Omg.. race07 kost wel 5 euroquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef vosss het volgende:
Jazeker heb ik race07 (wel illegaal gedownload)
Werkt het dan ook?
07 ja. Dat is 4 jaar geleden man. Ik trek hem wel een keer uit de grabbelbak ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 21:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Omg.. race07 kost wel 5 euro..
Nieuwe prijzen op hun website..:
http://www.raceroom.net/shop/
Ik vind melbourne nou niet per se F1 erfgoed. het huidige Silverstone ook niet. Zorg aub voor het terugkeren van de oude Maggots/Becketts/Chapel, dat was een inhaalmogelijkheid!!! Maak Abbey weer de snelle bocht die het bocht, net als Vale naar Club, en Bridge niet te vergeten.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:
[..]
Strak plan. Jammer overigens dat het voor het echte Hockenheim te laat is.
Monza, Monaco, Silverstone, Spa, Montreal, Suzuka, Interlagos en Melbourne. Mogen het er ook 8 zijn?
Ben wel met je eens hoor, dat Silverstone niet meer zoals vroeger is. Maar laat hem nou maar vast op de kalender staan, want wat er voor terugkomt is sowieso slechter. Bovendien moet F1 in Engeland blijven, uiteraard. Al die historie alleen al op Silverstone. Is een echte klassieke baan.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik vind melbourne nou niet per se F1 erfgoed. het huidige Silverstone ook niet. Zorg aub voor het terugkeren van de oude Maggots/Becketts/Chapel, dat was een inhaalmogelijkheid!!! Maak Abbey weer de snelle bocht die het bocht, net als Vale naar Club, en Bridge niet te vergeten.
Interlagos f1 historie? Meh, vroeger had je Jacarepagua, wisselen tussen die twee mag wel.
Suzuka prima, Montreal prima.. Spa prima, Monza en Monaco ook.
En godverdomme Imola zuruck, net als österreichring..
Ik heb ook nooit gesnapt waarom die ooit weggehaald zijn.quote:Gewoon, ouderwetse grintbakken.
1 (met F1 wagens).. Het probleem is echt niet de circuits, maar de wagens.. Maar als je de WTCC pakt =bv zijn er meerdere. Sowieso al het verschil FWD vs RWD. Daarnaast door minder power kun je bochten op een andere manier gaan aansnijden.. veel langere remweg,k waardoor iets later remmen dan je tegenstander je nog wel een plekje op kan leveren etc..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoeveel racelijnen zijn er dan op Spa?
Asfaltstroken zijn veiliger. Een F1 wagen die met 300kmh op een asfaltstrook komt kan op tijd remmen voor de muur, of er iig niet te hard invliegen. Een F1 wagen die met 300kmh in de grindbak komt remt veel minder af..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 08:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gesnapt waarom die ooit weggehaald zijn.
Ik bedoel een foutje en met heel veel geluk kwam je niet vast te staan. Ik vond dat wel mooi.
Nu maakt iemand op P1 een foutje en blijft vaak gewoon P1, toen was het foutje maken en uithuilen.
Dat had wat zegmaar. Soms hoopte je dan dat iemand in de laatste ronde nog een foutje maakte. Of juist niet. En dat kon beslissend zijn. Tegenwoordig zijn fouten bijna nooit meer beslissend en dat is jammer
Niet met de nieuwe Pirelli banden. De marbles schijnen ervoor te zorgen dat het buiten de ideale lijn veel te glad is, waardoor men eerder op de rem moet om de bocht te kunnen halen. Daar helpt ook de achtervleugel en KERS niet tegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:45 schreef Atreidez het volgende:
Ja, maar nu is er de beweegbare achtervleugel, dus t hele probleem is opgelost.Zou ook wel lachen zijn als je dus 55 keer een leiderswissel hebt in 1 race, omdat de achterste er telkens op een recht stuk weer voorbij komt..
Volgens mij valt het allemaal nog wel mee. We hebben toch meerdere keren coureurs van achteren naar voren door het veld zien snijden, alle records van het aantal inhaalacties in een race van een coureur zijn de laatste jaren wel eens gebroken of benaderd (komt natuurlijk ook door het kwalificatieformat), de snellere auto kan echt wel inhalen. Ook hebben we de laatste jaren relatief veel duels gezien. Op sommige banen weinig, maar aan het feit dat het op bijvoorbeeld Imola zo moeilijk inhalen is hebben we de prachtige gevechten tussen Schumacher en Button en Schumacher en Alonso te danken. Ook het gevecht om gridposities op de zaterdag stelt niet veel meer voor wanneer inhalen een fluitje van een cent is. Ik zie het probleem van de vuile lucht wel, maar de feiten wijzen niet uit dat het een heel groot probleem is.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Kill_em_all het volgende:
Rossi (1 of 2 jaar terug) op laguna seca waar die ik dacht stoner inhaalde terwijl die echt zo'n beetje door het grind moest vond ik wel vet. En ik kijk zelfden motogp.
Dat er niet constant word ingehaald vind ik niet zo'n probleem, maar je moet wel kunnen inhalen en dat gaat nu gewoon bijna niet. Zelfs niet als je duidelijk sneller bent dan zit je klem achter anderen.
Schumi blijft echt een koning. Ik hoop echt dat hij mee gaat doen dit jaar.quote:
Zou wellicht schelen... sinds 1998 proberen ze de downforce terug te dringen maar dat werkt ook niet echt... maar de andere kant op proberen ze nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:37 schreef Peterselieman het volgende:
Voor het inhalen moet je dichter achter je voorligger kunnen rijden. Dat kan nu niet door de vuile lucht die dit verstoort. Ik meende dat in 2013 het grondeffect terugkeert. Misschien dat dit zal gaan helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |