als je duidelijk sneller bent dan zit je klem achter anderen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 maart 2011 @ 10:37:55 #195
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94460018
Voor het inhalen moet je dichter achter je voorligger kunnen rijden. Dat kan nu niet door de vuile lucht die dit verstoort. Ik meende dat in 2013 het grondeffect terugkeert. Misschien dat dit zal gaan helpen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94461006
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Ja, maar nu is er de beweegbare achtervleugel, dus t hele probleem is opgelost.

_O- Zou ook wel lachen zijn als je dus 55 keer een leiderswissel hebt in 1 race, omdat de achterste er telkens op een recht stuk weer voorbij komt..
Niet met de nieuwe Pirelli banden. De marbles schijnen ervoor te zorgen dat het buiten de ideale lijn veel te glad is, waardoor men eerder op de rem moet om de bocht te kunnen halen. Daar helpt ook de achtervleugel en KERS niet tegen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94462905
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Rossi (1 of 2 jaar terug) op laguna seca waar die ik dacht stoner inhaalde terwijl die echt zo'n beetje door het grind moest vond ik wel vet. En ik kijk zelfden motogp.

Dat er niet constant word ingehaald vind ik niet zo'n probleem, maar je moet wel kunnen inhalen en dat gaat nu gewoon bijna niet. Zelfs niet als je duidelijk sneller bent dan zit je klem achter anderen.
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee. We hebben toch meerdere keren coureurs van achteren naar voren door het veld zien snijden, alle records van het aantal inhaalacties in een race van een coureur zijn de laatste jaren wel eens gebroken of benaderd (komt natuurlijk ook door het kwalificatieformat), de snellere auto kan echt wel inhalen. Ook hebben we de laatste jaren relatief veel duels gezien. Op sommige banen weinig, maar aan het feit dat het op bijvoorbeeld Imola zo moeilijk inhalen is hebben we de prachtige gevechten tussen Schumacher en Button en Schumacher en Alonso te danken. Ook het gevecht om gridposities op de zaterdag stelt niet veel meer voor wanneer inhalen een fluitje van een cent is. Ik zie het probleem van de vuile lucht wel, maar de feiten wijzen niet uit dat het een heel groot probleem is.

Formule1 is nou eenmaal een spelletje waarbij het erom gaat de raceafstand sneller af te leggen dan anderen. Inhalen hoort daar niet altijd bij. De ene race is een suffe optocht, tot er iets fout gaat althans, de andere race is er eentje waarin van alles gebeurt en het niet bij te houden is wie wie alweer voorbij is. Mensen die een race alleen leuk vinden als er om de haverklap een inhaalactie te bewonderen is houden niet van Formule 1.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_94463215
quote:
Schumi blijft echt een koning. Ik hoop echt dat hij mee gaat doen dit jaar.
's Avonds een man, overdags rustig an
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:24:48 #199
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_94463315
Hou' rekening met de zomerklok dit weekend, he mensen ^O^
Calm down, please!
  dinsdag 22 maart 2011 @ 12:29:52 #200
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_94463479
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
Voor het inhalen moet je dichter achter je voorligger kunnen rijden. Dat kan nu niet door de vuile lucht die dit verstoort. Ik meende dat in 2013 het grondeffect terugkeert. Misschien dat dit zal gaan helpen.
Zou wellicht schelen... sinds 1998 proberen ze de downforce terug te dringen maar dat werkt ook niet echt... maar de andere kant op proberen ze niet :(
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')